Karannut Heidi Hyyrynen 16v. Muhokselta 2010

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Ihanan raivostuttavaa jos tosiaan itse etsitty hengaa keskustelupalstoilla eikä vaivaudu edes ilmoittautumaan sen kummemmin vaikka ihmiset ovat huolissaan! Siinä on kyllä henkisen kasvun paikka tosiaan.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

LAWoman kirjoitti:Ihanan raivostuttavaa jos tosiaan itse etsitty hengaa keskustelupalstoilla eikä vaivaudu edes ilmoittautumaan sen kummemmin vaikka ihmiset ovat huolissaan! Siinä on kyllä henkisen kasvun paikka tosiaan.
En voi sanoa muuta tuohon kuin että veit sanat suustani, täysin samaa mieltä. Miettis hemmetin teini oikeasti miten huolissaan omaiset ovat ja miten on etsitty lehtien ja poliisien avulla, voi helv... kuustoista. Oikee pistää pahemman kerran vihaks, mut ehkä parempi ku en sano enempää.
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Ja toinen kysymys, kuka ihme on niin typerä, että ottaa tuollaisen siipiensä suojaan? Kuka voi pitää nuorta luonaan ilman, että tekee siitä ilmoituksen. Ellei sitten ole joku vanha pervo, pedofiilikään se ei enää olla, kun tyttö on jo 16 vuotias...
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

16-vuotiaalla voi jo olla muutamaa vuotta vanhempia kavereitakin, ketkä asuvat omillaan ja ovat valmiita pitämään tyttöä piilossa. Mistäs sitä ikinä tietää, kyllä maailmaan typeriä ihmisiä mahtuu..
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

LAWoman kirjoitti:Ja toinen kysymys, kuka ihme on niin typerä, että ottaa tuollaisen siipiensä suojaan? Kuka voi pitää nuorta luonaan ilman, että tekee siitä ilmoituksen. Ellei sitten ole joku vanha pervo, pedofiilikään se ei enää olla, kun tyttö on jo 16 vuotias...
nämä, jotka ovat aikanaan olleet samanlaisia 16-vuotiaita, mutta nyt samanlaisia 19-25-vuotiaita...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Ei kai tuohon parempaakaan vastausta löydy kuin mitä Nooruska sanoi, eiköhän se niin ole.
Florence86
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: Ke Tammi 20, 2010 6:14 pm

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

15.09.2010 12:25 <HEIDIB^> ps en oo lesonnu et oon hatkass, mun mielest siin ei oo mitää hienoo, se on oikeesti iha perseest mut mun asiat EI OIKEESTI mee huonompaa suuntaa täl taval älkääkä ees koittako pistää vastaa koska te ette mitää mun elämäst tiiä, joten fuck the everybody
Jos tuo tosiaan on Heidin kirjoittama niin ehkä hänellä on hyvä syy piileskelyyn. Emme voi tietää taustoja. Ja kyllä, on vähän kyseenalaista heitellä juttujaan nettiin, mutta sellasta se 16-vuotiaan elämä on. Oikukasta ja välillä vähän lyhytnäköistä.
Clear water has no fish.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

fuck the everybody...ihan, ku joku oikeen gangstakaturäpin levyn nimi, tytön ois syytä kiltisti palata vaan koulunpenkille.. ees siks aikaa, että ens karkureissun viestit kirjotetaan ees sinnepäin oikein.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Magenta
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: Ke Elo 18, 2010 7:40 pm

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja Magenta »

LAWoman kirjoitti:Ja toinen kysymys, kuka ihme on niin typerä, että ottaa tuollaisen siipiensä suojaan? Kuka voi pitää nuorta luonaan ilman, että tekee siitä ilmoituksen. Ellei sitten ole joku vanha pervo, pedofiilikään se ei enää olla, kun tyttö on jo 16 vuotias...
Jospa tosiaan on törmännyt johonkin vanhempaan henkilöön,joka majoittaa ja elättää (mitä sitten saakin vastineeksi?).Tietynlaisen ihmisen on varmasti aika helppo esiintyä pelastavana enkelinä ja manipuloida 16-vuotiasta,jolla muutenkin on elämä hiukkasen sekavaa.
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Jospa onkin sukulainen, joka tietää tytön ongelmat. Voi hyvinkin olla mahdollista. Itse törmäsin työni puolesta tapaukseen, jossa lapsen/nuoren kummitäti oli majoittanut karkulaista. Tiesi tämän taustat ja kotiolot. Asiasta jopa käräjöitiin, eikä saanut tuomiota, koska suojeli nuorta. Poliisi ei hakenut häntä kotiin, koska ei ollut mitään vaaraa. Että kyllä näitä avunantajia löytyy. Heidin kohdalla emme tiedä millaisia nämä huoltajat ovat. Tällä nuorella oli ainakin isä ihan peruskansalainen, mutta kulissien takana totuus oli toinen. Hyväksikäyttöä yms.
En toki puolustele suojelijaa, se on väärin, mutta hän oikeasti auttoi tätä nuorta ja opiskeluakin tapahtui kotona. Sosiaaliviranomaiset nostivat jutun, mutta loppujen lopuksi nuori sai jäädä kumminsa luokse, koska se osoittautui parhaaksi ratkaisuksi. Monesti näissä tapauksissa on taustalla myös hankala huoltajuusriita, lapsi joutuu heittopussiksi ja kärsii. Kun emme tämän tytön tapausta tarkemmin tiedä on vaikea sanoa juuta tai jaata. Mutta karkaaminen monesti nopeuttaa jonkin vaikean asian käsittelyä ja ratkaisun saamista. Esim. sitä kenen luo nuori/lapsi lopulta menee.
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Tässä lisää. :roll:
16.09.2010 17:50 <HEIDIB^> HEI IHMISET LOPETTAKAA TOI UN ELÄMÄN HÄIRIKÖINTI; MULA ON HYVÄT SYYT OLLA POIS JOSTAI VITU LAITOKSEST MIS O VÄKIVALTASII OHJAAJII, SIEL EI SAA OLLA PUHELINTA, TIETOKONETTA, SÄ ET PÄÄSE ULOS, OLLA YHTEYKSISSÄ KAVEREIHIN; VAAN JOUDUT SIIVOO JA TEKEE TÖIT PÄIVÄST TOISEE EIKÄ SULA OO SANAVALTAAA YHTÄÄ MIHINKÄÄ!!!!
16.09.2010 17:52 <HEIDIB^> 1. MÄ PIDÄN YHTEYTTÄ MUN LÄHISUKULAISIIN JA SOITTELEN NIILLE ET OON KUNNOS JA OON SOITTANU SINNE LAITOKSEENKI JA SIELTKI SAIN TAKAS VAA VITTUILUU.
16.09.2010 17:52 <HEIDIB^> 2. MULA EI OO PERHETTÄ, JOKA OIS HUOLISSAA.
16.09.2010 17:53 <HEIDIB^ 3. ME EN TOSIAANKAA LESOO SIL ET OON JOSSAI LEHDIS TÄÄ ON MNIN MIELESTÄ IHAN PERSEESTÄ.
16.09.2010 17:55 <HEIDIB^> 4. MÄ HALUISIN TUNKEE TEIJÄT JOKAIKISE MUKAMAS NORMAALIN TYYPIN LAITOKSEE JA KATTOO OKS TEIL SIT KIVAA, KU TEILT VIEDÄÄ SE KAIKKI VÄHÄINENKI MITÄ ON, LUKITAA HUONEESEE JA TUNGETAA VÄHÄ KAIKELAISII RAUHOTTAVII ETTET VAA TAJUU MISTÄÄ MITÄÄ JA SUUTU.... KUN NIITTE MIELEST SÄ OOT SILLO "TASAPAINOINEN".
16.09.2010 18:04 <HEIDIB^> mut hei plussat siit ett ootte iahn vitun huvittavii ja piristätte mun päivää, saa ainaki nauraa :)))) (y) <3
16.09.2010 18:13 <HEIDIB^> lelatkaa nyt et tyypit tuee vinee et mun pitää mennä takas johonki laitoksee ku suomes kulkee about 500 000 laitont pakolaist. siis miettikää niil ei oo ees lupaa olla suomes, mul o sentää se :DDDDD
16.09.2010 18:13 <HEIDIB^> kelatkaa*

16.09.2010 18:44 <HEIDIB^> jaa no se on sun mielipide, mä kyllä tiedän millane ihmine oon ja voin myöntää et en tosiaankaa oo täydelline mut mä oon siell' vaan hatkaamise takii, en sen takii et oisin joku narkkari tai vastaavaa ei ole mielenhäiriöö
16.09.2010 18:46 <HEIDIB^> vittu mulla ei oo ees rikosrekisterii, oon ihan "kunnonkansalainen ja sen takii en kuulu sinne, se on mun mielipide. en mä kuulu kadullekkaa kyttie etittäväks mut parempi tääki o koska mul o kuitenki yöpaikkoja ympäri suomee, saan ruokaa pääsen suihkuu yms ja mulla on aikuisia ihmisiä ympärillä, enkä tarkoita 18v vaan ihan perheiden vanhempia

16.09.2010 19:00 <HEIDIB^> mä nimenomaan en haluis huomioo koska tälleen ihmiset saa ihan väärän kuvan musta
16.09.2010 19:02 <HEIDIB^> ja kyllä se itseasias haittais mut ku tulaa uhkailee et ne jäljittää, ni sit ne jäljittää, jos saa kii ni sit se o loppu ja voi voi pitää mennä sinne paskaan takas ja olla taas ahistunut joka on ihan perd
16.09.2010 19:02 <HEIDIB^> perseestä*
16.09.2010 19:03 <HEIDIB^> eikä mun olinpaikkaa tiedetäkkää, sen takii sitä noi mainostetaa lehis
16.09.2010 19:03 <HEIDIB^> et tulis joku idiootti vasika ja soittais kytät ku ne ei mitää ite aikaseks saa
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Mielenkiintosta... Ei nyt oikeen osaa kommentoida tuohon mitään. Jotenkin lehtijutuista sai erilaisen kuvan että läheiset on huolissaan ja nyt kertoo olleensa heihin yhteydessä. Jos ei tytöllä ole vanhempia jotka voisivat hänestä kantaa vastuun niin eikö häntä voida määrätä jonkun muun vastuulle mikäli sellaisia on niin ettei laitosta tarvittaisi?
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tämän kadonneen huoltajat ovat käsittääkseni kummisetä (joka antoi haastattelunkin) ja tämän ex-vaimo ja Iltalehdessä olleen haastattelun perusteella ei ole sitten ainakaan heihin ollut yhteydessä eikä keneenkään muuhunkaan lähisukulaiseen, viimeinen soitto oli isovanhemmille, joten outo väite tuo jos tosiaan on kadonnut itse kirjoittamassa. Luulen että on yritetty sijoittaa juuri esimerkiksi kummivanhemmille mutta syystä tai toisesta se ei ole ollut toimiva ratkaisu.
Ja sen voin kuvitella että ei tuolla laitoksessa kukaan viihdy ja eikä siellä mukavaa ole, eihän sieltä muuten niin tiuhaan tahtiin karattaisi jos siellä olisi täyspalvelu.
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Niin ja onhan siellä olemiseen aina jokin syy, usein ihan nuoresta itsestään johtuva. Kannattaisiko vain nöyrtyä ja palata mihin kuuluukin. Kyllä joskus tulee aika kun pääsee omilleen ihan oikeasti ja ei tämä "aikuisuus" aina niin hohdokasta ole :mrgreen:
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
TTT

Re: Anniina Heidi Hyyrynen, Muhos(?)

Viesti Kirjoittaja TTT »

*poistettu täysin asiaton viesti*tm
Vastaa Viestiin