Ihan yhtä hyvin minun silmään tuo mamu-kieli voisi kääntyä niin, että tämä "Muhis" olisi käynyt huorissa, mutta kukaan ei ole varma siitä. Ei tuosta ihan oikeasti voi sanoa sataprosenttisella varmuudella, että uhria huoriteltaisiin. Ja, vaikka suurin osa sitä mieltä olisikin, niin ei se kuitenkaan asiaa faktaksi muuta. Jos 51% sanoo, että hauki on lintu, niin ei se hauki ole lintu.
Hienoa, että löytyy ammattilaisia joukostamme. Mutta, oletko sinä suomen kielen ammattilainen, vai maahanmuuttajien käyttämän Internet-slangin ammattilainen? Itse ainakin olen jonkin verran ollut tekemisissä mamu-Internet-slangin kanssa ja voin kertoa, että he laittavat pisteen, kun haluavat.Marilyn Pakarinen kirjoitti:Joku aiemmin asiaa tulkitseva brassaili omalla kielitaidollaan, joten mainitsen myös olevani kielialan ammattilainen.
Sinivalkeat lasit ja karmaiseva määrä skeptisyyttä riittänee myös?Nulli kirjoitti:Kyllä täytyy aika puna-vihreiden lasien läpi tuo lukea, että sen voisi käsittää, jotenkin muuten kuin, että kirjoittaja kertoo, että hänen mielestään ei ole varmaa kuka "huora-asian" hoiti.
Murhahan on aina ikävää, mutta tässä ilmeisesti on vielä jonkin verran tutkittavaa, ennen kuin voidaan julistaa tapaus kunniamurhaksi. Varsinkin, kun kunniamurhan jälkeen harvemmin tekijä tekee itsemurhaa.