Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kirjoittiko se tapparanmiäs mistään palstan varsinaiseen aihepiiriin kuuluvasta...?
Prisonin jukebox on näemmä jätetty käyttämättä eikä pöydilläkään näy tanssikengän jälkiä...
Screaming Lord Sutch: Jack the Ripper
http://www.youtube.com/watch?v=PY1NDujm ... re=related
Prisonin jukebox on näemmä jätetty käyttämättä eikä pöydilläkään näy tanssikengän jälkiä...
Screaming Lord Sutch: Jack the Ripper
http://www.youtube.com/watch?v=PY1NDujm ... re=related
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mä en käsitä. Ensin sydämestä tykytti ja sitten kun se lakkas, alkoi soimaan päässä vanha biisi
http://www.youtube.com/watch?v=DVt-uD5YqaY
Vois kai sitä ottaa punaviinin, sopinee tuon laulun kera.
http://www.youtube.com/watch?v=DVt-uD5YqaY
Vois kai sitä ottaa punaviinin, sopinee tuon laulun kera.
Nanika ga tooku matteiru to
Mulle yksi kylmä lonkero!
Olen tässä muutaman päivän (ja yön) tapellut koneeni ja nettiyhteyden kanssa niin, että on meinannut lentää koko halvatun rakkine ulos ikkunasta. Nyt kun vihdoin olin ottamassa palveluntarjoajaan yhteyttä, niin HUPS! vika olikin korjaantunut itsestään päivän aikana
.
Otanpa vielä yhden salmarin siltä varalta, että toimivuus onkin tilapäistä...
Olen tässä muutaman päivän (ja yön) tapellut koneeni ja nettiyhteyden kanssa niin, että on meinannut lentää koko halvatun rakkine ulos ikkunasta. Nyt kun vihdoin olin ottamassa palveluntarjoajaan yhteyttä, niin HUPS! vika olikin korjaantunut itsestään päivän aikana
Otanpa vielä yhden salmarin siltä varalta, että toimivuus onkin tilapäistä...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Ei kai...? En ainakaan itse huomannut, ehkä saattoi muutamaan kadonneeseen (sellaisiin uudempiin, jotka sitten heti löytyivät) muutaman sanan? En tiedä.Kylli kirjoitti:Kirjoittiko se tapparanmiäs mistään palstan varsinaiseen aihepiiriin kuuluvasta...?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tyypillistä. Laitteet (meinasin kirjoittaa vehkeet, mutta joku huumoriveikko tai venla olisi siitä jotain kutienkin irvallut) ei toimi KOSKAAN kun pitäisi. Sitten kun pinna palaa ja menet naama punaisena huutamaan jollekin asiasta (iskälleTay77 kirjoitti: Olen tässä muutaman päivän (ja yön) tapellut koneeni ja nettiyhteyden kanssa niin, että on meinannut lentää koko halvatun rakkine ulos ikkunasta. Nyt kun vihdoin olin ottamassa palveluntarjoajaan yhteyttä, niin HUPS! vika olikin korjaantunut itsestään päivän aikana.
Jotain joka mikä tekee onnelliseksi, kiitos.
-
miinushka
- Agentti Scully
Mimmoiseenkohan känniin pitäisi itsensä juoda, jotta uskaltautuisi noihin pikkujouluihin.... :
Aloitetaan harkinta jollakin hyvänmakuisella paukulla, baarimestarin vapaa valinta, kiitos
Aloitetaan harkinta jollakin hyvänmakuisella paukulla, baarimestarin vapaa valinta, kiitos
Quis custodiet ipsos custodes?
Jeekeri!
Avautuikohan se tapparanmies liikaa kissa-koira -väännössä ja siitä rapsahti käännytys? Tätä olen päiväkausia mietiskellyt, eli lujaa menee elämärintamalla.
Avautuikohan se tapparanmies liikaa kissa-koira -väännössä ja siitä rapsahti käännytys? Tätä olen päiväkausia mietiskellyt, eli lujaa menee elämärintamalla.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Eli siis semmoisella, joka nousee nassuun heti. Koska edelleen paikkoja on hyvin rajoitettu määrämiinushka kirjoitti:Mimmoiseenkohan känniin pitäisi itsensä juoda, jotta uskaltautuisi noihin pikkujouluihin.... :![]()
![]()
Itsemurha... ? Siis onko tuon niminen paukku olemassa?
Jos tajusin väärin niin oikaiskaa ja jos tajusin oikein niin kertokaa, mitä siihen tulee. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Drinkki.Net ohje:
Itsemurha ( Itsari ) Norsunkaataja
Ainekset:
2 cl minttulikööri
2 cl pernod
1 cl (vodkaa)
Ohje:
lasi: on the rock's lasi
valmistus: sekoitetaan
Pakko tilata pullo Skumppaa, ihan vaan siksi, että tänään on tullu parikin hyvää uutista meikäläiselle.
Clyde.....kelpaako, jos tarjoon.
Itsemurha ( Itsari ) Norsunkaataja
Ainekset:
2 cl minttulikööri
2 cl pernod
1 cl (vodkaa)
Ohje:
lasi: on the rock's lasi
valmistus: sekoitetaan
Pakko tilata pullo Skumppaa, ihan vaan siksi, että tänään on tullu parikin hyvää uutista meikäläiselle.
Clyde.....kelpaako, jos tarjoon.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
^Tottakai kelpaa! Hyviä uutisia on sadellut tännekkin 
Mulle vain Jägermeisteria kiitos flunssan taltuttamiseen, eikä sitäkään kovin runsaasti... ei ole nyt skumpalle aihetta meikäläisellä. Mutta onnea niille joilla on.
Nothing is quite what it seems
Kylli kippistää nyt ihan vaan Codesan Compilla
mutta jos sopii, tarjoan sinulle sen jekun Toukotiiliseni.
Sain hyvän juttuvinkin, oikein hyvän pohdittavan, mutta mikä valaisi voimia tähän voi-niin-uupuneeseen-kehoon? Pitääkö vain luottaa mielenkiintoisen henkirikostarinan jälleen kerran vievän mukanaan?
Sain hyvän juttuvinkin, oikein hyvän pohdittavan, mutta mikä valaisi voimia tähän voi-niin-uupuneeseen-kehoon? Pitääkö vain luottaa mielenkiintoisen henkirikostarinan jälleen kerran vievän mukanaan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
päivällistä kännitystä aamusta lähtien,mites muut minfolaiset?
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
-
miinushka
- Agentti Scully
Oksennustaudin rippeitä podetaan, vois ottaa jotain raakana, ihan vaan lääkkeeksi.... 
Quis custodiet ipsos custodes?