Turhake

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Peräkylän Maigret
Javier Pena

Re: Turhake

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Nooruska on yksi minun suosikeistani. Terävä, huumorintajuinen ja varmaan ihan nätin näköinen. :D
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Olen aina ihmetellyt täällä kummallista tappelua ja tyhjänpäiväistä nokittelua. Nyt kuitenki tämä arvon Nux vomica teki pohjat.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Jostain kumman syystä tuntuu, että Nuxilla on jotakin henkilökohtaista Nooruskaa kohtaan. Ihan vaan intuitiota tämä. Ettei se vaan ole se Nooruskan exä... :shock:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ei ole mun exä :D Nux on liittynyt jo kauan ennen kuin tunsin tätä poikaa. 8)
Poitsu tiesi kyllä mun Minfoiluista, mutta ei kyllä mitenkään osoittanut kiinnostusta siihen.

Ja kiitos Peräkylän Maigretille kauniista sanoista! <3 :)

Korjaan: tarkistin Nuxin liittymispäivän niin ei se ollutkaan kuin reilu kk ennen kuin tapasin tämän pojan. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Ilkeä epäilyksen käärme kairaa reittiä sydämeesi: entä jos poikakaverisi välinpitämättömyys minfoilua kohtaan olikin teeskentelyä? Entä jos sittenkin? Kieltämättä henk.kohtaista ajojahtia tuossa tuntuu olevan, kuten Kylli haisteli tuossa yllä :shock:

Äkkiä Prisoniin hakemaa jotain rauhoittavaa, Noora Tatjana!
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight

Haha Maybrick, repesin täysin! :D (tervetuloo takas palstalle, olin kattovinani joku aika sitte, että olit kadonnu! :( ) En usko, että *****i olisi tuon takana.

...Tosin, ei sitä koskaan tiedä. Yleensähän jos murhaaja ei ole aviomies, vaimo, rakastajatar,hovimestari, kokki, puutarhuri tai lehtolapsi niin syyllinen on se vähiten odotetuin. :shock: :shock:

Tosin, Prisonissa Nuxin eräästä viestistä saa kuvan, että hän on naispuolinen...
kummasti mun toosa näytti kuitenkin kiinnostavan. :shock:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Jos kerran peniskateutta on, miksei voisi olla toosakateuttakin :D Naiseksi minäkin oksetuspähkinän kuvittelen, mutta voin erehtyä!
Oksetuspähkinällä vain joku häiriö, ihan ok on noin yleensä... passaisko exääsi? Tilapäistä häiriötä joka asettuu...
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight

Maybrick kirjoitti:^ Jos kerran peniskateutta on, miksei voisi olla toosakateuttakin :D Naiseksi minäkin oksetuspähkinän kuvittelen, mutta voin erehtyä!
Oksetuspähkinällä vain joku häiriö, ihan ok on noin yleensä... passaisko exääsi? Tilapäistä häiriötä joka asettuu...
Kyllä, ja tuo peniskateuskin kävisi (varsinkin se :wink: ). :D
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kylli kirjoitti: Tervehdys Valde, ja tervetuloa takaisin, et ollutkaan sanasi mittainen 8)
Eikös sodassa, rakkaudessa ja viattomien neitsykäisten puolustamisessa ole kaikki keinot sallittuja...?? 8)

Noo, ihan hyvin hän näyttää kyllö pärjäilevän itsekin, joten yksinäinen ratsastaja voikin tästä jälleen ratsastaa aamunkoittoon ja muikenee kuin vaari...

... kunnes toisin päättää :wink:
Cro
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Cro »

Todella vaikea olla erimieltä ketjun perustajan kanssa. Tosin turhake nyt on varmaan liian ankara sana. Ja miten sitten ikinä se turhuus missäkin mitataan? Onko ne turhimpia jotka vähemmän kirjoittelevat, useat one-linerit vai mikä?

Palstalle mahtuu ja pelkkää plussaa että kirjoittajia löytyy. Niin kait se menee, että minkälainen meno milläkin palstalla on, niin sen henkisiä (mm.) sinne sitten ilmestyykin. Esim murha.info:ssa olisi varmasti vähemmän kirjoitelijoita, jos palstan tyyli olisi ns. suorempi, eli pelkästään rikoksia, yms. Sitä itse kyllä unissani toivonkin... Tämä vain oma mielipiteeni tietysti, mutta mielestäni tänne ei muita asioita tarvitsisikaan laittaa. Suomi24, yms, on ihan hyviä jos haluaa kysellä ja kommentoida "tyhjänpäiväsiä".

Sitten vielä ketjun aiheeseen perusteluiden muodossa.
-Lukemattomia one-linereita.
-"Tuhat" hymiötä "jokaisessa" kirjoituksessa.
-Muiden aiemmin esiteltyjen kaltaiset tippaakaan sisältöä tuovat kommentit. Toki niitä nyt on kaikilla, mutta pistänyt vaan erityisesti silmään.

Nyt vaan jatketaan odottelua että koska aukee äänestys lempiväristä tai että tykkääkö kaikki marsuista?

Mutta joo, vuosien ajan täällä on tullut "pyörittyä", vaikka vasta paljon myöhemmin tuli rekisteröidyttyä sekä päivittäin tulee palstaa luettua ja kaikenlaista väkeähän tänne on mahtunut ja kaikenlaisia tietysti tarvitaankin...

Ai niin ja tässä teille "avaimia käteen" jotka alatte mua lynkkaamaan kirjoitukseni perusteella:

Käynyt viimeksi:
To Marras 04, 2010 3:41 am
Viestejä yhteensä:
55 | Hae käyttäjän viestit
(0.02% kaikista viesteistä / 0.11 viestiä päivässä)
Aktiivisin alueella:
Kadonneet
(26 viestiä / 47.27% viesteistäsi)
Aktiivisin viestiketjussa:
Raisan tapaus
(23 viestiä / 41.82% viesteistäsi)

Etteköhän te kai löydä sieltäkin one-linereita ja taitaa olla yksi naamakin, tosin vain surullisissa merkeissä.
Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut. -PMMP
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Orca kirjoitti:Yhtä turhaketta koko topic. Nux vomica vei nyt itse tän tittelin...
Et voi omia ajatuksiani enää paremmin ilmaista. Samaa mieltä Orcan kanssa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

No ompas mennyt jollain pullat kurkkuun ja herneet nenään :( Nooruskahan on hauska, kiva "pilkesilmäkulmassa" tapa kirjoittaa ja ainaskin mun silmiin ihan asiallisesti kirjoittaa.. On outoa että joillain on tapana ottaa se YKSI ihminen silmätikuksi ja sitten alkaa kirjoittelemaan jos jonkinlaisia adjektiiveja.. Ihan anonyymeina ollaan mutta jonkinlaisia tapoja luulisi olevan..
Life. It´s just fucking thing after nother...
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

En tiedä onko sitten bannissa oleva mopoterroristi sen parempi, suorastaan etsii henkilöitä joita vastaan hyökätä toistuvasti, eikä ota banneista opikseen.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Kaikenlaisilla ihmisillä on tietysti sananvapaus, mutta jossain kai täytyy rajan mennä. Nux vomica ei selvästikään tunnista näitä rajoja.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

hannu hanhi kirjoitti:Kaikenlaisilla ihmisillä on tietysti sananvapaus, mutta jossain kai täytyy rajan mennä. Nux vomica ei selvästikään tunnista näitä rajoja.
Eipä tunnu tunnistavan moni muukaan hyvän maun rajoja kun niin moni täällä kilpaa haukkuu milloin ketäkin,ja jos ei se pilkka kohdistu johonkin nimimerkkiin niin sitten johonkin ketjun otsikon mukaiseen henkilöön,hänen ulkonäköönsä tai muuhun (oli sitten kyseessä julkkis tai rikoksen tekijä).
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin