Chilen kaivosmiehet sittenkin elossa
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Chilen kaivosmiehet sittenkin elossa
Ja minä olen myös erittäin liikuttunut tästä pelastusoperaatiosta. Toivotaan, että kaikki menisi loppuun asti parhain päin.
Täältä cbsnews.com olen seuraillut päivän mittaan tapahtumia.
Täältä cbsnews.com olen seuraillut päivän mittaan tapahtumia.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Minä myös olen todella liikuttunut tästä pelastusoperaatiosta!... Ihan ensimmäisestä uutisesta lähtien koko tämä juttu on koskettanut kovasti...
Harmi että oli pakko mennä tänään töihin, olisin halunnut seurata netistä koko tapahtuman!
Harmi että oli pakko mennä tänään töihin, olisin halunnut seurata netistä koko tapahtuman!
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Enää 10 jäljellä. Operaatio lienee ohitse ennen huomisaamua. (Suomen aikaa) 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Kypärät senku putoilee kun nuo halailee. Äijillä on klasit päässä ku staroilla -mitä ne tosin onkin- tai JD:llä
Hehe.
Dodiin. Viiminen mainari ulkona. Vielä pelastajat niin homma on paketissa. Itse tosin menen nyt nukkumaan. 
-
Nannitanni
- Harjunpää
Loistavaa! Näin tämän pitikin mennä; kaikki ovat turvallisesti ylhäällä ja päässeet näkemään läheisensä. Itsekin seurasin livekameran kuvaa, ja oli kyllä harvinaisen liikuttavaa seurata kaivosmiesten ja heidän läheistensä kohtaamisia.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Hienoa! Kaikki ukkelit onnellisesti ylhäällä!
Toivottavasti myös henkistä vointia tarkkaillaan jonkun aikaa.
Toivottavasti myös henkistä vointia tarkkaillaan jonkun aikaa.
Nuotio & Äreät Tiput
Mun mielestä ne joutuis käymään puoli vuotta psykiatrilla, joten jatkostakin on huolehdittu 
Tiiviisti nostoa tuli seurattua, ja kaikki sujuikin hienosti. Toivottavasti media jättää kaivosmiehet rauhaan ja he saavat palata normaaliin elämään mahdollisimman pian.
Tiiviisti nostoa tuli seurattua, ja kaikki sujuikin hienosti. Toivottavasti media jättää kaivosmiehet rauhaan ja he saavat palata normaaliin elämään mahdollisimman pian.
Norsula...ne klasit oli sen takia että ne suojas kaivosmiesten silmiä/verkkokalvoja kirkkailta valoilta (kuten esim. aurinko, spottivalot ja kameroiden salamat) ja auringon UV-säteiltä.Norsula kirjoitti:Kypärät senku putoilee kun nuo halailee. Äijillä on klasit päässä ku staroilla -mitä ne tosin onkin- tai JD:lläHehe.
Kestää pitkään ennekuin heidän silmänsä tottuvat jälleen normaaliin auringonvaloon.
Jossain sanottiin, et ne joutuu käyttämään laseja pari viikkoa...
Hmph. Kyllä mäs en tiesinPinkCatz kirjoitti:Norsula...ne klasit oli sen takia että ne suojas kaivosmiesten silmiä/verkkokalvoja kirkkailta valoilta (kuten esim. aurinko, spottivalot ja kameroiden salamat) ja auringon UV-säteiltä.Norsula kirjoitti:Kypärät senku putoilee kun nuo halailee. Äijillä on klasit päässä ku staroilla -mitä ne tosin onkin- tai JD:lläHehe.
![]()
Kestää pitkään ennekuin heidän silmänsä tottuvat jälleen normaaliin auringonvaloon.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=2263723
Koko maailma seurasi kaikkien aikojen piilomainontatemppua
13.10.2010 23:15, päivitetty 14.10. 06:58
Chilessä San Josen turmakaivoksesta ylös nousseiden mainarien silmät oli suojattava auringonvalolta pimeydessä vietettyjen 69 päivän jälkeen.
Apuun tuli amerikkalainen Oakley-aurinkolasivalmistaja.
MSNBC-uutiskanava kertoo, että jokaiselle mainarille annettiin ennen nostoa Oakley Radar -merkkiaurinkolasit.
Mainareiden Oakleyt maksavat 450 dollaria kappaleelta. Euroissa hinta on reilut 320 euroa.
Amerikkalaisyhtiö lahjoitti 35 paria Radar-laseja pelastusoperaatioon.
Front Row Analytics -arviontifirma laski CNBC-uutiskanavalle Oakleyn saavan pelkästään televisionäkyvyyden myötä 41 miljoonan dollarin edestä "mainosaikaa".
Pelkät merkkilasit eivät kuitenkaan riitä.
Kaivosmiehet viettävät ensimmäiset tuntinsa maan pinnalla hämärästi valaistuissa sairaalahuoneissa, jotta heidän silmänsä tottuvat jälleen valoon.
Itse luin jostain että aika olisi vielä paljon pidempi...mutta... Jonkun Copiapo-sairaalan lääkärin mukaan miesten ei enään tarvitsisi pitää laseja koska silmät ovat jo tottuneet valoon... En sitten tiedä koskeeko tämä vain sisätiloja vai mitä... 
Niin mä vähän veikkasinkin...Norsula kirjoitti:Hmph. Kyllä mäs en tiesinPinkCatz kirjoitti:Norsula...ne klasit oli sen takia että ne suojas kaivosmiesten silmiä/verkkokalvoja kirkkailta valoilta (kuten esim. aurinko, spottivalot ja kameroiden salamat) ja auringon UV-säteiltä.Norsula kirjoitti:Kypärät senku putoilee kun nuo halailee. Äijillä on klasit päässä ku staroilla -mitä ne tosin onkin- tai JD:lläHehe.
![]()
Kestää pitkään ennekuin heidän silmänsä tottuvat jälleen normaaliin auringonvaloon.![]()
Aaa...eli ei sen kauempaa tarvita...Ok... Good for them.Kaivosmiehet viettävät ensimmäiset tuntinsa maan pinnalla hämärästi valaistuissa sairaalahuoneissa, jotta heidän silmänsä tottuvat jälleen valoon.
-
joli
- Vähänniinkuharrastaja
hyvävointisen näköisiähän nuo kaikki oli.hiukset leikattu ja parta ajettu.
olikohan tämä nyt ihan tosi tarina??????
IHMETTELEN!
IHMETTELEN!
No nuo "siistit naamat" varmaan selittää se että heille laskettiin alas parranajo välineitä...joli kirjoitti:hyvävointisen näköisiähän nuo kaikki oli.hiukset leikattu ja parta ajettu.
IHMETTELEN!