Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Ei mulla vielä ole oireita, vaan plus miinus 3 päivää suuntaansa :D

Sadepäivän iloa kts, on nääs nenänvalkasuviikot menossa...
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Kyllä työnteko on kamalaa, jokainen lihas kipeänä... Voisin ottaa lasillisen jotain rentouttavaa 8)
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Geissimummo kirjoitti:Onneksi tämä Pubi on yötä päivää auki! Oli pakko tulla ottamaan yömyssyä, kun tuo perkeleen täysikuu vaikuttaa mun yöuniin nyt jo (näin se on aina). Sunnuntaina se on vasta täysinäinen, mutta.. :oops:

Kuukalenteri 2010

Kärsiikö täällä muut samasta "ongelmasta"?
Minä. Ja olen aina kärsinyt. :shock: :x :cry:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Sajaki
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Maalis 19, 2010 8:53 pm
Paikkakunta: Left-hand path

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

^ Kuuhulluus on pelkkää plaseboa.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Niinhän se kai on, mutta aina sitä syytän jos on vähänkin saumaa. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Nooruska kirjoitti:Niinhän se kai on, mutta aina sitä syytän jos on vähänkin saumaa. 8)
^ Sama! Vaikkakin.. Useimmiten se on sen pirun kuun syytä, jos en saa nukuttua :x
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ilman muuta se on kuun syytä eikä mitään kuvittelua. Kun se paistaa yläkerran ikkunasta suoraan mun tyynylle kirkkaasti niin että silmiä häikäisee. Ei se kuvittelua ole! :) Luin just tuota ketju "Omituisia tapahtumia tosielämästä" vai mikä se nyt oli, niin rupesi pelottaan, vilkuilen yhtenään pirtin puolelle ja olen kuulevinani askelia ja näkevinäni varjoja. Miten uskallan vielä hiippailla makkariin kun lapsetkin nukkuu kaikki ja ukko on Ranskassa.
Kippis yks tuoppi punkkua, merkillä ei väliä! Muillekin tarjoan jos joku pitää seuraa...
Nothing is quite what it seems
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Maybrick kirjoitti:Ilman muuta se on kuun syytä eikä mitään kuvittelua. Kun se paistaa yläkerran ikkunasta suoraan mun tyynylle kirkkaasti niin että silmiä häikäisee.
Sun kannattaa hommata pimennysverhot 8)

Kummasti rupes näin perjantain kynnyksellä janottelehen, mulle tuoppi nelosta! :mrgreen:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ok, sunle tuoppi nelosta mun laskulle. Kunhan jallitin tuosta kuusta, on mulla jo pimennysverhot, mutta joskus pilvisenä iltana ei tule vedettyä illalla sitä alas ja sitten yön aikana taivas selkeneekin yllättäin ja sitä herää kuun tuijotukseen suoraan naamalle... se tosiaan tuntuu et se tuijottaa mua! Oonko tulossa kuuhulluksi (lunatic)? Varsinkin jos ne kuun kasvot on selvästi näkyvissä, niin se on huh.
Nothing is quite what it seems
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Viikonloppu tiedossa! JIHHUU!
Nyt viel töissä, mutta kai sitä aina voi vähän tissutella? :D
Ja hei, missäs mun lempi ryyppyseurani, Tattooed Fucker, on?! :cry:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Mulla olis vielä ilta töissä riutumista, mutta huomenna pitäis sit vähän pämpätä.. :D Kun ei taas tiiä millon seuraavan kerran vapaaviikonloppu yllättää.

Tyydyn siis tällä kertaa vaan kaakao-kupilliseen!
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Täälä ei pämpätä, viime kerta puolentoistavuoden jälkeen on ERITTÄIN hyvin muistissa.. Yök!!! Tosin huomenna ipanat kaikki mummolaan muutamaksi tunniksi hoitoon ja viimein laatuaikaa ukkelin kanssa.. Moon ihan hempeiliä.. Mutta jos kahvia ottas :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Sajaki kirjoitti:^ Kuuhulluus on pelkkää plaseboa.
Sajaki puhuu nyt suulla suuremmalla. :D Tiedän aina koska kuu on täysi, vaikka sitä ei edes näkyisi. Kalenteria minulla ei ole tapana katsella ja usein olen viikonpäivistäkin sekaisin. Aiheuttaahan Kuu vuorovedetkin planeetan pintaan... Vaikkei ilmiötä ole onnistuttu selittämään en pitäisi ihmeenä sen todistusta. Aikana jolloin elämä syntyi oli kuukin lähempänä... Ihminen on vain niin itseään täynnä ettei muista mistä tulee. :mrgreen:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Hmm uskaltaiskohan sitä juoda kahvia vai jatkanko tee linjalla vielä tänään.. Heksaani menee aamulla duuniin joten ei parane kauheesti litkiä :P
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Siis tää on niin tätä! Eka on treffit sovittuna la, mut jätkä ilmottaa, että kaamee räkätauti pukannu päälle eikä sit käykkä se la. (se ite pyysi mua sillo ulos ja muutenkin ollu koko ajan se aloitteellisempi osapuoli)
Sitte tyttö menee ostaan reilulla satasella kaikkee, ku aikoo saada vähä kaatoo kolmansilla treffeillä! :evil: (ku piti ostaa alusvaatteet, jotka on tosi hot ja siihe toppi, josta näkyy läpi ja sitte piti ostaa seksikäs paita, ettei näy liikaa läpi. Tarvi takin, joka sopii siihe paitaan ja meikkivoiteen, ku vanhalla voi heittää vesilintua...niin mun tuuria!) *****kin voi vetää sen eräänkin tavaran päähänsä! :evil:
Vois ottaa Cosmon pitkästä aikaa, iha vaan vitutukseen.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu