Naisten flirttailu,raha-asiat,muu sala
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Naisten flirttailu,raha-asiat,muu sala
Alustusta aiheeseen olennosta, jota myos naiseksi kutsutaan.
Muita lempinimia voisivat olla:
- Kiero kuin korkkiruuvi
- Manipulaattori
- Juonija ja kieroilija
- Juoruilija
Nuo ovat siis vapaaluonteisia luonnehdintoja, joten ei tarvitse vetaa hernetta nenaan.
Otetaan nyt esimerkiksi Loka, joka on saanut puolet palstan miehista sekaisin. No, se kuuluu heidan luonteeseensa.
Kertokaapas palstan kanslaiset mielipiteitanne tasta asiasta.
Ovatko he todellakin sita, mita edella kuvailin?
Muita lempinimia voisivat olla:
- Kiero kuin korkkiruuvi
- Manipulaattori
- Juonija ja kieroilija
- Juoruilija
Nuo ovat siis vapaaluonteisia luonnehdintoja, joten ei tarvitse vetaa hernetta nenaan.
Otetaan nyt esimerkiksi Loka, joka on saanut puolet palstan miehista sekaisin. No, se kuuluu heidan luonteeseensa.
Kertokaapas palstan kanslaiset mielipiteitanne tasta asiasta.
Ovatko he todellakin sita, mita edella kuvailin?
Viimeksi muokannut groot, Ma Syys 17, 2007 10:09 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Re: Naisten flirttailu ja miesten ohjailu.
Sun kuvitelmilla ei ole enää rajoja.groot kirjoitti: Otetaan nyt esimerkiksi Loka, joka on saanut puolet palstan miehista sekaisin. No, se kuuluu heidan luonteeseensa.
Mä en ainakaan ole Kiero kuin korkkiruuvi
Mä en ainakaan ole Manipulaattori (manipuloin vain tietyissä asioissa, niihin ei liity miehet)
Mä en ainakaan ole Juonija ja kieroilija
Mä en ainakaan ole Juoruilija (ehkä vähän)
..sulle on sattunut vaan huonoja naisia, näin sen pitää olla.
Miehistä sen sijaan voisi kirjoittaa vaikka ja sun mitä.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Mä tiedän muutaman miespuolisen elämäntapaflirttailijan ja ne on oikeesti tosi rasittavia.
Miksei voi ees silloin tällöin käyttäytyä normaalisti, vaan aina pitää olla niinku kollit maaliskuulla?
Itse tykkään enempi hillitysti käyttäytyvistä miehistä---> semmosista, jotka ei oo aina vääntelemässä naamaansa tai murjomassa vitsejä.
Yhtään naispuolista flirttipeppua en kyllä tunne, mutta Groot voi varmaan kertoa kokemuksistaan meille kaikille
Miksei voi ees silloin tällöin käyttäytyä normaalisti, vaan aina pitää olla niinku kollit maaliskuulla?
Itse tykkään enempi hillitysti käyttäytyvistä miehistä---> semmosista, jotka ei oo aina vääntelemässä naamaansa tai murjomassa vitsejä.
Yhtään naispuolista flirttipeppua en kyllä tunne, mutta Groot voi varmaan kertoa kokemuksistaan meille kaikille
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Mulla on yksi kaveri, siis miespuolinen joka on aivan kauhee ikiflirtti.
Sen kanssa on siis tyystin mahdotonta koittaakkaa puhua normaalisti ja vakavasti. Se heittää kokoajan läppää ja flirttaa jne jne.. Me nykysin nähdäänki ehkä 1krt 6kk ja se riittää mulle aina tooooooosi pitkäksi aikaa.
Mä oon monesti sanonutki, että hei lopeta jo. Vaan ei..paaah.. mut meitä o moneen junaan ehkä toi johki iskee mut muhu ei.
Sen kanssa on siis tyystin mahdotonta koittaakkaa puhua normaalisti ja vakavasti. Se heittää kokoajan läppää ja flirttaa jne jne.. Me nykysin nähdäänki ehkä 1krt 6kk ja se riittää mulle aina tooooooosi pitkäksi aikaa.
Mä oon monesti sanonutki, että hei lopeta jo. Vaan ei..paaah.. mut meitä o moneen junaan ehkä toi johki iskee mut muhu ei.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Joo, liika flirtti on ihan surkeeta yritystä kun tietää että se on tosiaan vaan miehen egon nostattamista. Yleensä se loppuu aika pikaseen kun sanoo etten panisi sua edes pimeessä. Onneksi en ole joutunut sanomaan tuota kuin kerran ja senkin baarissa ällölle hipeltäjälle.
Muuten flirtti on ihan jees.