Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
surfergirl
Jane Marple

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

No eihän se Elina tähän mennessäkään ole lähtenyt vaikka Ike mitä tekis.
Esimerkkinä tästä on mm. Susanna Penttilä, Nina Kurkinen, Helena Lindgren, Anne Hedman, Riitta Väisänen, Susanna Laine, Ellen Jokikunnas, Anna Pohtimo, jne. He ovat kaikki erittäin kauniita ja näyttäviä naisia, ja käsitykseni mukaan kaikki he ovat sinkkuja.
Tottakai monella on ollut pidempiaikaisia suhteita tai lyhyitä suhteita, mutta varsinaisesti elämänkestävää parisuhdetta heillä ei ole, ei ainakaan vielä. Osa on kuitenkin jo lähes 40-vuotiaita joten perheen perustamisen kanssa tulee kova kiire.
Juu, osa heistä on lähes 40-vuotiaita... Helena Lindgren on syntynyt 1957 ja Riitta Väisänen 1954. Anne Hedman on pikaisella googletuksella ollut 37-vuotias odottaessaan nuorinta lastaan 10 vuotta sitten. Mäkin oon lähes 20v. :)
Minusta vain myös kauniilla ja näyttävillä naisilla on oikeus upeaan elämään, perheeseen ja seesteiseen kotiin
Seesteisyysasiaa vois kenties edesauttaa omalla toiminnallaan, jättämällä pahoinpitelyt ja ynnä muut kännissä riehumiset vähemmälle.

Onko Arto nyt taas out kun Johanna tämmöisiä miettii?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Joululahjavinkki Johanna-faneille. :)

Kuva
Florence86
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Tämän voisi myös laittaa 'Päivän Naurut' osioon, mutta laitetaan nyt tänne:

Johanna käy Seiskan blogissaan (täällä) läpi käyttämiään vaatteita, meikkejä ja tuoksuja. Vaatteet ovat merkkituotteita "mm. Dubain The Mall of Emirates ostoskeskusta, Miamin Aventura Mall shopping centeristä, kuten Bebe, Victoria´s Secret, Cache, Jessica McLintock, Betsey Johnson jne." Laukkuja löytyy useita: "Minulla on myös useita Guccin, Diorin, Louis Vouttonin ja Hermesin käsilaukkuja, kaikki aitoja, vaikka pahat kielet väittäisivätkin netissä, että ne ovat muka feikkejä."
Johannan lempituoksu on DKNY Apple omenantuoksu. Lisäksi hän käy läpi meikkirepertuaarinsa, huulipunat, silmämeikit, kimalteet, rajaukset ja aurinkopuuterit. Hiustenpidennys on kuulemma must.

Kaiken tämän vuodatuksen jälkeen, blogikirjoitus päättyy lauseeseen:
Olen vain tällainen luonnonlapsi.
:mrgreen:
Clear water has no fish.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Damnnn...kohta anelen Ikeä tekstaan mullekkin jos sillä pääsee noin hyville tileille. :shock:

.. mikäli nuo kaikki merkit olisivat nyt aitoja. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

Ja vanhemmat miehet ovat aina pitäneet minusta, minulla on pyöreät Baby-Face kasvot, korkeat poskipäät, pitkä tukka ja pyöreä peppu, en keksi enää muuta mistä miehet eivät voisi pitää.
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/joha ... +yksin/url

Ilmankos minä en ole koskaan oikein miesten ajatuksenjuoksua ymmärtänyt :roll:

Onkohan blogin kirjoittaja itse muotoillut tuon otsikon " Näin käytän meikkejä ja tuoksuja - silti olen vielä yksin". Jotenkin voisi kuvitella, että silti-sanan tilalla voisi olla "mistä johtuen".. Ihan nätti likkahan hän olisi, jos vaikka pari kiloa vähempi pinotexia naamassa ja oranssi keinorusketus olisi veks.

Täällä taisi olla aiemmin viittais mr. handsin videoon ja tukiaiseen ja se minusta oli aika osuva vertaus.. Oksettaa, ällöttää, mutta silti pitää uteliaisuudesta kurkata. Pahoittelen, että tämän viisauden sanojaa nyt tähän hätään löytänyt lainattavaksi.
surfergirl
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Jees, hyvä meininki. Laukut joissa lukee Louis Voutton on taatusti aitoja Louis Vouttonin laukkuja. En käsitä miksi kukaan sitä epäilisi.
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

surfergirl kirjoitti:Jees, hyvä meininki. Laukut joissa lukee Louis Voutton on taatusti aitoja Louis Vouttonin laukkuja. En käsitä miksi kukaan sitä epäilisi.
Päivän naurahdus, kiitos! :D

Nooruska, Johannalla taitaa olla ulosotossa jonkin verran rästejä, mikäli oikein muistan.. Joten ei ehkä Iken tekstiviestibitchiksi kannata ruveta :twisted:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

surfergirl kirjoitti:Jees, hyvä meininki. Laukut joissa lukee Louis Voutton on taatusti aitoja Louis Vouttonin laukkuja. En käsitä miksi kukaan sitä epäilisi.
Mä en enää viitsi ottaa osaa Johanna Tukiaisen pilkkaamiseen, kun mimmi tarvitsisi apua. Julkinen nöyryytys on jotenkin kamalaa katsottavaa, vaikkei J.T. mun kavereita olekaan.

Mutta laitoit kyllä niin hyvän pointin, että jos unohdetaan Johanna Tukiaisen pilkkaaminen, niin se Louis Voutton ... :lol: Jos ei osaa kirjoittaa aidon, oikean Vuittonin nimeä oikein, niin pakkohan se tosiaan on olla aito ja oikea Louis Voutton :D

Surfergirl, tää oli kyllä ehkä päivän paras, kiitos! =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... dota-artoa

Tukiaisen mitta täynnä: Loputtomiin en odota Artoa

Monta kertaa ylösalaisin kääntynyt Johanna Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhde on selvitystilassa.

Johanna Tukiainen ei aio enää kauan odottaa Artoa Helsinkiin.

– Artosta ei ole kuulunut yhtään mitään. Hän ei vastaa viestihini eikä puheluihin. Hän ei tiedä mitä parisuhde tarkoittaa, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Arton piti muuttaa Helsinkiin, mutta Johannan mukaan miehestä ei ole kuulunut pitkään aikaan.

– Ei seurustelu ole sellaista, että ei vastata puhelimeen ja asutaan toisella puolella Suomea. Hänen piti muuttaa Helsinkiin, mutta kaksi projektia vielä pitäisi tehdä siellä. En tiedä mitään, kun hän ei vastaa puhelimeen.

Johanna on jo varautunut jatkamaan elämäänsä sinkkuna.

– Nyt näyttää siltä, että menee sinkkuuden puolelle. Elämäni prinssi on edelleen hakusessa. En voi loputtomiin jatkaa tällaista elämää, että ei vastata puhelimeen eikä viesteihin. Mitään kautta en saa kiinni tätä ihmistä. Hän on todellakin kadonnut sinne Lappiin. En sano vielä, että tämä on ihan täysin on loppu, mutta ei minua hyvin ole kohdeltu. En ala loputtomiin tässä odottelemaan.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

hipsulainen kirjoitti:– Ei seurustelu ole sellaista, että ei vastata puhelimeen ja asutaan toisella puolella Suomea.
Johanna ei kai ole koskaan kuullut kaukosuhteesta..
Mutta tässä tosiaan näyttää siltä, että Artolla ne parhaat ohjat on käsissä 8) Saa nähdä ilmoittaako Arto itsestään tämän tapauksen jälkeen lehdille.
Nanika ga tooku matteiru to
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Tuo "suhde on selvitystilassa", on kyllä aika hieno lause noiden kahden toilailuille.. :D Tässä on jo käytykin kaikki muut mahdolliset vaiheet paitsi naimisiinmeno ja avioero tuon suhteen osalta läpi!
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Mitenkä Johanna nyt tyytyy tällaiseen epämääräiseen artoon, kun hänellä kerran on ollut niitä Ameriikan miljonäärimiehiäkin, jotka niin auliisti ovat häntä elättäneet..
Hirveän ristiriitaista juttua kyllä riittää.

Ja tuossa kauneusjutussa oli muitakin kukkasia kuin Vuittonin nimi.

Oikeasti tuolla naisella ei ole oikeaa identiteettiä, tuo on jonkinlainen naamiaisasu, jonka turvista hän yrittää elämäänsä elää. Se on jotenkin surullista, että lehdistö sitten tukee tuota esitystä.
Jotain on mennyt pieleen, jos ihminen tarvitsee tuollaisen maskin, jonka takaa maailmaa tiirailla.
Vivamus

Viesti Kirjoittaja Vivamus »

Check this out
http://www.youtube.com/watch?v=Zhbd6eD4e0o
Onkohan tää joku vitsi???
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Voi HuoH*!
Ja tämä on nyt sitten siitä kamalasta exmiehestä, joka käytti hirveästi henkistä väkivaltaa ja jonka Tuksu pahoinpiteli pariin kertaan:
Koruina käytän sekä "rihkamaa" että ihan aitoja koruja. Sain ex-miehiltäni mm. rubiineja, timantteja, valkokultaa ja helmiä. Osa niistä on varastettu, varmaan joku tuntematon nainen jonka ex-mieheni toi asuntoomme, otti osan koruistani.

Mun mies oli mun aarre, ei häntä voi verrata mihinkään helmiin tai timantteihin. Mä rakastin häntä niin paljon ja olin valmis viettämään loppuelämäni hänen kanssaan. Hänen katkeruutensa ja vihansa vaan valitettavasti voitti. En voi muuta tällähetkellä kuin etsiä uutta miestä.
Nuotio & Äreät Tiput
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jostain kumman syystä Johannan Ex ei halua kasvojaan julkisuuteen, vaikka ei ollutkaan oikeudessa syytettynä. :) ...

Kuva
Vastaa Viestiin