Tara kirjoitti:
Mistä päättelet ettei Anneli 143 jo ole liikkeellä ja ettei luuri silloin ole lapsen kädessä? Anneli voi olla jo vaikka missä kohtaa olohuonetta puhuessaan lapselle, joka seisoo puhelimen ääressä luuri kädessään.
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.A voi aivan hyvin olla liikeellä jo tässä kohtaa. Luuri on auki pöydällä. Lapsi tulee ja ottaa luurin käteensä:
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon? Kumman kädessä luuri on tässä kohtaa? Mistä sen voi päätellä varmasti?
Annelilla oli kova kiire. Miksi tuhlata aikaa että voisi puhua lapselle niin että molemmat seisoisivat paikoillaan puhelimen ääressä?
Voihan se olla, mutta on tärkeä saada ajat toimimaan ilman lisäaikojakin,
sitäpaitsi en esitä paikallaanoloa, luurin voi myös kurkottaa ja siksi käytin ilmaisua "liekö antoi kojeenkin" = oli liikkeessä/liikkunut puhelimen normipaikalta: (kts MITEN KAIKKI MENI-ketju)
1:39 Epäilty: Tuuksä tänne puhelimee?
A:lla on puhelin kädessä.
1:40 Uhri: Agh (valittaa)
1:41 Epäilty: Mä meen kattoo tonne.
Luuri voi vieläkin olla kädessä, mutta tämä on aika todennäköinen vaihtohetki
1:42 Lapsi: Mitä mä sanon?
1:43 Epäilty: Mä soitan poliisil, siel pyydettii et...
A on liikkellä ja ei ole varmaa näkeekö JL hänet vielä 146
1:46 Uhri: (pyyjääpää)
1:48 Uhri: No vähä voit auttaakii.
...mutta nyt ilmeisesti näkee
Toisessa ketjussa todetaan, että 5 - 6 sekuntia vie A:n noin 8 - 10 metrin päähän puhelimesta.
Jos A on liikkeellä jo 142 se tietenkin vahvistaa asiaa. mutta minimi 143 natsaa JL:n reagointiin.
Epäillä voi, missä JL on: sängyssä vai lattialla, ja kuinka hän siinä tapauksessa tolleen huomasi ja regoi AA:n ilmestymiseen? ja tässä kai on myös se häkenauhan yksi kulmakivi...huppumiehen äänet?