Kyllä jos Pubeissa yhtään tapaa kävästä, niin parhaat jutut löytyy aina niistä...Eikä sen aina tarvi olla tappelua...
^Kylli,
Ei jos miehesi ei ole sinulle sattumoisin sukua sinulle.Se on suotavaa vain muutamassa kunnassa.Kylli kirjoitti:Mun mies on kyllä tullut minuun. Voiko sitä verrata? Johtuuko se siitä että se(kin) asuu kotona?
Kylli kirjoitti: Lisääkin saapi pistää tulemaan. Juttutyyppiehdotuksiakin olisi mukava kuulla vaikkei mitään tiettyä tapausta tai haastateltavaa olisikaan. Vaikka sangen harvakseltaan on noita tullut tehtyä niin jokaista toteutunutta on ollut erittäin mielenkiintoista ja mukavaa tehdä. Olen vain juuri nyt jotenkin ihan jumissa ja siksi kaipaan vinkkejä. Ajatuksia olisi hauska vaihdella.
Täältäkin ääni tuolle.Anneli saattaisi myös antaa samalla Prisonille jonkin mukavan reseptinmarokon_kauhu kirjoitti:A.Auerilta jos haastatelu irtoais Murhikselle?
No ei kyllä tasan.Töykeää edes väittää tuollaista..Kärsinyt_ kirjoitti:^Nyt musta jotensakin tuntuu että tässä pöydässä jutut menee pikkasen inside...![]()
Kai huomaat et ollaan prisonissa? ei rikos-osiossa?Nux vomica kirjoitti:Tais mennä edellinen heitto ihan ohitse. Usko jo ettei ketään kiinosta sun sukulaiskäynnit, juomatavat tai äiskän sanomiset. Tai yhtään mikään. Kehtaat vielä kouluttaa uusia tulokkaita samaan. Täydellinen turhake.
Mitä vittua kouluttaa? Neuvoin, kun kysyttiin mistä löytää Prisoniin (tämä löytyy Tukiaisen ketjusta). Kandeis varmaa lukee eka kaikki faktat enne, ku alat pitbullin tapaa mulle rähisee.Nux vomica kirjoitti:Tais mennä edellinen heitto ihan ohitse. Usko jo ettei ketään kiinosta sun sukulaiskäynnit, juomatavat tai äiskän sanomiset. Tai yhtään mikään. Kehtaat vielä kouluttaa uusia tulokkaita samaan. Täydellinen turhake.