Kannelmäen bunkkerisurma 1984

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
pete-79
Alibin satunnaislukija

Re: Kannelmäen bunkkerisurma

Viesti Kirjoittaja pete-79 »

Minun tietojeni mukaan nimikirjaimet eivät ole RV.Siitä, oliko kyseinen RV vankilapaossa osallisena, minulla ei ole tietoa. Surmaaja ei minun tietojeni mukaan ole ollut vankilassa.
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Miksi Keravan vankilapaossa sitten puhuttiin Kannelmäen bunkkerisurmaajasta? Onko bunkkerisurmia ollut enemmänkin? Vai oliko paenneella ja surmaajalla vain sama nimi, ja media sotki ne?
There are no crimes behind enemy lines
pete-79
Alibin satunnaislukija

Sekä vankilapakoon syyllistyneellä, että kantsun bunkkerisurmaajalla taisi olla sama etunimi, mutta siihen tuo yhteys heidän välillään loppuukin. Media siis ilmeisesti hieman erehtyi... Tätä asiaa on niin paljon spekuloitu ja nimiä heitelty ilmoille, ettei erehtyminen liene ihme.
mamma71
Neuvoja-Jack

Re:

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Merivuokko kirjoitti:Reijo Virtasen poika... tuomari, löytyy varmaan.
Siiutä alkakaa tutkia, eiköhän se siitä selviä...
Mikäli on sama kaveri, niin asustelee Vironmaalla nykyisin. Mahtaako tämä kaveri niin hyvin tunteakaan? Espoo on käsittääkseni ihan eri maassakin.
spiderman83
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja spiderman83 »

[img]Poistettu kaikki linkit lehtileikkeisiin. Eivät enää toimineet.
-NILS-[/img]
Rezah
Christopher Lorenzo

mamma71: mistä sä tuon kaivoit?

Juurihan pete sanoi ettei ole Virtanen.
muokkaus: ellei sitten tarkoittanut että ei ole Virtanen enää, vaan äitinsä nimen ottanut.
Oliko niin, että Raine asui silloin isänsä ja äitipuolensa kanssa?

Sen verran vielä, että menikö tosiaan viikko ennen kuin surma ratkesi? Ilmoittiko pojan vanhemmat poliisille vai kuinka? Eikös jossain sanottu että tiesivät melkein heti poikansa surmaajaksi?
pete-79
Alibin satunnaislukija

Kahlasin ketjun lopulta kokonaan läpi, paljon tämä on keskustelua herättänyt. Tosin se ei liene ihme, kun miettii teon raakuutta ja salamyhkäisyyttä asian ympärillä.
Alibi-lehden julkisuuteen antamat tiedot hieman mietityttävät, tahallisia, vai tahattomia virheellisiä tietoja, ken tietää.

RT
chantal
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja chantal »

Jos joku voisi tarkistaa joko 70-luvun lopulla ilmestyneestä Kuka on kukin -kirjasta tai ehkä vielä parempi lähde olisi juristimatrikkeli 70-luvun lopulta tai 80-luvun alusta, Virtasen tiedot. Näistä löytyy yleensä lapset, heidän nimensä ja syntymävuotensa sekä puolison nimi. Tulisi faktaa näiden arvailujen taakse.
spiderman83
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja spiderman83 »

chantal kirjoitti:Jos joku voisi tarkistaa joko 70-luvun lopulla ilmestyneestä Kuka on kukin -kirjasta tai ehkä vielä parempi lähde olisi juristimatrikkeli 70-luvun lopulta tai 80-luvun alusta, Virtasen tiedot. Näistä löytyy yleensä lapset, heidän nimensä ja syntymävuotensa sekä puolison nimi. Tulisi faktaa näiden arvailujen taakse.
Ei edes tarvita noin vanhaa lakimiesmatrikkelia, ihan uusikin riittää. Ja kyllähän lapsen etunimi ja syntymävuosi täsmää, mutta niin täsmää erään toisenkin vielä tunnetumman henkilön lapsen. Jos saisi noiden kahden osoitetiedot vuosina 1983-1984, asia selviäisi lopullisesti.
chantal
Hercule Poirotin viikset

spiderman83 kirjoitti:Ei edes tarvita noin vanhaa lakimiesmatrikkelia, ihan uusikin riittää. Ja kyllähän lapsen etunimi ja syntymävuosi täsmää, mutta niin täsmää erään toisenkin vielä tunnetumman henkilön lapsen. Jos saisi noiden kahden osoitetiedot vuosina 1983-1984, asia selviäisi lopullisesti.
Sinänsä olet oikeassa, mutta itse tarkistaisin vanhemmasta versiosta. Matrikkeleissa nimittäin julkaistaan vain sellainen tieto, jonka ihminen on itse halunnut. Jos isän nimi pitää kutinsa, hän on saattanut myöhemmistä matrikkeleista poistaa lapsiaan koskevat tiedot kokonaan. Tämän takia pidän varmempana tarkistaa ne ennen tapahtunutta julkaistuista matrikkeleista.
pete-79
Alibin satunnaislukija

chantal kirjoitti:
spiderman83 kirjoitti:Ei edes tarvita noin vanhaa lakimiesmatrikkelia, ihan uusikin riittää. Ja kyllähän lapsen etunimi ja syntymävuosi täsmää, mutta niin täsmää erään toisenkin vielä tunnetumman henkilön lapsen. Jos saisi noiden kahden osoitetiedot vuosina 1983-1984, asia selviäisi lopullisesti.
Sinänsä olet oikeassa, mutta itse tarkistaisin vanhemmasta versiosta. Matrikkeleissa nimittäin julkaistaan vain sellainen tieto, jonka ihminen on itse halunnut. Jos isän nimi pitää kutinsa, hän on saattanut myöhemmistä matrikkeleista poistaa lapsiaan koskevat tiedot kokonaan. Tämän takia pidän varmempana tarkistaa ne ennen tapahtunutta julkaistuista matrikkeleista.
Mitäpä sitä vanhemmasta tarkistamaan, kun uusikin kertoo, että tuomari Virtasella oli Raine niminen poika, jonka syntymävuosi täsmää.
Oli muuan toinenkin Raine, sukunimi vaan ei ollut Virtanen...
chantal
Hercule Poirotin viikset

"Mitäpä sitä vanhemmasta tarkistamaan, kun uusikin kertoo, että tuomari Virtasella oli Raine niminen poika, jonka syntymävuosi täsmää.
Oli muuan toinenkin Raine, sukunimi vaan ei ollut Virtanen...
Asia on sitten minun puoleltani selvä. Jos "muuan toinenkin ..." on myös matrikkelitietoa, voisitko ystävällisesti laittaa sen tänne. Se on jo julkista.

Onko käyttämässäsi matrikkelissa lasten kaikki etunimet vai vain yksi? Jos kaikki on, niin helpottaisi, jos laittaisit ne.
pete-79
Alibin satunnaislukija

Toista Rainea ei löydy martikkelista, eikä muutenkaan paljon tietoa, ainakaan minä en löydä. Tosin toisen Rainen vahemmat eivät kumpikaan olleet lakimiehiä, vaan enemmänkin "taiteilijoita". Tunnetuja kyllä.
chantal
Hercule Poirotin viikset

Tämä alkaa kuulostaa jankkaamiselta, mutta mikä saa sinut miettimään tätä toista Rainea? Siis pelkkä nimi ja syntymävuosi vaiko joku muu asia?

Jos sinulla on pääsy tähän matrikkeliin, josta RV:n isän tiedot löytyvät, voisitko laittaa ne minulle yv:nä? yritän tehdää muutamia ristiintarkastuksia. Siis kaikki tiedot, ei pelkästään näitä lapsia.
Rezah
Christopher Lorenzo

Pete: ei saa vanhaa ihmistä tolleen jallittaa! Taas mun teoria on kumottu :idea:

Tuomari Virtanen asuu uuden vaimonsa ja Raine-poikansa kanssa Kannelmäessä, tapahtuu tragedia. Poika otetaan huostaan ja hän vaihtaa nimensä? Eli ei ole enää R.V vaan toinen etunimi ja äidin sukunimi?

Häh, eikö se näin mennyt? :oops:

Että Kaksi -72 syntynyttä Rainea, ja kahdet "julkkis"vanhemmat.

Missi ja kirjailija & tuomari ja tämän puoliso. MIkä Virtasen vaimon (lapsen äidin) tyttönimi oli?
Vastaa Viestiin