Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Jennikin löysi viimein tänne..
Iso tuoppi MoCakolaa ja \m/ rock rock \m/
Iso tuoppi MoCakolaa ja \m/ rock rock \m/
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
zartzan
- Alibin satunnaislukija
Tervetuloa, tykkäsin itse ensiksi täällä piipahtaa kunnes vissiin aiheutin mekkalaa ja nyt moni muu tiukkis tuntuu olevan liikkeellä... Oikeesti mitä välii on Nooruskan tai mun tai kenen vaan pikkukännistä vaikkapa täällä, oli äippä paikalaa tai ei
Keksikää paremmat jutut, säälittävääää!!!
On hölmöä olla rakastamatta itseään
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Minfoileeko jo joku mutsinsa kanssa?zartzan kirjoitti:Oikeesti mitä välii on Nooruskan tai mun tai kenen vaan pikkukännistä vaikkapa täällä, oli äippä paikalaa tai ei![]()
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Damien kirjoitti:Minfoileeko jo joku mutsinsa kanssa?Niin se harrastus yhdistää...
Niinhän tuossa edellisellä sivulla on mainittuNooruska kirjoitti:Ja kiitos, että ajattelet äitini tunteita ja mielipiteitä, mutta äitini on eräs tällä palstalla oleva henkilö ja on tietoinen tuosta kommentista.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
zartzan
- Alibin satunnaislukija
... just joo, edellisen kirjoitukseni kaksi viimeistä "äätä" sopivat hyvin Damienille, ole hyvä!Damien kirjoitti:Minfoileeko jo joku mutsinsa kanssa?zartzan kirjoitti:Oikeesti mitä välii on Nooruskan tai mun tai kenen vaan pikkukännistä vaikkapa täällä, oli äippä paikalaa tai ei![]()
Niin se harrastus yhdistää...
ja vaikka mielelläni olisinkin Nooruskan äitee, en sitä ole
On hölmöä olla rakastamatta itseään
Olen täällä huomannut, että porukka aika hyvin tietää viineistä yms.
Sain lahjaksi tälläisen 200 ml:sen J.P.Chenetin Fashion Peach kuoharin. Oisko kellään tietoa tästä (sivut tästä kaikki aikalailla enkuks) ja vielä parempaa jos olis omia kokemuksia, että onko hyvää yms.?
Sain lahjaksi tälläisen 200 ml:sen J.P.Chenetin Fashion Peach kuoharin. Oisko kellään tietoa tästä (sivut tästä kaikki aikalailla enkuks) ja vielä parempaa jos olis omia kokemuksia, että onko hyvää yms.?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Voi kiitos, kaunis! Nyt kyllä kelpaakin, olen "remontoinut" koko illan ja nyt voisi ottaa ansaitun lasillisen ja painua suihkuun. Onneksi on kohta perjantai ja viikonloppu edessä. Pihakin kaipaa kunnostamista ennen talvea. Olettaen siis, että joskus täällä edes tulisi sitä lunta ja kylmempi ilma..rosamarine kirjoitti:Sans se*tarjoaa lindemanssit Maylle ja Clydelle vanhojen aikojen kunniaksi*
Nanika ga tooku matteiru to
Kiitos tarjouksesta rosamarinelle täälläkin. Kelpaa kyllä...
Mitä Clyde, aiotko ihan leikata ruohonkin ennen talvea? Entä haravoida jätteet? Mietipä uudemman kerran ja istu alas. Kun leikkaat vasta kevätkesällä, ruoho on kutistunut lumen alla minimaaliseksi verraten tähän syksyyn.
Mitä Clyde, aiotko ihan leikata ruohonkin ennen talvea? Entä haravoida jätteet? Mietipä uudemman kerran ja istu alas. Kun leikkaat vasta kevätkesällä, ruoho on kutistunut lumen alla minimaaliseksi verraten tähän syksyyn.
Nothing is quite what it seems
-
Valdovas
- Axel Foley
Kyseessä on ilmeisesti uudehko tuote, josta ainakaan minulla ei ole aistinvaraista kokemusta. Suhtaudun hiukan kriittisesti kuohuviinien maustamiseen ylipäätään ja varsinkin persikka kuulostaa varsin makealta (ellei persikka ole sitten myös käymisen raaka-aineena, jolloin tuote alkaisi mennä enemmän hedelmäviinien ja/tai siiderien suuntaan) ja henkilökohtainen mottoni viineihin ja varsinkin kuohuviin sellaisiin on, että "I prefer my women sweet and wines dry, not vice versa"Nooruska kirjoitti:Olen täällä huomannut, että porukka aika hyvin tietää viineistä yms.
Sain lahjaksi tälläisen 200 ml:sen J.P.Chenetin Fashion Peach kuoharin. Oisko kellään tietoa tästä (sivut tästä kaikki aikalailla enkuks) ja vielä parempaa jos olis omia kokemuksia, että onko hyvää yms.?![]()
Toki kuka haluaa viininsä (ja miehensä

Yllättävän monet tuntuvat perustavan viini- ja muut arvionsa ko. tuotteen hintaan, vaikkei sitä kauhean perusteltuna voi pitää monestakin syystä, niin henkilökohtaisista mieltymyksistä kuin verotuksellisista ja muista ulkopuolisista tekijöistä. Silti pitää ehkä tässä yhteydessä todeta, ettei mistään kovin korkean hintaluokan tuotteesta näyttäisi olevan kyse. Alkon sivuilta sitä ei näytä löytyvän, mutta esim. Saksassa tuon kokoisen pullon hinta näyttää olevan 1,59 €.
Lähde: http://produkte.schlecker.com/j-p-chene ... 1236046001
Kiitos Valdo! Itse en pahemmin pidä mistään, jonka loppuosa on "viini".
Tuo halpa hinta kyllä selittää miksi pullo oli mukana lahjassa, jonka sain.

Tuo halpa hinta kyllä selittää miksi pullo oli mukana lahjassa, jonka sain.
Iltaa.
En ole hetkeen täällä poikennutkaan. Onneksi muistin salasanani sentään vielä
Yksi perinteinen GT kiitos.

En ole hetkeen täällä poikennutkaan. Onneksi muistin salasanani sentään vielä
Yksi perinteinen GT kiitos.
"Yöperho on koteloitunut"
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Mitä on tapahtunut Solmun avalle?En ollut tunnistaa... 
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Solmulla on aina ollut toi ava, ku mä oon täällä ollu. Mikä on sitten ollut se aikasempi, jota Damien muistelee? 
Samaa ihmettelen.. jonnekki bittiavaruuteen kaiketi karannut. Nyt taitaa iskee identiteettikriisi!Damien kirjoitti:Mitä on tapahtunut Solmun avalle?En ollut tunnistaa...
Ai näkyykö sulle se ankka? Mulle itelle ei, eikä kai Damienillekaan.Nooruska kirjoitti:Solmulla on aina ollut toi ava, ku mä oon täällä ollu. Mikä on sitten ollut se aikasempi, jota Damien muistelee?
Toisaalta Clyden avakin näyttää mulle "tyhjää".
Edit. Nyt näkyy itellenikin.. siinä vaan kesti
Oon ollu niinkauan poissa että minfon kesti se hetken arkistoistaan kaivaa