Yöketju (24:00 - 08:00)
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
^^ Onhan niitä ihan jees käydä lueskelemassa, mutta tuntuu, että siellä on sanottu jo kaikki ja vähän enemän, ja sitten loppujen lopuksi vaan riivaillaan. Enkä mä tiedä onko mulla kys. tapaukseen mitään lisättävää, en oikein oo tuntenut vetoa sinne suuntaan. On aika rumasti sanottu, mutta mielestäni tapaus on aika tylsä. Ja tämä ei sitten ollut loukkaus ketään kohtaan.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joo no, väitätkö ettet ole nähnyt suoraa vittuilua ihan asialliseen postaukseen? Esim. pharaoh nakkeli aika tylyjä yhdelle nimimerkille joka vain pistäytyi Bodomissa.konsta kirjoitti:Kyllä siellä pärjää ilman kovikkeitakin. Oma dynamiikkansa, ei kaikkia kohdella yhtä huonosti, varsinkin jos pysyy asiassa.
No, ihmisiä on erilaisia.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Huhuu! Täällähän minä. Outo aika vaan yöketjulle aamu kahdeksaan asti/saakka. Jokos Kalessin on paneutunut levolle vai kuinkas? Hiljaista sivustolla näin aamutuimaan.Kalessin kirjoitti:missä kaikki mun suosikit kylli,grim reaper(jack the ripper) ja dr.lectrer ovat
Täällä on sama juttu kun isoissa marketeissa käyminen. Mieluummin heti aamusta, niin saa rauhassa kulkea eikä tarvitse väistellä eikä jonottaa ja saa auton lähemmäs ovea.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
I want you to show meeeee.................groot kirjoitti:Kalessin kirjoitti:.
voi oksetus...testosteroni haisee...
Tuot esiin herkan puoleni.
I Want to know what love is.
Ihanaa kun joku kaipasi, ihan sydäntä lämmitti! Nyt on jo aamu mutta Kylillehän annetaan anteeksi, eikö?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kalessin
- Adrian Monk
eiköhän se toinen osapuoli ole ihan joku muu kuin minä *sähisiö*Loka kirjoitti:Nettirakkautta groot ja kale.groot kirjoitti:Tuot esiin herkan puoleni.Kalessin kirjoitti:.
voi oksetus...testosteroni haisee...
I Want to know what love is.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Välillä tuntuu, että oman mielipiteen sanomisesta saa purevia koiria kimppuunsa, ja tämä ei ole pelkästään bodomissa.Loka kirjoitti:Joo no, väitätkö ettet ole nähnyt suoraa vittuilua ihan asialliseen postaukseen? Esim. pharaoh nakkeli aika tylyjä yhdelle nimimerkille joka vain pistäytyi Bodomissa.konsta kirjoitti:Kyllä siellä pärjää ilman kovikkeitakin. Oma dynamiikkansa, ei kaikkia kohdella yhtä huonosti, varsinkin jos pysyy asiassa.
En nyt puhu itsestäni siis, minulle ollaan oltu asiallisia, mutta joitakin viestejä kun on lukenut. Itse näkee viestistä, että siinä asiallisesti esitetään oma kanta asiaan, oma mielipide, eikä yritetä provosoida ketään, ja silti tulee kaikennäköstä vähemmän kivaa vastausta. Tätä kai esiintyy joka paikassa, missä jaetaan mielipiteitä. Miksi ei voida vain hyväksyä, että joku ajattelee asiasta eri tavalla? Ei se uhkaa millään tapaa omaa mielipidettä, että toinen ajattelee asian hiukan toisin.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
-
Kalessin
- Adrian Monk
samaa mieltäSadie_Manson kirjoitti:^^ Onhan niitä ihan jees käydä lueskelemassa, mutta tuntuu, että siellä on sanottu jo kaikki ja vähän enemän, ja sitten loppujen lopuksi vaan riivaillaan. Enkä mä tiedä onko mulla kys. tapaukseen mitään lisättävää, en oikein oo tuntenut vetoa sinne suuntaan. On aika rumasti sanottu, mutta mielestäni tapaus on aika tylsä. Ja tämä ei sitten ollut loukkaus ketään kohtaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
yök...mä jo suunnittelin olevani yön hereillä ja jopa olisin kirjoittanut mielenkiintoisesta uudesta tapauksesta, josta näin leffan (sante kimes), mutta joudunkin töihin aamusta...blaah...tohtoria kompatakseni, markettiin on taivaallista mennä aamulla, kun ei tarvitse pelätä joutuvansa mummojen yliajamaksi ja saa palloilla maitohyllyllä just niin kauan ja leveästi kuin haluaa 
No on kait sitäkin ollut. Se on vaan outoa käytöstä. Kyllähän minäkin aika suoraan sanon, esim Awalle ja Hessulle, ja näille trollaajille, esim juuri Pharaolle. Mutta sille on jo pitkät perinteet, eiväkä nuokaan sanojaan säästele.Loka kirjoitti:Joo no, väitätkö ettet ole nähnyt suoraa vittuilua ihan asialliseen postaukseen? Esim. pharaoh nakkeli aika tylyjä yhdelle nimimerkille joka vain pistäytyi Bodomissa.konsta kirjoitti:Kyllä siellä pärjää ilman kovikkeitakin. Oma dynamiikkansa, ei kaikkia kohdella yhtä huonosti, varsinkin jos pysyy asiassa.
Joskus keskustelussa olisi syytä hyväksyä kovempi linja, jos kyseessä on suora puhe. Ei ole mitään järkeä siinä, ettei voisi suoraan sanoa jonkun valehtelevan, jos tuo on ilmeistä. No Awan ja hessun kohdalla olen asian sillä lailla keventänyt, että uskon heidän muuntelevan totúutta tietämättään.
Minähän saan osakseni vittuilua jo siitäkin, kun lainaan esim dokumenteista pätkän Nilsin vammoista. Mutta kait vittulijatkin tietävät jo, etten siihen kuukahda, vaan annan takaisin. Jolloin kyllä sitten katoaa viestejä, paljon enemmän kuin nuo nokittelut. Mutta tuo on ylläpidon ongelma.
Itse kuitenkin olisin asiallisen asiakeskustelun kannattaja.