Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Suomessa tapahtuneet vielä selvittämättömät henkirikokset
Kötti
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: La Syys 11, 2010 2:36 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Kötti »

Palatakseni vielä tuohon "Paanasen" kirjeeseen, jonka perusteella Veikko Rytkönen meni Peuramaalle.
En ole lukenut viestiketjua kokonaan läpi, josta syystä näppäilin tämän kirjoitukseni.
Veikko Rytkösen sanojen mukaan kukaan ei tullut paikalle. Onko todellakin pystytty todentamaan se, että

- Veikko Rytkönen todellakin oli Peuramaalla (jos oli, niin milloin saapui, milloin lähti)?
- Veikko Rytkönen ei todellakaan tavannut kirjeen lähettäjää (tai ketään muutakaan) Peuramaalla?

Kuka tahansa kirjoittikin tämän "Paanasen" kirjeen, niin mielestäni hän on käyttänyt tunteita&sympatioita hyväkseen. Ai että mistä se ilmenee? Se ilmenee seuraavasta kahdesta seikasta:

- Kirjeessä mainitaan asuntoauton merkiksi MB. V. Rytkönenhän ajoi Mersuilla (oma henkilöauto oli Mersu, hinausauto oli Mersu).
- Kirjeessä mainitaan, että "tulen vaimoni kanssa". Vaimon kanssa tulemisella halutaan luoda turvallisuutta, sillä nainen usein koetaan turvalliseksi, jopa äitihahmoksi.

"Paanasen" kirjeen kirjoittaja on todennäköisemmin pääkaupunkiseudulla asuva kuin pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, koska paikka (tässä tapauksessa Peuramaa) on valittu tarkoituksella surmaamiseen soveltuvaksi (sopivan syrjäinen&hiljainen paikka). Hinausautoyrittäjän kannalta ongelmallista "Paanasen" kirjeessä on se, että matkailuauto Mersusta ei ole rekisterinumeron lisäksi tiedossa sen kokoa; katsos, Mersu-matkailuauton koko voi vaihdella pakettiautosta aina linja-&kuorma-autoon saakka. Eli ei ole sama millaisella hinausautolla&varustuksella lähdetään hinaamaan.
Minä juon viinaa ainoastaan silloin, kun minulla on juhlapäivä. Silloin minulla on juhlapäivä, kun minulla on viinaa!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Tiina »

joey kirjoitti: Vierailen itse vähintään joka toinen viikko omien vanhempieni luona, ja tässä oikein asiaan tarkemmin syventyessäni en kuollaksenikaan muista, että olisin viimeisen puolen vuoden sisällä edes käynyt vanhempieni makuuhuoneessa.

Olen tuntenut mieheni yli 20 vuotta, enkä ole ikinä vierailulla ollessamme nähnyt hänen käyvän vanhempiensa makuuhuoneessa.
Asia selvitetty. :idea:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Jos Paanasen kirjeellä olikin tarkoitus saada Rytkönen pois kotoaan tarpeeksi pitkäksi aikaa ja alkuperäinen tarkoitus oli vahingoittaa/surmata Berit. Tai hakea/varastaa talosta jotakin ilman että Rytkönen olisi itse paikalla.

Jos jälkimmäinen pitäisi paikkaansa, niin ajatuksena olisi voinut olla, että Rytkönen olisi pystynyt hyvin puolustamaan omaisuuttaan (tosin ei sentään asetta pitänyt nukkuessaan tyynyn alla?). Berit taas ei olisi pystynyt laittamaan vastaan, eikä ehkä olisi osannut myöskään varoa tekijöitä tai ei edes olisi tuntenut heitä, joten häntä ei olisi ehkä oisi ollut pakko surmatakaan. Ehkä tekijällä oli jopa toive, että Rytköstä ei olis tarvinnut vahingoittaa.

Homma meni ehkä mönkään ja tekijällä/suunnittelijalla alkoi olla kiire. (Velkojat ahdistelivat tms). Päädyttiin siis yölliseen yllätykseen ja verisempään vaihtoehtoon.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Piskooppi
Harjunpää
Viestit: 314
Liittynyt: Ma Touko 24, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos Paanasen kirjeellä olikin tarkoitus saada Rytkönen pois kotoaan tarpeeksi pitkäksi aikaa ja alkuperäinen tarkoitus oli vahingoittaa/surmata Berit. Tai hakea/varastaa talosta jotakin ilman että Rytkönen olisi itse paikalla.
Mikä olisi ollut motiivi surmata Berit? Rytkösellä itsellään oli enemmän bisneksiä, ja pitäisin mahdollisena, että kyse oli velan perinnästä tms. joka riistäytyi käsistä keskellä yötä.
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Yhtenä yleisimpinä syinä henkirikoksiin ovat tunnepuolen asiat. -Viha, rakkaus, mustasukkaisuus, kateus...
Taloudellisten syiden vuoksi tappamiseen pitää usein kokea olevansa todella pulassa.
Toisaalta esimerkiksi perintöjutuilla voisi olla merkitystä.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja joey »

Tiina kirjoitti: Olen tuntenut mieheni yli 20 vuotta, enkä ole ikinä vierailulla ollessamme nähnyt hänen käyvän vanhempiensa makuuhuoneessa.
Asia selvitetty. :idea:
Jep, näen jo uutisotsikot.
Kötti
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: La Syys 11, 2010 2:36 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Kötti »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Jos Paanasen kirjeellä olikin tarkoitus saada Rytkönen pois kotoaan tarpeeksi pitkäksi aikaa ja alkuperäinen tarkoitus oli vahingoittaa/surmata Berit. Tai hakea/varastaa talosta jotakin ilman että Rytkönen olisi itse paikalla.

Jos jälkimmäinen pitäisi paikkaansa, niin ajatuksena olisi voinut olla, että Rytkönen olisi pystynyt hyvin puolustamaan omaisuuttaan (tosin ei sentään asetta pitänyt nukkuessaan tyynyn alla?). Berit taas ei olisi pystynyt laittamaan vastaan, eikä ehkä olisi osannut myöskään varoa tekijöitä tai ei edes olisi tuntenut heitä, joten häntä ei olisi ehkä oisi ollut pakko surmatakaan. Ehkä tekijällä oli jopa toive, että Rytköstä ei olis tarvinnut vahingoittaa.

Homma meni ehkä mönkään ja tekijällä/suunnittelijalla alkoi olla kiire. (Velkojat ahdistelivat tms). Päädyttiin siis yölliseen yllätykseen ja verisempään vaihtoehtoon.
Itse pidän todennäköisempänä sitä, että ensisijainen kohde oli Veikko Rytkönen itse. Perustelen tätä sillä, että tuo "Paanasen" kirje oli houkutin Veikolle saapua surmaajan kannalta edulliseen paikkaan, jossa surmaaja voi teon hoitaa huomaamattomasti&hiljaa, ja jonne&josta surmaaja voi tulla&lähteä nopeasti&vähin äänin.

Jos ajatellaan sitä, että ensisijainen kohde olisi ollutkin Berit, eli kun Veikko lähti hinauskeikalle, niin surmaaja ei voi koskaan tietää, että milloin Veikko tulee takaisin ja minne hän todellakin lähti (=toisen koti surmaamispaikkana on riskialttiimpi). Kotona surmaaminen sinä aikana, kun Veikko oli keikalla vaatii todennäköisemmin enemmän porukkaa (esim. jonkun pitää olla varalta vartiossa kun toinen tekee surmatyön).

Saattoi olla niin, että jos/kun Veikko meni Peuramaalle, niin siellä saattoi mahdollinen murhaaja väijyä, mutta joka ei surmannut siksi, koska esim. kantti ei kestänyt, lähistöllä oli muita silminnäkijöitä jne.

Veikkohan kertoi, että kukaan ei tullut paikalle? Oliko vielä niin, että paikalla ei ollut mitään MB asuntoautoa?
Minä juon viinaa ainoastaan silloin, kun minulla on juhlapäivä. Silloin minulla on juhlapäivä, kun minulla on viinaa!
Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1886
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Luettuani ketjun läpi on oma teoriani seuraavanlainen:
Ymmärtääkseni toinen Rytkösen pojista oli sekaantunut huumepiireihin. Hän on siellä saattanut mainita huonoista väleistään isäänsä ja siinä yhteydessä myös tullut maininneeksi, miten isällään oli paljon rahaa, jopa käteistä aina työhuoneessaan suuria määriä, mutta isä ei antanut pojalleen "tarpeeksi" käyttörahaa. Mahdollisesti poika on joutunut velkoihin ko. piireissä tai kysymys rahoista on muuten noussut esiin myöhemmin. Rytkönen on päätetty ryöstää. Talon tyhjentäminen on ollut ongelmana. Ensin on koitettu saada Rytköstä lyhyellä varoitusajalla pois kodistaan toivoen, että rahat jäisivät saataville siksi aikaa. Jokin meni kuitenkin pieleen - olisivatko varkaat toivoneet, että Berit lähtee miehensä mukaan, kun keikka sattuu keskellä yötä, tai olisivatko paikalla olleet 3 lasta sotkeneet jotenkin suunnitelmat saada rahat esimerkiksi Beritiä harhauttaen. Tai kyseessä oli kömpelö suunnitelma kidnapata Rytkönen ja saada Beritiltä käteisvaroja. Paanasen kirjeen jälkeen Rytkönen on ollut entistä varovaisempi, joten sisään hiljaa tultaessa on tarvittu avaimet, jotka on saatu perheen jäseneltä. Uskon, ettei ryöstäjien alkuperäisenä tarkoituksena ollut murhaaminen, mutta ei sille toisaalta näytä olleen erityisiä pidäkkeitäkään. Talossa on ollut ainakin 2, ehkä jopa 3 ryöstäjää, joista yksi on pitänyt vahtia ulkoa napatun kirveen kanssa yhden tonkiessa paikkoja. Rahojen etsijä on tiennyt niiden olevan olemassa ja on tiennyt myös perheen arvotavaroiden piilopaikat joko itse tai ne on hänelle kerrottu. Rytkösen herättyä kesken kaiken on häntä melkein heti humautettu kirveellä, joten tältä osin on pidäkkeetön väkivalta ollut ainakin yhden ryöstäjän ominaisuus. Teon raakuus soveltuu hyvin ns. piripäälle. Sisäänpääsyn hoitaneelle perheenjäsenelle lienee luvattu, ettei asukkaita vahingoitettaisi; tosin hänellä ei ole juuri ollut vaihtoehtoja, jos kyse oli velan perinnästä. Muistikirja on ehkä viety, jottei Paanasen kirje paljastuisi, mutta suunnitelma epäonnistui, koska itse kirje olikin vielä tallella. Murhien tapahduttua tekijät ovat poistuneet kiireellä.
Huumeyhteyksiä epäilen lähinnä kolmesta syystä: motiivina raha, väkivalta impulsiivista ja raakaa, ja se, että kyseisissä piireissä osataan vaieta asioista. Elämäntapojensa takia itse kirvesmurhaaja ei välttämättä ole enää edes elossa. Teon raakuus ja epärealistiset suunnitelmat viittaavat nuorehkoon tekijään, samoin Paanasen kirjeen käsiala - kaikki mukana olleet lienevät olleet alle 30-vuotiaita.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin moni muukin tässä ketjussa uskoo tapahtuminen edenneen suurin piirtein ylläkuvatun teorian mukaisesti.

Suomi24:llä aikoinaan yhdisteltiin Helsingissä autosta kuolleena löydettyä kaksikkoa tähän tekijöinä, mutta se tie lienee tarkistettu poliisinkin toimesta ja todettu paikkansapitämättömäksi.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2624
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja MEG »

MEG kirjoitti:Perintömotiivista on todettava että Rytkösen yritystoiminta oli tuottoisaa kun pyörät pyörivätt ja homma kävi. Mutta -kuten edellä viitattiinkin- realisoitaessa ja jaettuna usealle perilliselle, menetti arvoaan joka suhteessa. Akuuttiin rahapulaan ei auttaisi perintöprosessin hitauden takia.

Voidaan tietenkin ajatella niinpäin että koko idea olisi tullut alamaailman velkojenperijöiden taholta "soita koska reitti on selvä, niin lähetämme ammattimiehet asialle ja maksat velkasi perinnöstä"
Konkreettinen osuus surmiin rajoittusi yhteen puhelinsoittoon, jonka voisi ajanmyötä häivyttää alitajuntaan.

Tämän perintömotiivin pohtiminen on vähän kiusallista kun on mahdollista ehkä todennäköistäkin että k.o. henkilöt käyvät seuraamassa näitä sivuja.

Kaiken kaikkiaan pidän todennäköisempänä surmaajan olleen joku Rytkösen työ tai liiketoiminnassaan tapaama tyyppi.
Devil_doll kehitteli tätä perintömotiivia jälleen. Aivan varteenotettava mahdollisuus, johon kuitenkin vaikeasti sovitettavaa on "Paanasen " kirje ja Rytköseen itseensä kohdistunut häiriköinti (uhkailut?). Miksi painostaa ja "varoittaa" henkilöä, joka ei ollut itse velkaperinnän kohde.
------
Surmista tuli kesällä kuluneeksi kaksi vuosikymmentä. Mitenkähän voivat Rytkösen keski-ikäiset pojat ja Anderssonin nyt kolmekymppiset kaksoset nykyään?
Alkemisti
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Syys 17, 2010 5:51 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Alkemisti »

Bleriot kirjoitti:Tuli mieleen tätä ketjua lukiessani muutama asia. Rytköstähän on kuvailtu kovaksi liikemieheksi, joka varmasti piti puolensa liikeasioissaan. Maanrakennusurakoidensa kautta hän on varmaankin ollut tekemisissä esim. erilaisten rakennusprojektien kanssa. Entä jos joku toimeksiantajista onkin jättänyt urakan tilittämättä ja joutunut täten velkaan Rytköstä kohtaan? Piinkovana liikemiehenä Rytkönen on varmasti velkaa myöskin perinyt, ehkä jopa hiukan "purauttanut". 90-luvun alku lamoineen ei varmaankaan ole ollut helppoa aikaa velalliselle, varsinkin jos velkaa on ollut huomattava summa.

Tästä linkki itse murhaan. Rytkösenhän on oletettu kirjanneen firmansa asioita kadonneeseen muistikirjaan. Tässä vaiheessahan emme tiedä, millainen muistikirja on ollut. Taskuun menevä kalenteri, vai kookkaampi, jopa tilikirjanomainen opus. Jos muistikirjaan on merkitty muistiin firman asioita (myöskin taloussellaisa), niin velallisen asiathan voisivat paljastua siitä. Oletetaan, että murhaaja/murhaajat ovat olleet em. kaltaisia velallisia. He ovat mahdollisesti jopa käyneet Rytkösen kotona ja ainakin jossain määrin tuntevat paikkoja (jopa avaimen paikan ulkona). Velalliset ovat epätoivossaan päättäneet päästää velkojan päiviltä ja samalla varastavat ja tuhoavat muistikirjan, josta heidän velkasuhteensa Rytköseen voidaan todentaa. Samalla lähtee mukaan elämää helpottavat rahat.
Paikalliset puhuvat ilmeisesti vähän samaan suuntaan vielä tänäkin päivänä. Tosin jotkin tahot väittävät Rytkösen tehneen ns. "pimeää bisnestä". Verottomia ja kuitittomia talon yms. rakennusprojekteja, joista sitten asiakas todellisuudessa saikin maksaa tuplahinnan. Asioista sovittiin puhumalla ja maksettiin hommat käteisellä ja kuititta. Ja kuitenkin laitettiin vielä se korollinen ja virallinen lasku samoista hommista perään. Luulisi kuitenkin, että vastaavat tutkintalinjat olisi koluttu läpi mikäli viittauksia Rytkösen hämärähommista olisi todella löytynyt. Tuohon aikaanhan ihmisillä meni kirjaimellisesti työt ja talot alta laman kourissa. Jos siinä vaiheessa tajuaisi vielä tulleensa kusetetuksi, niin eihän se hyvä heiluisi. Eli jos ko. huhut pitäisivät paikkaansa niin aika paljon potentiaalisia vihamiehiä olisi varmasti ollut. (Isot käteisvarat; tuliko joku hakemaan ns. omansa pois?) Muistikirjan sisältöhän on jäänyt kysymysmerkiksi? Liekö siellä sitten ollut näitä väitettyjä "pimeitä keikkoja" kirjattuna.

Nämä tosin ovat täysin huhu- ja kuulopuheita joita edelleen kiertää kylillä.
mamma71
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: Ke Kesä 16, 2010 10:43 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja mamma71 »

Ralle Ryökäle kirjoitti:
Alkemisti kirjoitti: Nämä tosin ovat täysin huhu- ja kuulopuheita joita edelleen kiertää kylillä.
Samoja huhuja kuulleena totean, että 80 luvun lopulla oli moinen toiminta jopa yleistäkin joissain piireissä. eihän tavallinen kuluttaja uskaltanut eikä voinut lähteä kostoretkelle vaan maksoi kiltisti keittiönsä ja talonsa perustusten teot kahteen kertaan. Mietin että jos nää huhut pitää paikkansa niin tekijöiden rinki laajenee huomattavasti. Muuten se rajoittuis heihin keiden mielestä Veikon ja Beeritin avioliitto oli se viiminen pisara sanottuna siten että perintökakku meni uuteen jakoon, sukuun tuli saatanan savolainen. Mutta kuka sinne taloon yöllä meni niin paikat on hyvin tunnettu ja kyllä sinne tappamaan on menty. Se kadonnu muistikirja oli keikkakirja jollaisia monet urakoitsijat piti mukanaan kun oli niin kiirus ettei muuten muistanu mihin piti mennä kun ei silloin vielä ollu autopuhelimiakaan kun muutamilla jannuilla.

On kait poliisi sulkenu tuon tuplarahastusjutun pois koska tekijää haetaan edelleen lähipiireistä. Tai sitten tätä tapausta varten pitäs kääntää aivot toisinpäin ja lähteä siitä suunnasta että tekijä onkin joku joka maksoi kahdesti. Onhan maksuliikenne nyt toki selvitetty se on vissi mutta jos sitä virallista maksua ei vielä ehtinyt pankkiin tulla. Eikä ikinä tullut mutta muistikirja olisi kertonut sen että kenelle se keikka oli tehty.
Voisiko ajatella niinkin monimutkaisesti, että joku lähipiiriin kuuluva oli sotkettu noihin bisneksiin. Ja kenties hänen niskaansa yritettiin kaataa mahd. tuplalaskutus. Olisi sitten mennyt ja hakenut muistikirjan pois. Jos siis mietitään tuon muistikirjan osuutta tapahtumiin. Tekijä on osannut etsiä juuri oikean opuksen. Ja samalla on pitänyt perhe niitata ettei kukaan paljasta hänen osuuttaan.
Marilyn Pakarinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Marras 03, 2009 10:10 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Marilyn Pakarinen »

Paanasen kirjettä katsoessa mieleeni tuli heti kaksi asiaa. Ensinnäkin kirjeessä käytetyt a:t olivat vähän kuin muotia 80-luvun lopulla. Muistan, kuinka itse väkisin opettelin käyttämään sellaisia vuonna 1988. Muistan, että tuollaisia a-kirjaimia käyttivät sekä tytöt että pojat ja esim. miespuolinen nuorehko opettajani. Toinen huomaamani asia on se, että Paananen-nimeä kirjoitettaessa on käytetty jotakin apuvälinettä, jolla teksti on saatu kirjoitettua suoraan. Itse käytän usein viivainta kirjoittaessani esim. onnittelukortteja, ja silloin usein jää kirjaimista alareunat pois ihan kuten tuossa nimessä. Miksi joku olisi vain sukunimen kirjoittanut viivaimen tms. kanssa, sitä en tiedä, mutta siltä tuo nimi mielestäni näyttää.

Muistikirjaa on spekuloitu monelta kantilta. Yrittäjänä mieleeni tuli sellainenkin vaihtoehto, että muistikirjan sisällöstä olisi voinut olla taloudellista hyötyä jollekulle, esim. toiselle saman alan yrittäjälle. Voisihan se sisältää esim. hyviä bisnesideoita.

Todistaako jokin asia, että perhe tai osa perheestä ei ole ollut surmaajien kanssa muualla talossa? Kai joku on voinut olla hereillä tai herätä taloon tulleiden ääniin ja mennä toiseenkin huoneeseen. Tämä ei poissulje sitä, että perhe olisi tuotu takaisin makuuhuoneeseen ja tapettu siellä (esim. siksi, että perhe näyttäisi tulleen yllätetyksi kesken nukkumisen). Taloon tulleilla kai on voinut olla mukanaan vaikka millaisia aseita, joita kuitenkaan ei ole käytetty?

Mieleeni tuli myös, että aikuisen pojan dna:ta voisi jopa makuuhuoneen sängyssä olla vauvan takia. Ainakin meillä on aika moni tuttu makoillut sängyllämme vauvojen kanssa lepertelemässä ja leikkimässä.
Kiviäkin kiinnostaa.
Marilyn Pakarinen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Marras 03, 2009 10:10 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Marilyn Pakarinen »

Kirjettä katsoessa tuli mieleen vielä jotakin. Koko teksti on mielestäni saman ihmisen kirjoittama, mutta onko sukunimi lisätty kirjeeseen myöhemmin? Koko kirje on saatettu kirjoittaa niin, että kutakin riviä kirjoitettaessa sen alla on pidetty viivainta, jotta teksti on saatu jotakuinkin suoraksi. Viivain vain on ollut sen verran alhaalla, että kynä ei ole ottanut siihen. Sukunimi on saatettu lisätä etunimen perään vähän myöhemmin. Sitä kirjoitettaessa viivainta on pidetty hieman turhan vinossa ja nimi on kirjoitettu niin, että tällä kertaa kynällä on aina kirjainten alareunassa osuttu viivaimeen.
Kiviäkin kiinnostaa.
Ghostface Killah
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 10:30 am

Re: Kirkkonummen kolmoissurma

Viesti Kirjoittaja Ghostface Killah »

Viikonvaihteen Iltasanomissa on jotain tästä tapauksesta, olisi selviämässä.. ainakin etusivun mukaan. En itse ehtinyt lukea kaupassa käydessäni lehteä.
A
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 10:59 pm

Re: Kirkkonummen kolmoissurma 1990

Viesti Kirjoittaja A »

Ghostface Killah kirjoitti:Viikonvaihteen Iltasanomissa on jotain tästä tapauksesta, olisi selviämässä.. ainakin etusivun mukaan. En itse ehtinyt lukea kaupassa käydessäni lehteä.
No Iltalehden mukaanhan selviämässä on mikä juttu milloinkin, mutta kertokaahan asian tarkastaneet, mitä lehti tällä kertaa tietää. Minä syön kyllä hatullisen paskaa jos tämä tapaus enää selviää.
Vastaa Viestiin