En ole sitä mieltä, että lehtivihreä olisi kasvanut kiinni kankaaseen. Olen aikaisemmin arvioinut, että nuorten viettäessä iltaa siinä teltan ympäristössä olisi siinä metrin päässä teltasta ollut rätti viety tikun nokassa kauemmaksi. Mielestäni se on varma johtopäätös. Se rätti on ilmestynyt siihen myöhemmin, sitä ei ole illalla siinä ollut. Muistelen niin, että ei ole todettu rätin olleen pitempään maassa. On uskottu aivan oikein, että rätti ilmestyi siihen aamuyöstä tai aamulla. Olen samaa mieltä. Tuo tyynynpäällinen on tärkeä todiste. Kylläpä "Kotipoliisi" heittäisi sen mielellään syrjään, ei todisteelle niin voi tehdä. Kunhan löydettäisiin siinä oleva DNA:n omistaja. Sitä on muuten verrattu Assmani sukulaispoikaan ja epävarmaa yhtäläisyyttä on todettu. Se oli sisaren tai veljenpoika, joten tuollainen vertailu ei ole täysin varma. Muistaakseni sanottiin mahdolliseksi, että DNA kuuluisi Assmanille. Ja Kivilahden näkemä mies muistutti Assmania. Tuo todiste ei kuitenkaan ole varma. Saattaa se olla muukin henkilö.awa kirjoitti:Olet Sariola siis sitä mieltä, että lehtivihreä on ikäänkuin kasvanut kiinni kankaaseen?Sariola kirjoitti:Lehtivihreä oleminen siinä kankaassa taas saattaa viitata siihen, että se on ollut siellä maassa jo pitempään.
Itse veikkaisin, että liinasen päälle on vaikkapa sukkajalalla astuttu ja liinan alla on ollut vihreätä kasvillisuutta.
Huulipunan ja kahvin löytyminen liinasesta voisi viitata vaikkapa siihen, että sitä on säilytetty Beauty-Boxissa termospullon ja kauneudenhoitovälineiden joukossa. Matka on voinut olla kovinkin kuoppaisa ja pomppiva?
- hymm -
NG:n liikkeet murhien jälkeen
Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen
Jahas, vai on Sariola nyt löytänyt tuosta olemattomasta rätistä oikein Assmannin veljenpojan DNA-jäljen!
Missä tuota on ollut maininta, kun ei minun silmiini ols siintänyt?
Älä keksi taas ihan fuulajuttuja Sariola, joku saattaa vielä uskoa!
Epäilen, että tuo dna-näyte on tutkittu juuri siinä samassa laborätötiossa missä kellolasin verinokare "tutkittiin".
- hymm -
- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Edelleenkään tuo tyynynpäällinen ei mielestäni ole mikään todiste, sillä silloin koko niemi olisi pitänyt puhdistaa irtoroinasta, jota siellä taatusti oli, vaikka Wagner toisin väittääkin, joten en paljon panisi painoa tuolle liinalle.
Olivatko Irmelin muut kuukautis siteet samanlaisia kuin tämä orpo rätti, eipä tainneet olla?
Sitä paitsi muistan jostain vuosia sitten lukeneeni, että Irmelin kuukautiset olisivat olleet lopuillaan ja ennen kuin Sariola repii alushousunsa (pelihousuja hänellä ei taida olla), niin sen verran tuon ajan tyttöjen tyylistä kuukautisiaan kohtaan, että he pitivät hyvin tarkkaa päiväkirjaa "kuukautiskierroistaan", kuten monet pitävät edelleenkin, siitä tuo tieto kuukautisista.
Olivatko Irmelin muut kuukautis siteet samanlaisia kuin tämä orpo rätti, eipä tainneet olla?
Sitä paitsi muistan jostain vuosia sitten lukeneeni, että Irmelin kuukautiset olisivat olleet lopuillaan ja ennen kuin Sariola repii alushousunsa (pelihousuja hänellä ei taida olla), niin sen verran tuon ajan tyttöjen tyylistä kuukautisiaan kohtaan, että he pitivät hyvin tarkkaa päiväkirjaa "kuukautiskierroistaan", kuten monet pitävät edelleenkin, siitä tuo tieto kuukautisista.
Hyvä jos uskoo, sillä totta se lienee!Hessu52 kirjoitti:Jahas, vai on Sariola nyt löytänyt tuosta olemattomasta rätistä oikein Assmannin veljenpojan DNA-jäljen!
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kirjoittaja strangelove päivämäärä Pe Helmi 12, 2010 11:57 am
Tutkimusten mukaan tyynyliinan jälki saattoi hyvinkin olla peräisin Hans Assmannista. Tämä tuli ilmi, kun Hansin siskonpojan dna:ta verrattiin tyynyliinan jäljen jättäjän dna:han. Sukulaisuussuhde näiden välillä oli hyvin mahdollinen. Hansista itsestään ei enää dna:ta ollut saatavilla, joten tyytyminen oli todennäköisyyksiin. Mitään varmaahan ei siis voida valitettavasti sanoa. Kellon verestäkään ei sitten saatu enää lausuntoa, joten spekuloinniksi tämä jälleen Hansin kohdalla jää. Tuntuu että herra Assmann jää Bodomin tapauksen ikuiseksi haamuksi, joka aina välillä muistuttelee olemassaolollaan, mutta jonka liikkeistä, alibista ja mahdollisesta osuudesta tekoihin ei päästä koskaan ykskimielisyyteen.
No niin, eiköhän tämä ala olla tässä. Meikäläinen näet aikoo jättää tämän "kentän" tällä erää. Keskityn Bodomin sijasta muihin asioihin ja tapauksiin, joissa riittää kyllä pähkäiltävää. Minulla ei Bodom-keskusteluun ole enää mitään annettavaa (jos sitä koskaan on ollutkaan, heh!). Tuntuu kyllä siltä, että case Bodom alkaa olla jo loppuun kaluttu luu. Ciao vaan kaikille!strangelove
Tarkastaja Ankardo
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kuten huomataan, tuon on kertonut "strangelove", joka vaikuttaa luotettavalta kirjoittajalta, eikä kuten Hessu "Paksu-Bertta" kivääreineen, joiden perät maata viistivät.
Tuohon peruskysymykseen:
Voisi vastata vaikka näin: Kannettiin paareilla pois ja kuljetettiin sairaalaan, jossa hänet vastaanottanut lääkäri totesi hänen olevan alentuneessa tajunnantilassa, ns. stupor-tilassa. Sairaalassa olo kesti noin 18 vuorokautta. Sairaslomaa noin 4 kuukautta. Jatkohoitoa vielä senkin jälkeen.
Voisi vastata vaikka näin: Kannettiin paareilla pois ja kuljetettiin sairaalaan, jossa hänet vastaanottanut lääkäri totesi hänen olevan alentuneessa tajunnantilassa, ns. stupor-tilassa. Sairaalassa olo kesti noin 18 vuorokautta. Sairaslomaa noin 4 kuukautta. Jatkohoitoa vielä senkin jälkeen.
Sinun ei Sariola tarvitse armeija-asioihin sivarina puuttua, no tuon voi nyt kuka tahansa tarkistaa UudJP:n matrikkeleista, mitä aseita käytettiin maastoharjoituksissa -60 ja -70 luvun vaihteessa (aliups. ampumakieltoiset Sten konepistoolit ja miehistöllä 1800 luvun loppupuolen venäläiset kiväärit.), no jos ei halua totuutta tuostakin asiasta, niin omapa on idiotisminsa!
"Sandikaan" voi jopa soittaa, jos on varaa ja kysyä, kyllä siellä kerrotaan.
No uskotaan sitten Strangloven Assmann kellonkuoriin, joka piti sisältämän Assmannin DNA-jäljen ja kuinkas olikaan, ei mitään verta missään, tai ei ainakaan löytynyt DNA:ta.
Eihän se Srangeloven syytä tietenkään ole, (vaan Urhon tyhmyyttä), sen enempää kuin on minun syytäni, että tuollainen rätti on yleensäkään otettu todisteeksi niemeltä, sillä sekin olisi pitänyt aikoinaan tarpeettomana hävittää, mutta jäihän siitä oljenkorsi puolustukselle, jonka se sitten käyttikin häikäilemättä ja syyttäjien yksinkertaisuuden avittamana hyväkees 100%.
No uskotaan sitten Strangloven Assmann kellonkuoriin, joka piti sisältämän Assmannin DNA-jäljen ja kuinkas olikaan, ei mitään verta missään, tai ei ainakaan löytynyt DNA:ta.
Eihän se Srangeloven syytä tietenkään ole, (vaan Urhon tyhmyyttä), sen enempää kuin on minun syytäni, että tuollainen rätti on yleensäkään otettu todisteeksi niemeltä, sillä sekin olisi pitänyt aikoinaan tarpeettomana hävittää, mutta jäihän siitä oljenkorsi puolustukselle, jonka se sitten käyttikin häikäilemättä ja syyttäjien yksinkertaisuuden avittamana hyväkees 100%.
Tuohon voin todeta, että olen käynyt armeijan, 11 kuukautta, ja palasin siviiliin alikersanttina. Tulin aliupseerikoulusta komppaniaan alikersanttina, kun entinen kouluttajani oli vielä korpraali. Olin vähän aikaa kouluttajanakin. Hessu puhuu omiaan! Tietysti voin tämän todistaakin.Hessu52 kirjoitti:Sinun ei Sariola tarvitse armeija-asioihin sivarina puuttua, no tuon voi nyt kuka tahansa tarkistaa UudJP:n matrikkeleista, mitä aseita käytettiin maastoharjoituksissa -60 ja -70 luvun vaihteessa (aliups. ampumakieltoiset Sten konepistoolit ja miehistöllä 1800 luvun loppupuolen venäläiset kiväärit.), no jos ei halua totuutta tuostakin asiasta, niin omapa on idiotisminsa!
Tuosta DNA-vertailusta on tosiaan puhunut "strangelove". Vaikuttaa uskottavalta.
Tietysti tuo "tyynynpäällinen" on tärkeä todiste, joka Hessun mielestä olisi pitänyt hävittää, koska se sisälsi vierasta DNA:ta. Se ei tue Hessun näkemyksiä.
Ihmetyttää, että Hessu ajattelee ja toimii noin kömpelösti ja läpinäkyvästi. Eihän todisteita pidä hävittää. Sellainen tutkimus menettäisi uskottavuutensa. Valheelle ei pitäisi rakentaa.
No, sen arvasin - tuosta nikki-tiedosta joka Sariolalta saadaan voidaan olla kahta mieltä. Kaikki tämä ruokkii - nikki strangeloven hataraa uskottavuutta.Sariola kirjoitti:Tuosta DNA-vertailusta on tosiaan puhunut "strangelove". Vaikuttaa uskottavalta.
Sinulla srangelove on nyt mahdollisuus - olla oma itsesi!!
- hymm -
Viimeksi muokannut awa, La Loka 23, 2010 10:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.
Hessu ei toimi kömpelösti vaan avoimesti, joka on aivan eri asia, kuin Sariolan kootut kertomukset, jossa tänään väitetään sitä ja huomenna tätä.
Saahan sitä elää utopioidensa kanssa, en sitä keneltäkään kiellä, mutta pitäköön valheensa sitten ominaan.
Strangelove on asiallinen kirjoittaja, joka kyllä perustelee oikein ja asiallisesti kirjoituksensa, sekä väärässä ollessaan myös uskaltaa myöntää erheensä, kuten moni muukin meistä täällä kirjoittavista.
Kun Sariola jää tappiolle, kuten tässä osiossa on jälleen kerran tapahtunut, vetää hän tänne ihan asiaan kuulumattomia juttuja, joilla yrittää saada muut hermostumaanja näin vastustajalleen bannia, huom ylläpito!!!!!!
Gustafssonni on ollut mielestäni liikuntakykyinen, sillä hän on noutanut itselleen juotavaa niemellä ollessaan, sillä ilman nesteytystä hän olisi kuollut.
Edellyttäen, että hän oli niin vaikeasti vammautunut, mitä Sariola yrittää jopa valheellisesti todistaa.
Samaten hän on ilman vaaraa voinut liikkua niemellä, eli vaikka joku olisi hönet nähnytkin, olisi hän aina voinut kertoa näkijälle olevansa etsimässä apua loukkantuneille ystävilleen, ei siis minkäänlaista vaaraa kiinnijäämisestä, joka vastaavasti ulkopuolisella olisi ollut suuri.
Valitettavasti tuosta ei ole mitään todistetta, sillä kenenkään ei ole nähty liikkuvan kello neljän ja kuuden jälkeen murhaniemen ulkopuolella!
Lintupojat eivät nähneet Gustafssonnia, eikä alastonta Irmeliä teltalla ja ainakin alaston Irmeli olisi jäänyt teinipoikien mielleen, eli missä oli Gustafssonni?
Saahan sitä elää utopioidensa kanssa, en sitä keneltäkään kiellä, mutta pitäköön valheensa sitten ominaan.
Strangelove on asiallinen kirjoittaja, joka kyllä perustelee oikein ja asiallisesti kirjoituksensa, sekä väärässä ollessaan myös uskaltaa myöntää erheensä, kuten moni muukin meistä täällä kirjoittavista.
Kun Sariola jää tappiolle, kuten tässä osiossa on jälleen kerran tapahtunut, vetää hän tänne ihan asiaan kuulumattomia juttuja, joilla yrittää saada muut hermostumaanja näin vastustajalleen bannia, huom ylläpito!!!!!!
Gustafssonni on ollut mielestäni liikuntakykyinen, sillä hän on noutanut itselleen juotavaa niemellä ollessaan, sillä ilman nesteytystä hän olisi kuollut.
Edellyttäen, että hän oli niin vaikeasti vammautunut, mitä Sariola yrittää jopa valheellisesti todistaa.
Samaten hän on ilman vaaraa voinut liikkua niemellä, eli vaikka joku olisi hönet nähnytkin, olisi hän aina voinut kertoa näkijälle olevansa etsimässä apua loukkantuneille ystävilleen, ei siis minkäänlaista vaaraa kiinnijäämisestä, joka vastaavasti ulkopuolisella olisi ollut suuri.
Valitettavasti tuosta ei ole mitään todistetta, sillä kenenkään ei ole nähty liikkuvan kello neljän ja kuuden jälkeen murhaniemen ulkopuolella!
Lintupojat eivät nähneet Gustafssonnia, eikä alastonta Irmeliä teltalla ja ainakin alaston Irmeli olisi jäänyt teinipoikien mielleen, eli missä oli Gustafssonni?
Tuo Strangeloven kirjoitus, jossa hän ilmoitti, että tyynyliinan DNA:ta on verrattu Assmanin sukulaispoikaan, ja on saatu tulos, että näyte saattaa olla Assmanin, mutta yhteensopivuus on epävarma.
Löytyy täältä:
Bodom : Henkilöt s.11
Ajankohta Pe Helmi 12 2010 11.57 am
Näin ilmoittaa Sariola, jonka sotilaspassissa lukee alikersantti. Asevelvollisuus siis suoritettu, ammunnoissa 1-luokka. Vaikka Hessu nimittelee "sivariksi".
Löytyy täältä:
Bodom : Henkilöt s.11
Ajankohta Pe Helmi 12 2010 11.57 am
Näin ilmoittaa Sariola, jonka sotilaspassissa lukee alikersantti. Asevelvollisuus siis suoritettu, ammunnoissa 1-luokka. Vaikka Hessu nimittelee "sivariksi".
Eipä sinulla ole näyttöä tuon valheesi tueksi, joten uskokoon kuka haluaa, SIVARIT ON SIVAREITA!
Ja sitä paitsi se kivääri ei ollut "Paksu-Bertta", kuten Sariola taas kerran valehtelee, vaan "Pitkä-Betsy"!
Vastaahan jo siihen kysymykseeni, kuinka Gustafssonni sai nestettä krapulaiseen naamaansa silloin kuumana aamuna 5.6.1960 Bodomin niemellä, jollei hän pystynyt kävelemään.
Jos ei saanut nesteytystä, olisi kuollut aivan varmasti niemelle ja näin minulle on kertonut puolueeton aivokirurgi!
Ilman hoitoa aivoruhjepotilas kuolee melko nopeasti aivojen turpoamisen johdosta, kun aivoihin kertyy painetta!
Ko. kirurgi ei tiennyt kenestä oli kyse, kun kerroin hänelle diagnoosin ja tilanteen olosuhteet.
Sieltä nämä viisaat tietoni olen saanut, eli tiedustellut viisaammiltani, sinäkin voisit aina Sariola tehdä samoin!
Ja sitä paitsi se kivääri ei ollut "Paksu-Bertta", kuten Sariola taas kerran valehtelee, vaan "Pitkä-Betsy"!
Vastaahan jo siihen kysymykseeni, kuinka Gustafssonni sai nestettä krapulaiseen naamaansa silloin kuumana aamuna 5.6.1960 Bodomin niemellä, jollei hän pystynyt kävelemään.
Jos ei saanut nesteytystä, olisi kuollut aivan varmasti niemelle ja näin minulle on kertonut puolueeton aivokirurgi!
Ilman hoitoa aivoruhjepotilas kuolee melko nopeasti aivojen turpoamisen johdosta, kun aivoihin kertyy painetta!
Ko. kirurgi ei tiennyt kenestä oli kyse, kun kerroin hänelle diagnoosin ja tilanteen olosuhteet.
Sieltä nämä viisaat tietoni olen saanut, eli tiedustellut viisaammiltani, sinäkin voisit aina Sariola tehdä samoin!
Siellä oli useita erikoislääkäreitä paikalla puolustamassa syyttäjän näkemyksiä. Eivät tainneet tuollaiseen seikkaan puuttua. En minäkään puutu näihin lääkärin asiantuntemusta vaativiin asioihin. Olen ilmoittanut tuosta törkeästä nimittelystä ylläpidolle ja odotan sieltä taholta toimenpiteitä. Voin heille esittää sotilaspassini tarvittaessa. Ei tuollaista solvaamista tarvitse sietää. Kumma on jos tuollaista sallitaan! Tyhmyydelle ei kukaan mahda mitään, jokainen kirjoittelee omalla tasollaan, mutta tahalliselle nimittelylle pitäisi pystyä jotakin tekemään.
Se on totta, että Hessu oli kertonut, että ne vanhat kiväärit olivat nimityksen "Pitkä Betsy" eikä "Paksu Bertta", muistin nimen väärin. Hessu oli kuvannut kuinka nuo kiväärinperät viistivät maata kun niiden kanssa temmellettiin. Muistelen että niihin oli stanssattu Hessun mukaan vuosiluku 1870, tai hyvin lähellä sitä. Itse kävin armeijan ennen tuota. Minulla oli jo kunnon kivääri, joka oli malliltaan "Ukko-Pekka" tai sen lähisukulainen. Ammuin sillä mm. 1-luokan ammunnoissa. Edustin komppaniaa mm. prikaatinmestaruuskilpailuissa, olin sotilaspartiohiihdossa partionjohtajana, olin silloin jo alikersantti. Aliupseerikoulussa oli noin 120 miestä muistaakseni ja sijoituin siellä 3000 m:n maastojuoksussa kolmanneksi tai neljänneksi. Pärjäsin myös suunnistuksessa jo niihin aikoihin. Tämä on totta. Sotilaspassi on edelleen tallella. Siellä lukee mm. "Sopivin radio au". Aliupseerikoulun päättäjäisissä istuin tosiaan erikoispöydässä, jossa istui kurssin 10 parasta. Nämä 10 tulivat komppanioihinsa suoraan alikersantteina. Tuohon aikaan olin fyysisesti erittäin hyväkuntoinen, etenkin kestävyyttä vaativissa lajeissa.
Se on totta, että Hessu oli kertonut, että ne vanhat kiväärit olivat nimityksen "Pitkä Betsy" eikä "Paksu Bertta", muistin nimen väärin. Hessu oli kuvannut kuinka nuo kiväärinperät viistivät maata kun niiden kanssa temmellettiin. Muistelen että niihin oli stanssattu Hessun mukaan vuosiluku 1870, tai hyvin lähellä sitä. Itse kävin armeijan ennen tuota. Minulla oli jo kunnon kivääri, joka oli malliltaan "Ukko-Pekka" tai sen lähisukulainen. Ammuin sillä mm. 1-luokan ammunnoissa. Edustin komppaniaa mm. prikaatinmestaruuskilpailuissa, olin sotilaspartiohiihdossa partionjohtajana, olin silloin jo alikersantti. Aliupseerikoulussa oli noin 120 miestä muistaakseni ja sijoituin siellä 3000 m:n maastojuoksussa kolmanneksi tai neljänneksi. Pärjäsin myös suunnistuksessa jo niihin aikoihin. Tämä on totta. Sotilaspassi on edelleen tallella. Siellä lukee mm. "Sopivin radio au". Aliupseerikoulun päättäjäisissä istuin tosiaan erikoispöydässä, jossa istui kurssin 10 parasta. Nämä 10 tulivat komppanioihinsa suoraan alikersantteina. Tuohon aikaan olin fyysisesti erittäin hyväkuntoinen, etenkin kestävyyttä vaativissa lajeissa.
Tottahan se mammanpoika ylläpidolle valittaa, kun saa takaisin sitä mitä tilaa.
Olet sinä erikoislääkäreistä huolimatta antanut heidän sanomisia kumoavia lausuntoja, mikä tässä nyt niin kiikastaa, vai onko vellit siellä tietyssä paikassa?
Ainoa jole olet antanut arvoa, on sielunkumppaniosi Tenovuo, jota voisi hyvinkin pitää kaksoisolentonasi.
No palataan asiaan bannini jälkeen!
Olet sinä erikoislääkäreistä huolimatta antanut heidän sanomisia kumoavia lausuntoja, mikä tässä nyt niin kiikastaa, vai onko vellit siellä tietyssä paikassa?
Ainoa jole olet antanut arvoa, on sielunkumppaniosi Tenovuo, jota voisi hyvinkin pitää kaksoisolentonasi.
No palataan asiaan bannini jälkeen!
Olen arvostellut noita syyttäjän lääkäreitä liiallisesta vetämisestä syyttäjän toivomaan suuntaan. Kyllä he tässäkin olisivat iskeneet tuohon nesteytykseen, jos siihen olisi ollut vähänkin aihetta. Mutta eivät ole iskeneet, ja se merkitsee, että se naula ei olisi vetänyt mihinkään. Ja olivat näinollen hiljaa. Minä en puutu noihin lääkäritason arvioihin sen enempää. Sitä arvioikoon lääkärit ja sitten käräjäoikeus. Niin on varmaan tapahtunutkin.
Kyllä siellä käräjäoikeuden istunnossa syyttäjä ja uhrien edustajat olisivat iskeneet tuohon seikkaan kiinni "kuin yleinen syyttäjä", mutta harkinneet sen epäonnistuvan ja varmaan aivan oikein. Kyllä sillä puolellakin oli sen verran asiantuntemusta että osasivat tehdä oikeat johtopäätökset. Järkimiehiä oli sielläkin. Käräjäoikeuden päätöksestä ei edes valitettu - järki voitti. Tiedän mitä tarkoittaa, kun sanotaan, että "haukkuu väärää puuta". Olen ollut koiran kanssa lintumetsällä ja joskus käy niin, että koira jää haukkumaan sellaista puuta, jossa linnut ovat kyllä olleet, mutta lentäneet jo muualle. Metsästäjä saa ihmetellä koiran käytöstä, ja todeta, että erehtyy se koirakin joskus. Että lintu lensi pois, mutta haju jäi. Jotenkin tämä vanha vertaus tulee mieleen, kun seuraa näiden eräiden kirjoittajien esityksiä.
Niin, mieleen tulee .... "haukkuu väärää puuta ...."
Kyllä siellä käräjäoikeuden istunnossa syyttäjä ja uhrien edustajat olisivat iskeneet tuohon seikkaan kiinni "kuin yleinen syyttäjä", mutta harkinneet sen epäonnistuvan ja varmaan aivan oikein. Kyllä sillä puolellakin oli sen verran asiantuntemusta että osasivat tehdä oikeat johtopäätökset. Järkimiehiä oli sielläkin. Käräjäoikeuden päätöksestä ei edes valitettu - järki voitti. Tiedän mitä tarkoittaa, kun sanotaan, että "haukkuu väärää puuta". Olen ollut koiran kanssa lintumetsällä ja joskus käy niin, että koira jää haukkumaan sellaista puuta, jossa linnut ovat kyllä olleet, mutta lentäneet jo muualle. Metsästäjä saa ihmetellä koiran käytöstä, ja todeta, että erehtyy se koirakin joskus. Että lintu lensi pois, mutta haju jäi. Jotenkin tämä vanha vertaus tulee mieleen, kun seuraa näiden eräiden kirjoittajien esityksiä.
Niin, mieleen tulee .... "haukkuu väärää puuta ...."
Viimeksi muokannut Sariola, Su Loka 24, 2010 3:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.