Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Norsula
Neuvoja-Jack

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Ah... Vihdoinkin sain koululla wlanin toimimaan. Nyt voin minfottaa ja lautailla luennot läpeensä. Ei tarvi katsella tuon yhden naamaa.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

vittusaatanaperkelehelvetti mulla on enterovirus! :cry: :x Kuume tuolla 39-40 astetta ja joka paikkaan särkee ja vihloo! :cry: :cry: Tulin tänne baariin kiskoo vettä ja buranaa, ja tietenkin kerjään sympatiaa. Jos kuukahdan tänne jakkaran likelle niin viittittekö kääntää kylkiasentoon ja raahata tonne tiskin taa?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Voin päästää sinut tuskista. 8)

Aina valmiina kuin partiopoika.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Nooruska
Michael Knight

Jotenkin ei tuo yllätä paholais_nukke. Varo vaan ettet saa tartuntaa. 8)
devil_doll
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Älä huoli, olen hyvin vastustuskykyinen.

Juon niin paljon alkoholia, että se desinfioi minut sisältä.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
Norsula
Neuvoja-Jack

Hm... Mulla on huomenna elämäni ekat rehelliset treffit. Siis niiq treffittreffit. Jostain syystä en osaa olla hermostunut vaikka järkeni sanoo, että minun kuuluisi olla. Sitä ennen ajattelin treffata Aleksilla puolisokean Don Rosan.

...silti pelkäänpä että olen vieläkin vähän ihastunut siihen yhteen.Onko tämä väärin? :roll:

Täällä ei kai ole muita tälle avautumiselle sopivaa kanavaa, joten jatkan täällä hyväksi koetussa Prisonissa :mrgreen:

sillivoileipää tai muuta syötävää iltapalaksi, kiitos.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Norsula kirjoitti:Hm... Mulla on huomenna elämäni ekat rehelliset treffit. Siis niiq treffittreffit. Jostain syystä en osaa olla hermostunut vaikka järkeni sanoo, että minun kuuluisi olla. Sitä ennen ajattelin treffata Aleksilla puolisokean Don Rosan.

...silti pelkäänpä että olen vieläkin vähän ihastunut siihen yhteen.Onko tämä väärin? :roll:

Täällä ei kai ole muita tälle avautumiselle sopivaa kanavaa, joten jatkan täällä hyväksi koetussa Prisonissa :mrgreen:

Tsemppiä Norsulalle ja hänen Suurta Päiväänsä odotellessa juuri päättyneen Arthurin päivän kunniaksi pintti 251-vuotiasta Guinnessia, cheers! :D

- http://www.arthursday.com.my/
Nooruska
Michael Knight

Norsula kirjoitti:Hm... Mulla on huomenna elämäni ekat rehelliset treffit. Siis niiq treffittreffit. Jostain syystä en osaa olla hermostunut vaikka järkeni sanoo, että minun kuuluisi olla. Sitä ennen ajattelin treffata Aleksilla puolisokean Don Rosan.

Tsemppiä Norsula!!!!! Kai on nää S.O.S.keinot tiedossa jos treffit alkaa kaatua niskaan? (siis kaveri soittaa, että tuu jeesaan jäin katujyrän alle, kissas kuoli yms.) Loogisesti, kun täällä alotit näistä kertoilun tuut tänne kertoon sitten miten ne menikin, lohkesko ym. :mrgreen: :mrgreen:
Norsula
Neuvoja-Jack

Kiitos kiitos tsemppauksesta. Ja ei, en tod. tiedä mistään sosseista :P Kavereilleni en ole edes kertonut. Tiedä sitten miksi avaudun näin hanakasti täällä minfossa, jossa en ole enää kaikkien silmissä edes anonyymi. Eikä vieläkään jännitä. Onkohan mulle tehty salaa tunteidenpoisto?

Yleensähän herrasmies ei kerro, mutta kai minä teille minfolaisille nyt voin kertoa lohkesiko Don-sedältä nimmaria vai oliko näkö jo siihenkin liian huono.

Jotain piristävää, kiitos.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Joo Rosan nimmareita on täälläkin tenavat ja isommatkin metsästelleet. Ei se, Norsula, ole tunteiden poisto, se on se lääkitys... 8) Toisaalta, lääkityksellä ON sellainen vaikutus, pienenäkin annoksena. Siispä jotain virkistävää, kuppi teetä ja joku mieto moukku kyytipojaksi.
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Oma rauha ja hyvä ruoka 8) Punaviinia lasillinen pimeneviin syysiltoihin, kiitän.
Nanika ga tooku matteiru to
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Täsmälleen tuota samaa odotan juuri nyt. Rasittava viikko ja vielä paljon kotihommia. Kiitos tännekin aperitifiksi pieni tuoppi punkkua.
Nothing is quite what it seems
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Jahas, kaksi vuotta ja 2000 viestiä. Pitäisiköhän korkata pienet kuohuvat juhlan kunniaksi ja taidanpa tehdä sen tällä kertaa ihan reaalisesti, se kun kostuttaa kurkkua jotenkin näitä virtuaalidrinkkejä varmemmin... :mrgreen:

Otetaanpa vaikka erään klassikkotapauksen muistoa kunnioittaen Valamon luostarin puolikuivaa marjakuohuviiniä suoraan Heinävedeltä. Kippis! :D

Kuva

Samalla on hyvä sauma kiittää seurasta ja mukavista keskustelutuokioista ja vetäytyä hissunkissun takaoikealle. Olen tässä jo hiukan aikaa pohtinut sitä, sillä ne alkuperäiset syyt, miksi foorumille aikoinaan liityin, ovat jo aika lailla jääneet taka-alalle. Tuntuu siltä, että "wanhat hywät tapaukset" (tai ainakin kotimaiset) on jo niin tarkkaan jo monelta kantilta märehditty, ettei niistä oikein saa enää mitään erityisen merkittävää tai kiinnostavaa irti, ja uudet tapaukset ovat taas muuten vain aika tylsiä ja on kutakuinkin sama lukea niistä lehdistä.

Maailmalta nyt toki kiinnostavia tapauksia löytyy vielä runsaasti, mutta olen ollut havaitsevinani, ettei niistä keskustelu muutamia poikkeuksia ehkä lukuunottamatta useinkaan jaksa jatkua juuri tapauksen peruskuvauksia syvemmälle. Ilmeisesti ne koetaan kuitenkin liian kaukaisiksi ja ehkä kieliongelmillakin on oma roolinsa.

Niinpä keskustelu ainakin omalta osaltani on jo pitempään alkanut painottua rikosjuttujen sijaan enemmänkin kaikenlaisiin kisoihin ja visoihin, huuhaahörhöjen alasampumiseen ja kaikenlaiseen yleiseen lörpöttelyyn, mikä on toki sinänsä ollut ihan hauskaa, mutta jolle on ehkä sopivampiakin foorumeita.

Niinpä vetäydyn ainakin toistaiseksi pois kuvioista. Tietysti ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, ja jos nyt esim. Susanne Lindholmin tapauksessa, joka minut tasan kaksi vuotta sitten tälle foorumille toi, alkaisi tapahtua merkittävää edistymistä, niin epäilemättä pitäisi jälleen aktivoitua, mutta sitä odotellessa kippis toisellekin jalalle ja rattoisaa syksyn jatkoa ja minfoiluja itse kullekin! :D

Kuva
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kotityöt saa luvan odottaa huomiseen, tämän illan omistan kyllä itsekkäästi itselleni 8) Joskus pitää saada omaa rauhaa ja tuntuu että edelliset viikot on olleet niin hektisiä. Illat pimenee ja tuntuu, ettei taaskaan tunnit riitä vuorokaudessa.
Maylle tuopillinen punkkua ja mulle oma pullo Black Towerin punkkua ja lasi, ettei nyt ihan ryyppäämään ruveta. Punkkua kun vain maistellaan :wink:

Valdovas ehtikin ensin. Tarjotaan nyt sille sitten skumppaa ja muillekkin paikallaolijoille. Viivy vielä hetki..
Nanika ga tooku matteiru to
härkä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja härkä »

Onnittelut Valdelle noista kahdestatuhannesta viestistä.
Olen muuten juonut sitä Valamon skumppaa siellä hotellissa paikan päällä.
Samalla reissulla , kun kävin siellä Tulilahdessa.

Susannen tapauksessa tulee ehkä jotakin tapahtumaan , joten seuraa yleisradiota tai " rinnakkaisohjelmaa "
Kunhan nyt vain eräs nimeltä mainitsematon saisi itsestään irti ja voisin alkaa soittelemaan muutakin kuin suutani. Töihin siitä. Tää on käsky :mrgreen:
Myös eräs minulle tärkeä tapaus tulee saamaan ansaitsemansa jatko-osat. :lol:

Laitetaan nyt Valden kunniaksi oikein alkuperäinen signeeraus :shock:

T
Härkä
Lukittu