Nooruska, minun on yhdyttävä tähän kommenttiin, vaikka nyt olenkin ollut jo pitkään vakiintuneena... Oi kultainen nuoruus!Nooruska kirjoitti:Kerranki gallup, jossa oon ku kotonani!!Tosiaan, aikalailla kaikkee on kokeiltu ja kaikenlaisessa seurassa. Ihan vaan, että on saanu kerättyy sulkii hattuun.
Lähteesi vettä...
Re: Lähteesi vettä...
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
minusta tämä taas viittaa täysin siihen että Damien on mies.Damien kirjoitti: Ja jottei ihan offtopiciksi menisi: en ole antanut pimberoosaa koskaan.(ainakaan vielä)
“Some people never go crazy, what truly horrible lives they must live” -Charles Bukowski-
Eniten tietysti huomio kiinnittyy suluissa olevaan piilotajuiseen´toiveeseen´.redneck kirjoitti:minusta tämä taas viittaa täysin siihen että Damien on mies.Damien kirjoitti: Ja jottei ihan offtopiciksi menisi: en ole antanut pimberoosaa koskaan.(ainakaan vielä)
-
Merenkulkija
- Hercule Poirotin viikset
Jooei. Musiikkina tuskin enää ole Apache tai Shadows mutta tyttäresi osannee kertoa asioista varmaan paremmin???
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Kyytiä on annettu ja saatu.
Tarhasta lähtien on kauniimpi sukupuoli löytänyt jtn ihmeellistä, kun alle kouluikäsenä sitä pimppiä on tarjottiin näytille
Teinarina ei ehkä käytetty kaikkia hyväks, sen jälkeen oli vilkkaanpaa.
Nykyään olo on kun Thaihuoralla ruokatunnilla, et ohan sitä muutakin.
No pankaa paremmaks tämäkin topic
Tarhasta lähtien on kauniimpi sukupuoli löytänyt jtn ihmeellistä, kun alle kouluikäsenä sitä pimppiä on tarjottiin näytille
Teinarina ei ehkä käytetty kaikkia hyväks, sen jälkeen oli vilkkaanpaa.
Nykyään olo on kun Thaihuoralla ruokatunnilla, et ohan sitä muutakin.
No pankaa paremmaks tämäkin topic
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Ai että,vähäniikujoo.Merenkulkija kirjoitti:Jooei. Musiikkina tuskin enää ole Apache tai Shadows mutta tyttäresi osannee kertoa asioista varmaan paremmin???
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Tai sitten harvinaisen skitsofreeninen ja hyvin pihtaava maailmankuulun parrakkaan naisenredneck kirjoitti:minusta tämä taas viittaa täysin siihen että Damien on mies.
Siperialaisesta sirkuksesta karannut vähemmän tunnettu viiksekäs kaksoissisko Ursula.
Who knows...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
sanavalinta liittyikin lähinnä siihen siveellinen sanaanWaja kirjoitti:Lakanoita pöllyttelit?Ruu kirjoitti:hmm. siveellisenä naisihmisenä vastaan että olin hieman yli 18 ennen kun ensi kertaa lakanoita pöllyttelin
Onko sinusta rakas Ruu vaikea kirjoittaa että antauduit intohimoiseen naimisaktiin.Lakanat pöllysivät..
Minä olen modernin ajan lapsi ja kiihotun seksuaalisesti vain internetissä trollaamisesta.
-
Ralle Ryökäle
- Hercule Poirotin viikset
Palstan taso on laskenut todella alas kun moisia ketjuja perustetaan, saati ylläpito (josta pitäisi tekemän kait ilmoitus Kadonneet - osastolle) sallii moisen teini-ikäisten ja sille tasolle jääneiden henkilöiden jatkaa keskustelua tässä ketjussa.
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
Kyllä. Miekii luulin, jotta luvassa olisi kuvia Pave Maijasen rohtuneista huulista (EI SOVI HEIKKOHERMOISILLE/-VIRTAMIEHILLE!), mutta juttua alkoikin tulla vuodevaatteiden tuuletuksesta ja moppitukkamusiikista...Ralle Ryökäle kirjoitti:Palstan taso on laskenut todella alas kun moisia ketjuja perustetaan, saati ylläpito (josta pitäisi tekemän kait ilmoitus Kadonneet - osastolle) sallii moisen teini-ikäisten ja sille tasolle jääneiden henkilöiden jatkaa keskustelua tässä ketjussa.
Huijausta!
Niin tietääkii:Damien kirjoitti: Who knows...
http://www.youtube.com/watch?v=NIHJ9RMAVGI
Kannatan pidättyväisyyttä. Siveellisyys kunniaan.
Näin ei aina ole ollut.
Näin ei aina ole ollut.
Sopimattominta tässä keskustelussa on se, että niin harva on antanut kunnollisen vastauksen kysymykseen. "Hihii... saattaahan se olla niinkin tai saattaa olla olemattakin." Luulin että nykyään ollaan vapaamielisiä?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Juu, mutta wajaamielinen ei silti tarvitse olla.Unhola kirjoitti:Sopimattominta tässä keskustelussa on se, että niin harva on antanut kunnollisen vastauksen kysymykseen. "Hihii... saattaahan se olla niinkin tai saattaa olla olemattakin." Luulin että nykyään ollaan vapaamielisiä?
Ymmärrän toki että nikkien takana olevien kirjoittelijoiden henkiökohtaiset asiat kiinnostavat
jokaista Seiskaa tilaavaa minfolaista mutta oikeasti: ketä vittua kiinnostaa toisen kirjoittelijan seksielämä?Saati niiden luusereiden jotka vieläkin kaihoilevat sen "ekan kerran" perään?
Varmaankin juuri niiden joilla sitä ei ole...
Nooruska pitää tosin jo tuosta fantasioinnin julkituomisesta huolen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Siinä missä Esko Mörkö Kummeleissa luki yöradiossa vanhoja Jalluja mä tyydytän teiät täällä.Damien kirjoitti: Nooruska pitää tosin jo tuosta fantasioinnin julkituomisesta huolen.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!