Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

http://www.kptv.com/slideshow/health/25 ... etail.html

Kukkahattuni heilahti hieman...
Maailman tatuoiduin mies tatuoi silmämunansa. :o
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Tiina kirjoitti:Kukkahattuni heilahti hieman... Maailman tatuoiduin mies tatuoi silmämunansa. :o
Voi rumempaa näkyä enää ollakaan! :oops:



OT: Tiina, mua niin naurattaa aina tuo sun avatar-kuva :lol: :lol: Hirvittävää! 8)
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

tulipaha tuos tehtyä peitetatuoinnit.. nyt on molemmissa käsissä olkapäästä kyynärpäähän pitkät tatuoinnit sekä niskaan tuli uusi tatuointi kuin Damned :twisted:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja rapier »

BloodSucker kirjoitti:tulipaha tuos tehtyä peitetatuoinnit.. nyt on molemmissa käsissä olkapäästä kyynärpäähän pitkät tatuoinnit sekä niskaan tuli uusi tatuointi kuin Damned :twisted:
"Peitetatuoinnit" kertoo omaa tarinaansa, toivottavasti ovat hintansa väärti. 8)
Paskanen tukka
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Salander »

Löytyy noin 6kpl.. Lisää tulossa vaikka kuinka paljon.. :D
"The darkest place is under the candlestick"
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Täällä kanssa useampikin kuva ihossa. Uutta projektia pukkaa ja seuraava onkin sitten pitkän ajan suunnitelma ko koko selkä peittyy. Tuo raha vaan hillitsee isompia haluja hakkauttaa ihoaan ikävä kyllä :)
Life. It´s just fucking thing after nother...
Ämpäri
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Syys 21, 2009 5:58 pm
Paikkakunta: ulkomailla

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Ämpäri »

Tää kuuluis varmaan tänne: maailmankaikkeuden rumimmat tatuoinnit: http://ugliesttattoos.failblog.org/
Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Multa löytyy 4kpl. Olen valinnut aiheet itselleni tärkeistä asioista ja rakastan jokaista kuvaani. Uusia ideoita kehitellään taas joten lisää on tulossa! :)
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."
Antarktis
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Su Marras 18, 2007 8:01 am
Paikkakunta: Nordbotten

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Antarktis »

Onhan noita muutama, isoin on kokohiha. Vielä ei kuitenkaan tarpeeksi, tarkotus saada myös toinen käsi täyteen plus kaula ja rinta. Jalkoihinkin haluaisin mutta mulla on niin paha levottomat jalat-oireyhtymä että en pysty ottamaan, joskus pelkkä vasempaan jalkaan kohdistuva hipaisukin tuntuu ihan järkyttävältä :evil:

Edittiä: Kyllä varmaan selkäkin joskus tulee täyteen kuvaa.

Missäs arvon ihmiset on käyneet tatuointejaan ottamassa?
Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Antarktis kirjoitti:Missäs arvon ihmiset on käyneet tatuointejaan ottamassa?
Ensimmäisen Eppu Wallilla Blue Dragonissa http://www.bluedragon.fi/, loput on tuttavani tekemiä.
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Itselläni on tällä hetkellä hyvin omalaatuiset tatuoinnit (etenkin niskassa) ja sit molemmissa käsivarsissa olkapäästä kyynärpäähän..

Olen ottanut Lahdessa ne yhdellä tutulla..
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 7:28 am

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Nilkassa on vetoketju "tatska" molemmilla puolin...... kirurgin toimesta tosin ;-)
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

Onhan noita tullut nuorempana otettua. Selässä muutama, rintalihaksessa, vatsassa, käsissä muutamia jne...

Olen sitä mieltä, että kannattaa miettiä tarkkaan minkä kuvan ottaa tai ottaako yleensä ollenkaan. Jokaisen oma asiahan se tietenkin on, miten itseään koristelee/rumentaa/kaunistaa... Kaula ja pää on sellaisia paikkoja joihin en ottaisi kuvia. Mielestäni on korrektia, että ne saa piiloon, jos haluaa. Tosin itsellänikin on vaikeuksia kesällä peittää niitä. Pitkähihainen paita on 30asteen helteessä epämiellyttävä :D Tosin on harvoja tilanteita, että joudun kuviani piilottaa ja olen ne ottanut ihan "järjissäni", niin ne saa olla esillä, mutta joskus... ns. kotikutoiset kuvat ei ole siistejä. Jotka tehty itse jollain omatekoisella koneella (pleikkarin ohjaimen moottori, kynän osia yms), huono muste(suljetuissa paikoissa käyttivät hiustenvärjäys-ainetta ym) jolloin kuvat leviää ja eivät näy kunnolla, niin hakattava useaan kertaan. Tosin olen nähnyt hienojakin kuvia, jotka tehty itse.
Paljonhan se on tekijästä kiinni, ei ne välineet aina ratkaise...
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Salander »

Viime kuussa tuli uusi, hartiasta kyynärpäähän.. :D
"The darkest place is under the candlestick"
Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja Ruu »

En muista olenko jo vastannut, mutta onhan noita, koko selkä, rintalastassa kuva , käsissä pari kuvaa , toisessa jalassa pikkuvarpaasta kainaloon asti uloittuva kuva, toisessa reidessä kuva, toisessa pohkeessa kuvaa, toisessa jalkapöydässä kuva, molemmissa nilkoissa kuvaa ja 20 päivä tulee lisää :D
Vastaa Viestiin