Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nooruska
Michael Knight

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Nux vomica kirjoitti:Me ollaan RIKOSaiheisella palstalla ja joku pikkupimu kertoo täällä mitä sen äippä on mieltä tuksusta ja sun mielestä se on ookoo?
Kai Tuksu-ketjussa voi kertoo vaikka mitä Paavi ajattelee Tuksusta ? :lol:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nyt arvon Nux vomica! Mielestäni kirjoituksesi Nooruskaa kohtaan ovat todella asiattomia ja ajattelemattomia, sinun lienee syytä kerrata muitakin palstan sääntöjä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

...PMS... 8)
kiitos, munle pieni pikari valkkaria (jos passaa vaihtaa se tuoppi). En tiiä Tuksusta sen enempää, mutta miten täälä voi olla tällanen ihan oikean pubin hieman "käyneenmakuinen" meno keskellä viikkoa.
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight

Nooruska kirjoitti:
Nux vomica kirjoitti:Me ollaan RIKOSaiheisella palstalla ja joku pikkupimu kertoo täällä mitä sen äippä on mieltä tuksusta ja sun mielestä se on ookoo?
Ja kiitos, että ajattelet äitini tunteita ja mielipiteitä, mutta äitini on eräs tällä palstalla oleva henkilö ja on tietoinen tuosta kommentista. :D
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Mitämitämitä, ei tämä tämmöinen kuulu ollenkaan Pub Prisoniin mikä täällä nyt on menossa. Oluet kouraan ja jukeboxista joku hieno viisu päälle niin peittyy vähän nämä pahat äänet. :shock:
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Nooruska
Michael Knight

Käy mulle! Kärsineen_ piikkiin se Cosmo mulle! :D

Oisko Jukeen tullu päivitystä? Löytyskö tää uus versio Leevien Onnelliset-biisistä?
matlockb
Watson itse

Virdon kirjoitti:Mitämitämitä, ei tämä tämmöinen kuulu ollenkaan Pub Prisoniin mikä täällä nyt on menossa. Oluet kouraan ja jukeboxista joku hieno viisu päälle niin peittyy vähän nämä pahat äänet. :shock:
Eiköhän laiteta Juha Vainion Ei ole Kööpenhamina kuin ennen sitten musiikiks :) soi nimittäi tällä hetkellä itselläni taustalla.
Viimeksi muokannut matlockb, Ti Marras 02, 2010 11:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Maybrick kirjoitti:...PMS... 8)
kiitos, munle pieni pikari valkkaria (jos passaa vaihtaa se tuoppi). En tiiä Tuksusta sen enempää, mutta miten täälä voi olla tällanen ihan oikean pubin hieman "käyneenmakuinen" meno keskellä viikkoa.
Sans se :shock: *tarjoaa lindemanssit Maylle ja Clydelle vanhojen aikojen kunniaksi*
ps. On ilmoja pidelly, Suomessahan on jo kohta joulu :D

Pubin säännöt a' la Spete :
Täällä ei väitellä, tapella, hilluta kännissä vaan otamma oluet tms kun höyryjä pitää päästellä ja rauhoitutaan viihtyisässä ilmapiirissä. :D
Nooruska kirjoitti:mutta äitini on eräs tällä palstalla oleva henkilö ja on tietoinen tuosta kommentista. :D
:roll:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Nux vomica
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

matlockb kirjoitti:Nyt arvon Nux vomica! Mielestäni kirjoituksesi Nooruskaa kohtaan ovat todella asiattomia ja ajattelemattomia, sinun lienee syytä kerrata muitakin palstan sääntöjä.
Oih, olen siis erhetynyt kun läksin RIKOSaiheiselle palstalle. Miten tuleekaan mieleen ettei Nooruskavastaisesti asestautunutta kohdeltaisi näin mikäli hän olisi miepuolinen.

Haaste: esittäkää mulle perusteita että tää kimma saa esittää gurua RIKOSaiheisella palstalla:
matlockb
Watson itse

Nux vomica kirjoitti:
matlockb kirjoitti:Nyt arvon Nux vomica! Mielestäni kirjoituksesi Nooruskaa kohtaan ovat todella asiattomia ja ajattelemattomia, sinun lienee syytä kerrata muitakin palstan sääntöjä.
Oih, olen siis erhetynyt kun läksin RIKOSaiheiselle palstalle. Miten tuleekaan mieleen ettei Nooruskavastaisesti asestautunutta kohdeltaisi näin mikäli hän olisi miepuolinen.

Haaste: esittäkää mulle perusteita että tää kimma saa esittää gurua RIKOSaiheisella palstalla:
Lautamies-aiheista juttua, ei kuulu enää tänne!
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

matlockb kirjoitti:
Virdon kirjoitti:Mitämitämitä, ei tämä tämmöinen kuulu ollenkaan Pub Prisoniin mikä täällä nyt on menossa. Oluet kouraan ja jukeboxista joku hieno viisu päälle niin peittyy vähän nämä pahat äänet. :shock:
Eiköhän laiteta Juha Vainion Ei ole Kööpenhamina kuin ennen sitten musiikiks :) soi nimittäi tällä hetkellä itselläni taustalla.
Hyvä valinta. Jos Junnun kappaleista ei erimielisyydet unhoitu niin mistähän sitten. :D Junnulle malja.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Nooruska
Michael Knight

Nux vomica kirjoitti:

Gurut sulla on housuissa. En oo koskaa väittäny olevani guru, eikä kukaan muukaan. Se on sun oman sekavan nuppis aikaansaannos. Hei pliis, iha muiden takia. Vie tää asia lautamiehiin jos se nyt sun muutamaa aivosolua näin nyppii.
matlockb
Watson itse

Kyllä, Junnun poismenostahan tuli juuri kuluneeksi 20 vuotta, tällä hetkellä soi elämää ja erotiikkaa
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Aamu valkenee koleana ja taidanpa ottaa kaffin... 8)

Tääläkin sitten lopulta tilanne musiikin siivittämänä saatiin rauhoittumaan kuulemma sitten poistumiseni jälkeen... :)

(Nin se oli cosmo juu... :roll: :lol: )
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Astuu ensimmäistä kertaa Pub Prisoniin ja tilaa ison tuopin nelosta! Löytyiskään täältä semmosta rainaa, kun: http://www.youtube.com/watch?v=-0QHZHzYAJ4 ----> Löytyihän se :)

Pakko kai siirtyä nurkkapöytään seuraamaan, löytyykö Nux vomicasta lisää samanlaisia piirteitä, kun meidän kaikkien ystävästä Mikko82:sta. :wink:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Lukittu