Maybrick kirjoitti:Me kaikkihan uskomme, että kirjoittaja on aina oikeasti jotenkin avatarinsa näköinen
Todellakin...Minut ainakin niiin voi tunnistaa avatarista!
(miksei täälä vieläkään ole hymiötä joka nauraa vedet silmissä??!!)
Maybrick kirjoitti:Me kaikkihan uskomme, että kirjoittaja on aina oikeasti jotenkin avatarinsa näköinen
Ajattelisin varmaankin, jos minulla olisi pienintäkään käsitystä siitä, mistä on kyse. Edes aavistusta.härkä kirjoitti: No , kaikkea hyvää kaikille keskustelukumppaneille ( Poislukien Saga , jolle en koskaan anna anteeksi )
Aattele nyt Saga vähän , herran Jumala.
Aloita lukemalla viestisi Kadonneet-osiosta.Saga kirjoitti:härkä kirjoitti: No , kaikkea hyvää kaikille keskustelukumppaneille ( Poislukien Saga , jolle en koskaan anna anteeksi )
Aattele nyt Saga vähän , herran Jumala.
Erittäin mielelläni kuulisin itsekin, mitä olen tehnyt.
Kiitos vinkistä. Tuo tuli minullekin ainoana mahdollisuutena mieleen, koska se oli ainoa ketju josta härän ylipäätään muistin, mutta sitten ajattelin että luulottelen vaan; että eihän kukaan voi olla niin pikkumainen ja lapsellinen että tuollaiseen reagoi niin rajusti.Jack the Ripper kirjoitti:Aloita lukemalla viestisi Kadonneet-osiosta.
Itse muistutan aika paljonkinDamien kirjoitti:Valitettavasti kirjoittajat eivät koskaan muistuta avojaan.
Mitä vitn kaapua?Sajaki kirjoitti:(No ehkä en omista ihan noin siistiä kaapua, mutta muunlaisia kyllä...)
Sajakilla oli vanhassa avassa sellainen kaavussa oleva henkilö.Damien kirjoitti:Mitä vitn kaapua?Sajaki kirjoitti:(No ehkä en omista ihan noin siistiä kaapua, mutta muunlaisia kyllä...)
Lehti valitsi turkit vuoden turhakkeeksi
16.12.2010 15:17
Suomen Luonto -lehti on valinnut muotiin palanneet turkit ja turkissomisteet vuoden turhakkeeksi.
Ehdotuksen tehneet perustelivat valintaa eläinten kärsimyksillä ja vahvoilla kemikaaleilla, joita turkisten muokkaamiseen käytetään.
Suomessa toimii noin 1 100 turkistilaa. Tarhojen ympäristöasioiden hoidossa ja eläinten kohtelussa on perustelujen mukaan yhä paljon korjattavaa, vaikka parannuksia on tehty viime vuosina.
Suomen Luonto -lehden toimitus valitsee turhakkeen vuosittain lukijoiden tekemien ehdotusten pohjalta. Tänä vuonna kisaan lähetettiin lähes neljäsataa ehdotusta. Turkisten ohella ääniä keräsivät banaanikotelo, mopoauto, tupakka, muovipussi ja vesiskootteri.
Viime vuoden turhakkeeksi valittiin ilotulite ja vuotta aiemmin pantiton pullo.
No okei, mulla on oikeesti vähän pidemmät hiukset...Valoviikate kirjoitti:Minkä verran Sajaki tällä hetkellä muistutat avatarisi hahmoa?
Valoviikate kirjoitti:Muuten, tuossa profiilissasi ammatti-kohta on ihan paras.