Kalma

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Kalma

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Onko kenelläkään tietoa Kari Teskistä (ent. Hautala), lempinimi Kalma.
Olisi kiva tietää mitä vanhalle kaverille kuuluu.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

Mikä mies? kerro vähän taustoja.. Kari Hautala on ja on ollut aika yleinen nimi..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Vähän taustaa

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Kalma on kotoisin Järvenpäästä, istunut paljon, ja pitkiä tuomioita - eniten sörkässä ja kakolassa. Hän muutti sukunimensä Hautalasta Teskiksi 80-luvulla epäonnistuneen postiryöstön jälkeen jonka osallisena hän oli Hyrylässä. En ymmärrettävistä syistä voi kertoa kauhean tarkkaan kaikkea, mutta viimeinen yhteys minulla on ollut häneen vuonna -92, minä luulen, istuin silloin viimeistä tuomiota hämeessä, Kalma on minun vanha lapsuuden kaveri,rikoskaveri,ja ystävä. Olen itse istunut paljon- enimmäkseen 80-luvulla ja 90-luvun alulla. En ole kuullut miehestä mitään sen jälkeen, ja silloin hän istui kakolassa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Vähän taustaa

Viesti Kirjoittaja otus »

pompoo kirjoitti:Kalma on kotoisin Järvenpäästä, istunut paljon, ja pitkiä tuomioita - eniten sörkässä ja kakolassa. Hän muutti sukunimensä Hautalasta Teskiksi 80-luvulla epäonnistuneen postiryöstön jälkeen jonka osallisena hän oli Hyrylässä. En ymmärrettävistä syistä voi kertoa kauhean tarkkaan kaikkea, mutta viimeinen yhteys minulla on ollut häneen vuonna -92, minä luulen, istuin silloin viimeistä tuomiota hämeessä, Kalma on minun vanha lapsuuden kaveri,rikoskaveri,ja ystävä. Olen itse istunut paljon- enimmäkseen 80-luvulla ja 90-luvun alulla. En ole kuullut miehestä mitään sen jälkeen, ja silloin hän istui kakolassa.
Ok, no olihan siinä jo sitä listaa, no toivottavasti,joku tietää jotain, jos kerran oli hyvä kaveri.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Joo

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Kalma on istunut paljon,joten varmasti jotkut vanhat venkulat tietävät mitä miehelle kuuluu elämään.
Unhola
Hetty Wainthropp
Viestit: 461
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Kuoli äskettäin, en muista päivämäärää, mutta olisiko ollut elokuussa.
Mut kun on aina saatava viimeinen sana
vaik se ei johtaisi mihinkään

(Pauli Hanhiniemi)
hurmaavamurhaaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2010 11:09 pm

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja hurmaavamurhaaja »

Eikös se pankkiryöstö ollut se jossa Kalma tai Kalman kaveri ampui itseään käteen? Tämä tapahtui kyllä Tikkurilassa joskus 90-luvulla. Mitäs Kalman pikkubroidille kuuluu, onko vielä hengissä? Tuollahan tuo Kalma esiintyy:http://www.tv7.fi/vod/player.html;jsess ... 2E?id=7232
Unhola
Hetty Wainthropp
Viestit: 461
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja Unhola »

Teski kuoli 12.8.2010. Olikos hänellä enemmän kuin yksi pikkuveli? Se yksi, jonka tiedän, on mielestäni hengissä.
Mut kun on aina saatava viimeinen sana
vaik se ei johtaisi mihinkään

(Pauli Hanhiniemi)
pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Sain yhteyden Kalmaan viime kesänä aivan sattumalta, en ehtinyt tavata häntä kertaakaan. Juttelimme puhelimessa pari kertaa, ja ajatus oli että kun käyn Järvenpäässä, niin nähdään. Kävin suomessa viime syksynä, ja tein pikavisiitin Järvenpäähän. Kalma soitti minulle reilu kuukausi ennen kuin tulin käymään suomessa- ei ollut mies ehkä ihan selvin päin mutta lupasin että soitan hänelle kun olen tullut Järvenpäähän.En saanut vastausta kun yritin soittaa, joten ajattelin että jos hän on seurakunnan touhuissa (välillä hänellä oli uskonnollisia perioder), tai jos on putki päällä...
Sen verran tiedän että Kalmalla on kaksi veljeä -Timo ja Jyrki. Jyrki on nuorin-ja asuu Hyvinkäällä. Timosta en tiedä.
Mihin Kalma kuoli?
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
pompoo
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 10:49 am
Paikkakunta: Ruotsi

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja pompoo »

Mihin Kalma kuoli?
Unhola
Hetty Wainthropp
Viestit: 461
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 7:50 pm

Re: Kalma

Viesti Kirjoittaja Unhola »

En tiedä Karin kuolinsyytä. Timo on minun tietääkseni vielä hengissä.
Mut kun on aina saatava viimeinen sana
vaik se ei johtaisi mihinkään

(Pauli Hanhiniemi)
Vastaa Viestiin