Jäljellä olisi enää tuollaista kenellekkään kelpaamatonta laatua
Kiittis sharkku,
Mun minttukaakaon sekaan voisi lurauttaa jotain sekaan, on ollut niin pitkä päivä
No mä pidin aika ankean myyntipuheen, katsotaan tarttuuko syöttiinrosamarine kirjoitti: Alice, onks sulla pipareita, tarjookko pojille?
Kaakao-ämpäri löytyy tiskin päästä ja par ruukkua tuoretta minttua viheriöi baarimikon valokaapissa eli olkaas hyväMerryLea kirjoitti:Minullekkin maistuisi kaakao... Hieman mintulla terästettynä näin talvi-iltana!
Tarjotkaa ny Damienillekin, kun se tuolla nurkassa mököttää. Mä voin kyllä olla ilmankin piparia, tykkään muutenkin enemmän tortuistaSharQ kirjoitti:ALICE: Eihän piparin ulkomuodolla niin väliä ole, kunhan Jouluinen maku löytyy
No mä voin D:lle tarjota piparin... Se on jo kyllä kierrätyskamaa, ihan hyvässä kondiksessa käyttömäärään nähden kuitenkinrosamarine kirjoitti:Tarjotkaa ny Damienillekin, kun se tuolla nurkassa mököttää.
Tottahan mä Daamielle piparia tarjoan, ellei sarkku ihan välttämättä halua olla antavana osapuolena sen suhteenrosamarine kirjoitti:
Tarjotkaa ny Damienillekin, kun se tuolla nurkassa mököttää.
Kyl sä maar D:lle saat piparia tarjota... Mä jo vähän mietinkin, ett viitsinks mä tuosta ainokaisestani mitään kiertopalkintoa tehdäAlice Cullen kirjoitti:Tottahan mä Daamielle piparia tarjoan, ellei sarkku ihan välttämättä halua olla antavana osapuolena sen suhteen![]()
Jos vielä yhdet ennen nukkumaan menoa, ihan pikaiset vaan!
Nyt taisi irrota säälillä?SharQ kirjoitti:No mä voin D:lle tarjota piparin... Se on jo kyllä kierrätyskamaa, ihan hyvässä kondiksessa käyttömäärään nähden kuitenkin
edit. nyt on nurkat siivottu, poistun maisemista valmistautumaan omiin illan pirskeisiin... näihin tunnelmiin:Kuusen alla on kummaa puhinaa,
karvaisen kuonon jouluista tuhinaa.
Heilahtaa kuusen katveessa tassu,
kurahtaa vihreän varjossa massu.
Joulukarhu on asialla,
oksien peitossa kuusen alla.
Karhulla mielessä jouluiset ilot,
pukki ja lahjat ja omenakilot.
Karhun mielessä joulu välkkyy,
kynttilän valo silmissä läikkyy.
Mieli on auvoinen, mieli on avoin,
vietetään joulua jouluisin tavoin.
Tiesi jo ennen kun ostin. Jottei raha olisi mennyt hukkaan kysyin kiinnostaako tulla jos ostan liput.rosamarine kirjoitti:Eikä olisi ennenkuulumatonta, sitä on sattunut ennenkinLumienkeli kirjoitti:..jaa että krapulassa pikkujouluihin? Tshihiii *kippis**kippis ja kulaus*
Nooruska kirjoitti:ja äite pääsee teatteriin (mun kanssa tietenkin).
No ny sun äitees tietää si, mitä saa pukinkontistaNooruska kirjoitti:Ja kiitos, että ajattelet äitini tunteita ja mielipiteitä, mutta äitini on eräs tällä palstalla oleva henkilö ja on tietoinen tuosta kommentista.
Mikäs siinä mättää, kun ei kaatunut ensimmäisillä? Kuulostaa kauhean vaivalloiselta käydä neljillä treffeillä vain "yhden kerran" tähden.Nooruska kirjoitti:Kiitos Geissi!Ainii, on niin sattunu ja tapahtunu! Jätkä otti yhteyttä ja tässä ehittiin neljät treffit käymään, neljänsillä kaatu, joten tää oli täs!
Uutta kehiin nyt vaan! ^^