No siinä on nyt se itsenäisyyspäivälärsä.Onks sulla joku ongelma sen kans, häh?MerryLea kirjoitti:Asiasta viidenteen, mikä helvetin lätsä tuolla Damienilla on!?
Pub Prison **AVATTU**
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Re: Pub Prison **AVATTU**
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ei, vaan tuo lätsä on ongelma, ja koska se ei ole minun päässäni vaan sinun, silloin sinulla on ongelma, ei minulla... Ääh, nyt menee hiukan kummalliseksi, taitaa uniaika lähestyä! 
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Nyt jotain asiallista ja vahvaa juomaa kehiin, kiitos. Kaverit teki niin kivat temput, että taidan irtisanoa sopimukseni niistä hetkeksi aikaa. Miksi ihmiset on niin vaikeita? 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Siis aivan järkyttävän komia lätsä ja sille ei ryppyillä ainakaan minun seurassa.MerryLea kirjoitti:Ei, vaan tuo lätsä on ongelma, ja koska se ei ole minun päässäni vaan sinun, silloin sinulla on ongelma, ei minulla... Ääh, nyt menee hiukan kummalliseksi, taitaa uniaika lähestyä!
Ikiaikainen kysymys.Jos tiedettäisi miksi naiset ovat niin vaikeita, maailma olisi parempi paikka.elisa_day kirjoitti:Miksi ihmiset on niin vaikeita?
Ehkä jopa täydellinen.
Nyt en yleistäisi tätä ongelmaa pelkästään naisiin. Noin niin kuin muutenkin, en tykkää jaotella asioita sukupuolen mukaan, siksi käytin ilmaisua "ihmiset". En myöskään kuulu siihen porukkaan, joka ajattelee, että kaikki miehet on sikoja. Mutta ihmiset.. ah, mikä järjen riemuvoitto taas tänään todettiin.Damien kirjoitti:Ikiaikainen kysymys.Jos tiedettäisi miksi naiset ovat niin vaikeita, maailma olisi parempi paikka.
Ehkä jopa täydellinen.
Ryppyilen kun siltä tuntuu.Damien kirjoitti:Siis aivan järkyttävän komia lätsä ja sille ei ryppyillä ainakaan minun seurassa.MerryLea kirjoitti:Ei, vaan tuo lätsä on ongelma, ja koska se ei ole minun päässäni vaan sinun, silloin sinulla on ongelma, ei minulla... Ääh, nyt menee hiukan kummalliseksi, taitaa uniaika lähestyä!![]()
Hyvä kysymys, itsekkin tulee mietittyä tuota aikas usein... Ja sitä myös, että miksi minä kerään vaikeita ihmisiä ympärilleni? Vai olenko itse se joka on vaikea?elisa_day kirjoitti:Nyt jotain asiallista ja vahvaa juomaa kehiin, kiitos. Kaverit teki niin kivat temput, että taidan irtisanoa sopimukseni niistä hetkeksi aikaa. Miksi ihmiset on niin vaikeita?
Mutta nyt hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia jne. kaikille *Sellanen Sydän Taas Tähän*! Minä painelen kuuntelemaan tuttua kuorsausta, ja uneksimaan ihanasta huomispäivästä!
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
No minä voin ihan suoraan tunnustaa, että olen itsekin aika vaikea ihminen, mutta yritän (huom! yritän) sentään pitää jonkinlaisen logiikan toimissani. Kaikki ei siihen näemmä pysty. Oma "vaikeuteni" perustuu ihan muihin asioihin.MerryLea kirjoitti:Hyvä kysymys, itsekkin tulee mietittyä tuota aikas usein... Ja sitä myös, että miksi minä kerään vaikeita ihmisiä ympärilleni? Vai olenko itse se joka on vaikea?elisa_day kirjoitti:Nyt jotain asiallista ja vahvaa juomaa kehiin, kiitos. Kaverit teki niin kivat temput, että taidan irtisanoa sopimukseni niistä hetkeksi aikaa. Miksi ihmiset on niin vaikeita?
Ei mutta, yhtään piparia en ole vielä saanut/syönyt tämän vuoden puolella. Olenko ainoa, joka tykkää siitä piparitaikinasta enemmän kuin varsinaisesta piparista?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Et muuten ole.Itse valmis paistettu piparihan on hyvin mauton ja tylsä lajike.elisa_day kirjoitti:Olenko ainoa, joka tykkää siitä piparitaikinasta enemmän kuin varsinaisesta piparista?
Juu, varsinkin kierrätettynä se saattaa olla hyvinkin mauton, vaikkakin tietyllä tapaa myös aika jännittävä.Damien kirjoitti:Et muuten ole.Itse valmis paistettu piparihan on hyvin mauton ja tylsä lajike.elisa_day kirjoitti:Olenko ainoa, joka tykkää siitä piparitaikinasta enemmän kuin varsinaisesta piparista?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kylläpä porukka on nyt yhtäkkiä innostunut tuosta kierrätyksestä.Hyi teitä.. 
Jokainen pelastaa maapalloa tavallaan.Damien kirjoitti:Kylläpä porukka on nyt yhtäkkiä innostunut tuosta kierrätyksestä.Hyi teitä..
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ei sitä kyllä kannata.
Tämä sikapossu ottaisi vielä kannullisen jäävettä ja painuu peiton alle
katsomaan Mumbain terroridokkaria.
"Hyvää yötä piltit, nalle silmät ummistaa."
katsomaan Mumbain terroridokkaria.
"Hyvää yötä piltit, nalle silmät ummistaa."
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Pub Prison.
Onko ihmiset omissa riennoissaan, kun Minfossa on niin pirun hiljasta? 
Mulla on kamala krapula, olisi kannattanu eilen olla vaan rauhallisesti kotona
Kuuluisaa jälkiviisautta, eikä virheistänsä silti opi kuitenkaan (vkl:a odotellessa)
Suosittelen kurkkaamaan tuon youtube-linkin minkä laitoin, kertoo hyvin tämän hetkisestä olotilastani.
Mulla on kamala krapula, olisi kannattanu eilen olla vaan rauhallisesti kotona
Suosittelen kurkkaamaan tuon youtube-linkin minkä laitoin, kertoo hyvin tämän hetkisestä olotilastani.
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ei olla, ainakaan kaikki. 
Ne Vihreät arvotDamien kirjoitti:Kylläpä porukka on nyt yhtäkkiä innostunut tuosta kierrätyksestä.Hyi teitä..
Oli tuossa pari iltaa sitten ehkä hieman mauton koko kierrätysajatus... Jos tänään korjattais asia ja heitettäis kehiin ihan tuoretta torttuva ja Glühweinia koko köörille
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-