Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Olisivat nyt vain julkistaneet sen nimen, tai edes puolueen. Vaalitkin tulossa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Täysin samaa mieltä Nooruskan kanssa, edes puolueen olis saaneet julkaista. Ja kyllä nimikin pitäis tietää, kun väitetäänettä kansanedustaja ostaa seksiä niin kyllä kansalla on oikeus se tietää. Nyt epäilys lankeaa aika monen mieskansanedustajan päälle. Sanottiin Alibissa (jossa tästä asiasta ensimmäisen kerran kerrottiin) että kansanedustaja on ollut aika paljon viime aikoina julkisuudessa.
No "perheellinen" (mitä sillä nyt tarkoitetaankaan, lapsia, vaimo, molemmat vai lapsia mutta eronnut?) paljon julkisuudessa viime aikoina ollut miespuolinen tunnettu (pitkän linjan?) kansanedustaja, jonka prostituoidun mukaan varmaankin kaikki tietävät nimeltä.
Kansalla on kyllä mielestäni täysi oikeus tietää kuka meitä, kansaa edustava käy huorissa veronmaksajien maksamalla taksikyydillä ja on mahdollisesti avioliitossa, mitäpä jos sama kansanedustaja puhuu perhearvoista ja niiden puolesta, ei muuta kuin nimi julki, koska "edustaja" itse ei julkisuuteen tule asiaa tunnustamaan, kertoo tämäkin siitä että hän on epärehellinen, ei suoraselkäinen ja rehti suomalainen mies jollaisen tarvii eduskunnassa istua (ei sillä että kukaan niistä niin rehti olisi) täys nössö pelkurihan tänmä kansanedustaja on kun ei ole pokkaa kerskua julkisuudessa miten käyttää taksietuaan. Samanlainen pelkuri on Alibi, joka mainostaa kertovansa asioista suoraan ja rehellisesti mitään peittelemättä, tämä "Johannahan" tässä rikokseen on syyllistynyt eikä Alibi, "Johannahan" lehdessä on ohi suunsa puhunut, että kansanedustaja xx käy täällä joka torstai.
Uusimmassa Alibissa oli vielä haastattelu tästä "Johannasta" jos jotain joka ei ole Alibeja lukenut, kiinnostaa nuo Alibin jutut niin voin ne tänne laittaa kunhan ensin joku pyytää.
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

matlockb kirjoitti:Uusimmassa Alibissa oli vielä haastattelu tästä "Johannasta" jos jotain joka ei ole Alibeja lukenut, kiinnostaa nuo Alibin jutut niin voin ne tänne laittaa kunhan ensin joku pyytää.
Joo, laita ihmeessä, niin päästään kaikki jeesustelemaan ihan tosissaan ja leikkimään jänskiä arvausleikkejä...
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ihmiset, joiden mielestä "kansalla on oikeus tietää" lukekoon Seiskaa ym. Alibin sijaan.

Kaikilla on jotain mörköjä kaapissa ja seksin ostamisessa siihen 100% vapaaehtoiselta, aikuiselta ihmiseltä ei ole minusta häpeällistä tai tuomittavaa.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Valoviikate kirjoitti:Ihmiset, joiden mielestä "kansalla on oikeus tietää" lukekoon Seiskaa ym. Alibin sijaan.

Kaikilla on jotain mörköjä kaapissa ja seksin ostamisessa siihen 100% vapaaehtoiselta, aikuiselta ihmiseltä ei ole minusta häpeällistä tai tuomittavaa.
No en mä nyt sitä ole tuomitsemassa, mutta aikuisena pitää pystyä ottaa teoistaan vastuu vaikka ne vuotaisivatkin näin julki. Jos tämä nyt olisi täysin hyväksyttävää toimintaa (että kansanedustaja käy eduskunnan taksikortilla huorissa) niin miksi tämä kansanedustaja vaikenee asiasta eikä tule selkä suorassa kertomaan, että asia on nyt näin ja sillä selvä. Sitten se olis mullekki iha ok, mutta toi salailu ärsyttää, kyllä voidaan lesoilla tälle "Johannalle" asiasta, mutta siihen se sitten jääkin. :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8195
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Valoviikate kirjoitti:Ihmiset, joiden mielestä "kansalla on oikeus tietää" lukekoon Seiskaa ym. Alibin sijaan.

Kaikilla on jotain mörköjä kaapissa ja seksin ostamisessa siihen 100% vapaaehtoiselta, aikuiselta ihmiseltä ei ole minusta häpeällistä tai tuomittavaa.
Kansahan se juuri tämänkin henkilön on edustajakseen valinnut...kyllä kansalla siis on oikeutta tietää ehdokkaidensa taustoistakin tuleviakin vaaleja ajatellen. Jos sieltä kerta löytyy huorissakin käyntiä niin kyllä sellaisen vain kuuluisi tulla esille. Samahan se minulle jos vaikka joku yritysjohtaja käykin maksullisissa, mutta kansanedustaja on vähän eri asia kuitenkin. Vai kuuluisiko kansan ikäänkuin tällä tavalla "sallia" edustajiensa huorissakäynti?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
paha tukari
Remington Steele
Viestit: 241
Liittynyt: To Loka 09, 2008 7:01 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Virdon kirjoitti:Samahan se minulle jos vaikka joku yritysjohtaja käykin maksullisissa, mutta kansanedustaja on vähän eri asia kuitenkin.
Millä lailla se on eri asia?
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8195
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja Virdon »

paha tukari kirjoitti:
Virdon kirjoitti:Samahan se minulle jos vaikka joku yritysjohtaja käykin maksullisissa, mutta kansanedustaja on vähän eri asia kuitenkin.
Millä lailla se on eri asia?
Sen takia etten välitä siitä samalla lailla kuin että kansanedustajan toimena tällaista tulee esille. Pointtina olikin tuoda esille että suhtaudun huomattavasti kriittisemmin kansanedustajien toimiin kuin vaikkapa jonkun yritysjohtajan.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Lisäksi se yritysjohtaja maksaa huorissakäyntinsä ihan itse omasta palkastaan, mahdolliset taksimatkat siis, eikä voi niitä maksattaa valtiolla.
Jospa perustettas ihan valtion piikkiin suomeen pari ilotaloa ja annettas tuleville mieskansanedustajille kortti sinnekkin taksikortin lisäksi, että ilotalon johtaja sitten laskuttaa valtiota ja päästään sitten siunailemaan kuka edustajista on käynyt eniten huorissa ja kuka vähiten.
mrs Nutcase
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2010 3:50 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja mrs Nutcase »

Miksei naiskansanedustajille samat oikeudet? Ja se, joka käy eniten, työllistää eniten eli torjuu työttömyyttä ;-)

Itse en osaa pitää huorissa käymistä nyt niin erikoisen pahana, kai joka jätkä nyt joskus käy. Ois vaan maksanut itse oman taksimatkansa, varmaan ois siihenkin varaa. Mielestäni siinä ei välttämättä edes ole mitään ristiriitaa, jos kannattaakin perhearvoja, vaikka oma avioliitto on mennyt mönkään. Ei voida tietää, mitä on taustalla, voihan siellä olla vaikka minkälainen pirttihirmu tai vaikka ns vapaa suhde.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja matlockb »

mrs Nutcase kirjoitti:Miksei naiskansanedustajille samat oikeudet? Ja se, joka käy eniten, työllistää eniten eli torjuu työttömyyttä ;-)

Itse en osaa pitää huorissa käymistä nyt niin erikoisen pahana, kai joka jätkä nyt joskus käy. Ois vaan maksanut itse oman taksimatkansa, varmaan ois siihenkin varaa. Mielestäni siinä ei välttämättä edes ole mitään ristiriitaa, jos kannattaakin perhearvoja, vaikka oma avioliitto on mennyt mönkään. Ei voida tietää, mitä on taustalla, voihan siellä olla vaikka minkälainen pirttihirmu tai vaikka ns vapaa suhde.
Ilman muuta naiskansanedustajille samat oikeudet, en vain tullut ajatelleeksi asiaa niin pitkälle :D
Itsellänikään ei henkilökohtaisesti ole mitään sitä vastaan jos aikuinen ihminen ostaa toiselta seksipalveluja, mikäli siihen ei liity laissakin jo kiellettyä ihmiskauppaa/paritusta, mutta suomessa varmasti on paljon ihmisiä jotka eivät hyväksy kyseistä toimintaa missään muodossa, joten mielestäni on oikein että kyseiset äänestäjät tietävät mitkä edustajat kyseisen toiminnan hyväksyvät ja ennen kaikkea kuka kansanedustaja hyödyntää tätä palvelua ja käy valtion verorahoilla maksamalla taksilla huorissa. En halua yleistää, mutta esimerkiksi lestadiolaiset äänestävät usein Kokoomusta ja jos tämä mies olisi vaikkapa Jyrki Katainen (en missään tapauksessa epäile Kataista erityisesti, pelkkä esimerkki!) niin varmasti puolue vaihtuisi, jota äänestävät. Eräs kokoomuksen kansanedustaja kertoi muuten ostaneensa seksipalveluja 15-vuotiaana, mm. häntä haastateltiin tämän kohun johdosta, en väitä että kyseessä olisi tämäkään istuva kansanedustaja, mutta mahdollista sekin.
Jos nimi ei paljastu niin luulen että pakko äänestää naiskansanedustajaa.
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1876
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja vasikka »

On nuo kansanedustajat vaan ihme loisioita, kun eivät voi edes kaikkein yksityisimpiä taksimatkojaan itse maksaa. Vaan kylläpä oikeastaan sama kohta laittoi epäilemään koko juttua. Ei toki sillä, että siinä mitään yllättävää, että kansanedustajatkin käyttävät maksullisia seksipalveluita. Eikä sekään yllätä yhtään, että kansanedustajat maksattavat omia menojaan eduskunnan taksikortilla. Sitä sensijaan epäilen, että olisiko edustaja ollut niin tyhmä, että olisi erikseen retostellut olevansa kansanedustaja ja vielä erityisesti käyttävänsä matkaan eduskunnan taksikorttia. Ainakin jos itse olisin kansanedustaja niin tuontyyppiset reissut tekisin mieluusti anonyyminä. Eikä eduskuntatalon ja Kallion välinen taksimatkakaan niin kallis ole, etteikö sitä itse raaskisi maksaa jos sillä kiusallisen huomion riskiä saisi pienemmäksi. Tietenkin, jos on noin lokki tyyppi, niin varmaan on se panokin sitten maksettu yhteiskunnan rahoista avustajan palkkiona otettu vielä itsellekin kokouspalkkio, sekä kulukorvaukset kyseisestä palaverista :D.
Viimeksi muokannut vasikka, Ma Syys 27, 2010 8:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ mietin kans tota anonyymi-juttua, kai tää on tullu (<--aatelkaa kaksmielisesti tai sitten älkää :wink: ) sinne Johannan luo asenteella "eks sä tiedä kuka olen?!" ja loogisesti ei oo voinu pitää turpaansa kiinni asiasta. :roll: Varmaan joku ekan kauden kokelas tää miekkonen.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1876
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Tuo on hyvä veikkaus :D Itsellekin on valitettavasti kaksi kertaa työuran aikana käynyt niin, että kansanedustaja tai ministeri on erikseen soittanut pomolle, että joku hänen torvisoittokuntaansa kuuluva on tulossa asiakkaaksi vaatimuksena saada erityiskohtelua. Eiköhän tässsäkin ole käynyt niin, että sutenööri on saanut etukäteen puhelun, että torstaina on saapumassa itse Napoleon ratsuineen paikalle ja järkätkäähän kaunein ja mukavin tyttö ottamaan vastaan. :)

Nooruska kirjoitti:^ mietin kans tota anonyymi-juttua, kai tää on tullu (<--aatelkaa kaksmielisesti tai sitten älkää :wink: ) sinne Johannan luo asenteella "eks sä tiedä kuka olen?!" ja loogisesti ei oo voinu pitää turpaansa kiinni asiasta. :roll: Varmaan joku ekan kauden kokelas tää miekkonen.
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1876
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Re: Prostituoitu Alibissa:Kansanedustaja käy aina torstaisin

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Varmaan on harmitellut sitä, että se mikä meni kumiukon sisään lähti omasta pussista. :)
loneliness kirjoitti:Kyseisellä kansanedustajalla myös ilmeisesti jonkunlainen omatunto, kun ekan huorakäynnin jälkeen oli näyttänyt huoran mielestä vähän syylliseltä (en muista eksaktia sanamuotoa).
Vastaa Viestiin