Ulvilan kyökkipsykologiaketju (ketju 1)

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Nooruska
Michael Knight

Re: Ulvilan kyökkipsykologiaketju

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ankkalinna kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Aikaa ei tossa lukenu Iltalehden sivuilla, mutta joku vankila tai sairaala tais paikka olla...?

Anyway, pointtina tossa oli se, että aika outo veto tosiaan tuossa iässä lapsia synnyttäneenä tuo alusvaatettomuus. :shock:
Viime kesä oli Suomessa kohtuullisen lämmin. En tunne vankiloiden ilmastointijärjestelmiä, mutta voin kuvitella, että sielläkin saattoi elohopea kohota mittarissa yli miellyttävän 22 asteen. Oman elämänkokemukseni perusteella väitän, että silloin ihminen mielellään pukeutuu kevyesti.

Sitten on tietenkin mahdollista, ettei Annelilla ollut vankilassa palveluksessaan imagokonsulttia tai pukeutumisneuvojaa. Ehkä valittavissa oleva garderoopikin oli melko suppea? Oliko sellissä edes kokovartalopeiliä?
Joo o, oli kesä muuallakin Suomessa tosi kuuma enkä mä kauheesti nähny tollasta pukeutumista. :roll:
Ja ei noissa muissa lehtikuvissa naisvangeilla nännit paistanu paidan läpi. Kyllä tää on Auerin omaa tyylikonsultointia. Tietenkin tässä voi olla se, että paita on sellaista kangasta, että näin ihmissilmällä mitää ei näy läpi, mutta kameran salaman välähtäessä siitä tulee läpinäkyvä. Ei tälläistä huomaa ja ajattele ellei itse näe sitä kuvaa, mikä on otettu. (Esim. Se Martina Aitolehden musta satiiniasu, jota hetki ruodittiin lehdissä).
Ankkalinna kirjoitti:Miksi muuten synnyttäneisyys ja alusvaatteettomuus on paheksuttava yhdistelmä? Synnyttäneiltä naisilta ei tipahtele lapsia lattialle undereiden puuttumisen vuoksi sen enempää kuin synnyttämättömiltäkään. Myöskään rinnoista ei tursua maitoa sen jälkeen, kun vauvan vierottamisesta on jo useampi vuosi vierähtänyt.
Ei, mutta on se synnyttäneen muikkelin kroppa iha mennyttä kaulua useimmiten. Kaikki roikkuu ja riippuu. :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Stephanie Plum
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Stephanie Plum »

Jos iltapäivälehtien nettikuvat ovat tältä päivältä, niin ehdottoman viihdyttävää!
Lila hinkkitoppi ilman rintsikoita taas Anskulla ja neulekkin vedetty sivuille. Tässä täytyy olla jotakin syvempää patologiaa, kyse ei voi olla enää tahattomuudesta. Toivooko Ansku paljon postia päiväänsä piristämään vai onko tässä jokin vielä syväluotaavampi viesti?
Tässähän odottaa jo toppivalintoja henkeään pidätellen, mitähän se Ansku seuraavaksi, voi gamala :lol:
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jos Anneli toivoo Hymyltä tarjousta alastonkuvista? :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tuo eilisten, 3.11, kuvien helletoppi on muuten ihan sama kuin se jota A käytti kesähelteillä - silloin sen jotenkin ymmärsi. Kukas se oli se yksi joka kulki shortseissa kesät ja talvet - se Sanna joku joka päätyi Niuvikseen.. joo, no eihän vaatetuksen perusteella mitään ihmeempää analyysiä ei edes keittiöpsykologiaa kannata yrittäkään, mutta juolahtipa mieleeni. Jotain kummaa piittamattomuutta ja ristiriitaa kuitenkin: laittaa tukkaa, värjää, meikkaa ym.. mutta kuteet! Marraskuu, niin valoton..
Marraskuun kuvat täällä:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 95#p349795

26 kesäkuuta 2010:

Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Suorastaan kiusallisia katsoa eiliset kuvat. Sopimaton vaatetus hyökkää silmille. Samantyylistä outoa pukeutumista oli ollut jo jonkun oman lapsen ristiäisissä, tyyliin kotishortsit ja teepaita, kun muut olivat kuitenkin juhlan tyyliin sopivissa kamppeissa. Olen sitä mieltä, että jotakin se kertoo. Jos joku löytää vielä ilman suurempia vaivoja lähteen, jossa noista ristiäisjuhlista kerrottiin, pliis. Muistelen että J.L:n joku sisar tai muu sukulainen kertoili.
Nothing is quite what it seems
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Juu. Muistan tuon pätkän.
Ehkä AA haluaa erottua persoonallisella tyylillään. Ehkä hän on päättänyt, että harmaan hiirulaisen nurkissa hyörimisvuodet on ohi ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Maybrick kirjoitti:Suorastaan kiusallisia katsoa eiliset kuvat. Sopimaton vaatetus hyökkää silmille. Samantyylistä outoa pukeutumista oli ollut jo jonkun oman lapsen ristiäisissä, tyyliin kotishortsit ja teepaita, kun muut olivat kuitenkin juhlan tyyliin sopivissa kamppeissa. Olen sitä mieltä, että jotakin se kertoo. Jos joku löytää vielä ilman suurempia vaivoja lähteen, jossa noista ristiäisjuhlista kerrottiin, pliis. Muistelen että J.L:n joku sisar tai muu sukulainen kertoili.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 52#p308252
..saapa nähä..
Kuolemannaakka
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Oiskos mitenkään mahdollista, ettei sieltä sairaalasta/vankilasta pääse vaateostoksille joka päivä? Tai että maailmassa (etenkin kun olet syytettynä murhasta) on jonkin verran tärkeämpiäkin asioita ja miettimistä, kuin millaisen topin tai takin päälleen laittaa?
Itse en huomannut mitään kummallista A:n vaatteissa, mielestäni ei mitenkään "rohkeat" tai epäsopivat, mutta minä nyt en muutenkaan ole vaatteista kiinnostunut enkä niitä pahemmin katsele. Itse ostan uusia, kun vanhat hajoo. Ei tuo A nyt mikään seksipeto ole ulkonäöllisesti, joten mä en usko, että tuomaria hellyttääkseen jättää rintsikat pois=) Melkoisen rasittuneen näköinen nainen tätä nykyä, eikä se mikään ihme olekaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS

”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Sippura
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Sippura »

Kuolemannaakka kirjoitti:Oiskos mitenkään mahdollista, ettei sieltä sairaalasta/vankilasta pääse vaateostoksille joka päivä? Tai että maailmassa (etenkin kun olet syytettynä murhasta) on jonkin verran tärkeämpiäkin asioita ja miettimistä, kuin millaisen topin tai takin päälleen laittaa?
Itse en huomannut mitään kummallista A:n vaatteissa, mielestäni ei mitenkään "rohkeat" tai epäsopivat, mutta minä nyt en muutenkaan ole vaatteista kiinnostunut enkä niitä pahemmin katsele. Itse ostan uusia, kun vanhat hajoo. Ei tuo A nyt mikään seksipeto ole ulkonäöllisesti, joten mä en usko, että tuomaria hellyttääkseen jättää rintsikat pois=) Melkoisen rasittuneen näköinen nainen tätä nykyä, eikä se mikään ihme olekaan.
Komppaan!

Jos Auer taas olisi pukeutunut jakkupukuun ja hiukset nutturalla olisi sanottu, että onpa kova ja kylmä ihminen - ajattelee vain itseään ja sitä miltä näyttää.

Rintaliivittömyys voi olla tapa. Mitäpä sitä tuommoisia pieniä tisuja sitomaan ikävillä rintsikoilla.

Ihmeellisiä asioita ihmiset päivittelevät ja paheksuvat. Mitä he tuollaisella alakoululaisella käyttäytymisellä hakevat - ihmettelen? :?: Mutta kertoohan se toisaalta minkälaisia he itse ihmisinä ovat. :wink:
~ Even a clock that is not going is right twice a day ~
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Uhmaava pikkuneiti. :?:

Ilmeestä, kehon asennosta mieleen.

Jossain ketjussa oli maininta Annelin kotona käymisestä, missä isän kanssa oli tullut riitaa tai erimielisyyttä kodin ylläpitämisestä. Käsitin, että siitä tilanteessa oli naarmuja äidin tai isän ranteisiin jäänyt.

Pyydän anteeksi kommenttia, jos se sitä vaatii.
Tara
Horatio Caine

^ Kun Anneli ollut mennyt lapsineen turvakodin jälkeen entiseen kotiinsa, siellä A:n isän kanssa oli tullut 'sanomista'. Isä oli ärtynyt kun Anneli ei tehnyt yhtään mitään talon hommia. Isä oli sanonut A:lle, että tämä on samanlainen laiska niin kuin ennenkin. A oli suuttunut ja alkanut (taas? :lol: ) pakata matkalukkuja, mutta äiti oli käynyt käsiksi Anneliin ja hänen, siis Annelin ranteisiin oli tullut veriset kynnen jäljet äidin käsittelyssä. Äidin piti alunperin tulla käräjäoikeuteen todistamaan, mutta puolustus katsoikin sitten, ettei vanhaa äitiä ole syytä vaivata.
Viimeksi muokannut Tara, Ma Marras 08, 2010 9:32 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
MissHolmes
Ben Matlock

Tai sitten puolustus on katsonut, ettei äiti olekaan oikea henkilö todistamaan.
Äiti jos kuka kuitenkin tuntee lapsensa usein.
Nuotio & Äreät Tiput
Tara
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Tai sitten puolustus on katsonut, ettei äiti olekaan oikea henkilö todistamaan.
Äiti jos kuka kuitenkin tuntee lapsensa usein.
Äidiltä olisi ehkä kysytty millaisia jälkiä häneen jäi A:n kanssa käymästään käsirysystä ja oliko sellaista tapahtunut ehkä ennenkin.
MissHolmes
Ben Matlock

Olisi syyttäjä voinut kysellä AA:n aiemmista raivokohtauksista. Vaikkapa lapsena ja teininä.
Vanhan naisen kehon kieli olisi saattanut paljastaa jotain, vaikka olisikin vastannut, että tytär on lauhkea kuin lammas ja ei tekisi pahaa kärpäsellekään.

Itse olen AA:n ikäinen, eikä minun äiti ole niin vanha, että vanhuuteen voisi vedota tuollaisessa tapauksessa.
Nuotio & Äreät Tiput
pikasso
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja pikasso »

Löysin Annelin kuulustelut 2009 ketjusta s.2 kohdan mistä yllä olevat viestit kertovat.

V: Asuin lasten kanssa tilapäisesti tammikuussa 2007 kotonani. Isäni tuli tuolloin sanomaan minulle, että olen samanlainen laiska kuin ennenkin. Lisäksi hän mainitsi, etten tee kotonani mitään töitä. Raivostuin tästä isälleni silmittömästi ja päätin lähteä lasten kanssa Ulvilaan. Äitini sai kuitenkin estettyä tämän siten, että hän piti väkisin käsistäni kiinni ja ei päästänyt minua lähtemään. Muistan, että ranteisiini jäi äidin kynnenjälkiä.

Nyt olisi sopiva hetki taas kaikkien mennä lukemaan ja kertaamaan nämä kuulusteluosiot.
Varsin tarkkaa nippelitietoa löytynee niistä ja ihan itse Annelin kertomana.
Vastaa Viestiin