Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ruu
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Marras 25, 2010 12:10 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Ruu »

Eikös ne ole jo tänään Maria!-ohjelmassa vieraana ?
vastaan itselleni joo on : http://www.nelonen.fi/ohjelmat/maria/etusivu
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

mykisstys kirjoitti:Itse horo on myös vaihtanut lookkia joka käy hänelle ehkä paremmin kuin tämä rähjäinen barbieglamourglittermiamithaimaa look. mutta ei tämä hänestä vielä kaunista tee. mutta antaapa vähän terveemmän kuvan. toistaiseksi. perjantaina on muuten tässä vappu pimiän houstaamassa "kengän korot" tai "korkeat koro" tai joku muu "korot" ohjelmassa ensimäinen arto tukiainen haastattelu.

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a15 ... +ja+video/
Korkojen kera se ohjelma taitanee olla. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
mykisstys
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2010 9:50 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mykisstys »

Ei ku se oli maria ohjelma mikä juuri tuli töllöstä. oikein kun kaivelin nettiä niin löytyi tämmöinen linkki. tukiainen nuorena. piti kopsia kuvat talteen myöhempää käyttöä varten. meinaan jos sivut poistuvat.

http://koti.welho.com/klamsa2/indexjohanna.html
mykisstys
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2010 9:50 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mykisstys »

Johanna Tukiainen naureskeli avioliittonsa kestävyydelle: “Se olisi tarkoitus”
26.01.2011, 22:54 · Kategoria:Viihdeuutiset
102Jaa Facebookissa

Kotimainen kohublondi Johanna Tukiainen ihmetytti viime vuonna ilmaantumalla Nelosen Maria-ohjelman haastatteluun hieman vähemmän mairittelevissa meikeissä. Hänen kuvansa levisivät tuolloin nopeasti myös amerikkalaisiin viihdelehtiin.

Tänään selvästi laihtunut Johanna Tukiainen vieraili jälleen Maria-ohjelmassa, kun sarjan uusi tuotantokausi alkoi. Tukiainen kommentoi haastattelussa luonnollisesti myös tulevia talvihäitään. mukana haastattelussa oli myös tuleva aviomies Arto Länsman. Kysyttäessä heidän suhteensa kestävyydestä Johanna purskahti nauramaan.

- Se on tarkoitus aina… Jos ihminen menee naimisiin, niin sit mennään kerran elämässä. Musta olis hyvä, että edes ensimmäisissä häissä olis valkoinen puku. Sit toisella, kolmannella ja neljännellä kerralla voi olla toisenvärinen puku, Johanna Tukiainen kommentoi.

Maria tiedusteli Tukiaiselta suoraan myös onko häissä kyse vain julkisuustempusta.

- Mun ei tarvi tehdä mitään mediatemppuja, koska mä oon muutenkin niin tunnettu, Tukiainen kommentoi.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... levisiossa

Häpesikö Johanna Tukiainen Artoa televisiossa?


Johanna Tukiainen naureskeli tulevan aviomiehensä Arto Länsmanin kokemattomuudelle Maria -showssa.

Johanna Tukiaisen ja Arto Länsmanin tapaamisen lähtökohdat näyttivät ristiriitaisilta, kun Arto esiteltiin Ivalosta kotoisin olevana saamelaisena ja Johanna puolestaan paljon maailmaa nähneenä naisena. He olivat Nelosen Maria -talkshown vieraina keskiviikkona.

– Lappihan on täysin eksoottinen ja glamuurinen paikka. Kun Johanna näki ensimmäisen kerran revontulet, niin "täähän on aivan mieletöntä, enemmän valoja kuin Helsingissä", Arto Länsman totesi lähetyksessä.

Johanna napautti takaisin välittömästi Arton kokemattomuuteen vedoten.

– No miten sen nyt ottaa. Arto on matkustanut kahdessa maassa tähän asti. Hän on 46-vuotias ja ollut ainoastaan Tukholmassa ja Turkissa. Mä olen ollut noin 78 eri maassa, Johanna naureskeli.

Kun ohjelmassa kysyttiin, että mikä pariskuntaa yhdistää, vastasi Johanna varsin eriskummallisesti.

– En tiedä, että onko se, että vastakohtaisuudet täydentää toisiaan. Minulla on ollut tähän asti elämäni aikana herrasmiehiä.

Johanna vältteli parhaansa mukaan vastausta siihen, että eikö Arto ole herrasmies.

– Sanoisin, että minun pitää olla diplomaattinen tässä kysymyksessä, Johanna vastasi vaivaantuneena.

Pariskunta aikoo naimisiin helmikuussa.

(MTV3)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ei tuntunut Tuksu oikeen tosissaan olevan tuon Arton kanssa. Naureskeli kaikille ns. vakaville kysymyksille suhteesta jne. Sit kun piti pussata niin Arto oli jo käymässä kiinni kun tuksu vielä naureskeli ja asetteli tukkaansa :D

Tuntu muutenkin et Tuksulla oli ihan oma show menossa eikä ollu ihan kartalla.

Miten muuten kun Tuksu ilmeisesti väittää seurustelleensa mickey rourken kanssa niin onko sille jotakin todisteita olemassa? Jos siis olen oikein ymmärtänyt. Muokkaus: Ite oon näköjään käsittänyt väärin tän.

Ei juma että saatiin kuitenkin eilen hyvät naurut taas.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
insomniac
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:48 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja insomniac »

^ Samaa mietin. Vastasikohan Tukiainen mihinkään kysymykseen suoraan, aina lähti kaartelemaan, naureskelemaan ja päätyi puhumaan jostain aivan muusta. Käy jotenkin Artoa sääliksi. :roll:
puhui suoraan sydämeen kadotetun
mykisstys
Armas Tammelin
Viestit: 72
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2010 9:50 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja mykisstys »

Länsman facebookissa viimesen puolen tunnin sisään...

Arto Länsman
Hei mä tarvin FB:iin ALKOLUKON
Arto Länsman on parisuhteessa.
Arto ei ole enää parisuhteessa, vaan sinkku.
kolme pulloooooo punkkua ollaan vedetty nyt.
surfergirl
Jack Bauer
Viestit: 981
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 11:20 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

Ehkä facebook on palkannut heidät performanssitaiteilijoiksi sivustolleen.

Kuis moni veikkasikaan että häitä ei tule

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ahdollista
Johanna Tukiainen: Häiden peruminen on mahdollista
27.01.2011 16:25
Kohublondi Johanna Tukiaisen mukaan kihlattu Arto Länsman on tehnyt jälleen katoamistempun. Lisäksi mies on ilmoittanut Facebookissa parisuhdetilakseen sinkku.

– Arto kirjoittelee Facebookiin mitä milloinkin. Niitä ei kannata ottaa niin vakavasti, Johanna kommentoi.

Keskiviikkona Johanna ja Arto esiintyivät Maria!-ohjelmassa yhdessä, minkä jälkeen Arto lähti Johannan mukaan omille teilleen.

– Hän teki katoamistempun. Hyvä että hän sentään tuli sinne ohjelmaan. Itse lähdin viettämään iltaa miespuolisten ystävieni kanssa. Ehkä Arto on saanut kuulla siitä ja on siksi suuttunut.

Johanna myöntää, että miehen katoamiset loukkaavat häntä. Hän kertoo Arton joskus suutuspäissään edelleen uhkaavan lähteä takaisin Lappiin ja häviävän jonnekin tunturiin.

– Onhan se mahdollista, että hän lähteekin. Ja aina on olemassa sekin mahdollisuus, että häät peruuntuvat. Vaikka meille on tehty upeat hääjärjestelyt, järjettömät kakut ja mielettömät puvut.

Haluatko edelleen mennä naimisiin Arton kanssa?

– En kommentoi siihen mitään.

(MTV3)
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tuli sitten katsottua tuo Maria ja sen takia tähän ketjuun pitkästä aikaa kommentoimassa. Voi että, miten kävi Artoa sääliksi. Katoamisen ja kännien vetämisen tuon jälkeen ymmärrän varsin hyvin. Oliko Arton ainut rooli olla vain koiran hoitaja ja olla paikalla siksi, että meidät vaakuutetaan, että Arto on ihan oikeasti olemassa.. Tuksu vain vähätteli Artoa koko ajan ja puhui häistäkin hyvin mitättömään tapaan - siis siitä, että ovat menossa naimisiin. Itse häitä tapahtumanahan se on kokoajan kehumassa (mikä kakku, puku, keksit..).
Marian tyyli on paras, ihailin sitä jo viime kerralla mm. Tuksun vertaamista siihen tauluun (jota Tuksu ei ilmeisesti ole nähnyt). Monesti huomasi, että Maria (ja yleisö) ei nyt välttämättä nauranutkaan Tuksun kanssa vaan Tuksulle :D
Nanika ga tooku matteiru to
pirrekipsi
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2011 8:13 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja pirrekipsi »

En voi käsittää Tuksun omaisia mitenkään. Luulis nyt jonkun olevan täyspäinen ja hommais Tuksun hoitoon.
Maria ohjelmassa huomasin, kun Tuksu mainosti kanavaa ja, että tehty puolitoistatuntinen tv-jakso heidän häistään. Maria pyöritteli silmiään ja sanoi.."ihan koko puolitoistatuntinen" jotenkin noin sanoi. Eikö tuo osoita jo jotain, että Tuksu ei edes älyä miten sitä pistetään halvalla.

En yhtään ihmettele Arton häipymistä, jospa Arto älysi mikä on homman nimi. Eikait Arto (kin) voi olla niin typerä, että alkaa koko Suomen naurunalaisimman ja tyhmimmän arvonimen omistavaksi aviomieheksi.
Jospa Arto on vain ryyppyreissuillaan ja toivottavasti putki kestää häiden yli...tai onnihan se Artolle varmaan olis herätä häiden jälkeen poikamiehenä. :mrgreen:
pirrekipsi
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2011 8:13 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja pirrekipsi »

Oli ihan pakko laittaa nuo tänne.

Johanna Tukiainen: Olen saanut todella paljon kehuja Maria! Showsta! :) Jopa Maria Veitola itse soitti äsken mulle ja kiiti esiintymisestä! :) Näytin kuulemma Barbielta, nyt vaan rusketus vielä pintaan ja laihdutus. Arto on kuin tuuliviiri, mielipiteet vaihtelee kokoajan ja omia vikoja on vaikeaa nähdä.
21 tuntia sitten · 4 henkilöä4 henkilöä tykkää tästä..

Ei näytä ymmärtävän tilaansa ja oma kehon kuva on kyllä vääristynyt aikalailla.

Johanna suosittelee linkkiä!! Häpesikö Johanna Tukiainen Artoa televisiossa? - MTV3.fi - Viihde - Uutiset kohteessa mtv3.fi.· Suosittele tätä linkkiä.
Johanna on parisuhteessa henkilön Arto Länsman kanssa.·TykkääEn tykkääkään · Kommentoi · Näytä palaute (93)Piilota palaute (93)

Miten normaali ihminen edes kehtaisi omalla seinällään suositella sivua???? Onko Tuksu niin todellakin utopiamaailmassa, että ei nää muutakuin sen että oma nimi lukee jossain??? Uskomatonta! Tuntuu jotenkin siltä, että Tuksulla on pakkomielle pääsätä naimisiin. Onko Tuksu edes kelvollinen menemään naimisiin tuollaisessa psyykkisessä kunnossa? Minä en itse (jos olisin pappi) suostuisi vihkimään.
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Haluatko edelleen mennä naimisiin Arton kanssa?

– En kommentoi siihen mitään.
Olen kyllä välttänyt kommentoimista tähän ketjuun, kun ei kai sitä nyt itseään kunnioittava ihminen kauhean mielellään tällaisen ihmisen topikkeihin kirjoittele... :oops: Pakko vaan sanoa, että jotenkin absurdi kysymys ja etenkin vastaus siihen. Häät tositeeveessä ja ei kommentoi haluaako edelleen naimisiin sen tyypin kanssa? En itse katsonut tuota kyseessä olevaa show'ta, mutta sen perusteilla mitä siitä on sanottu, arvioisin, että häistä ei todellakaan tule mitään ja että Tukiainen pitäisi laittaa jonnekin hoitoon. Oireet viitaisivat mielestäni lähinnä jonkintyyppiseen skitsofreniaan sanoisin, ehkä skitsoaffektiiviseen tai ihan erilaistumattomaan skitsofreniaan. Kuitenkaan henkilö ei voi olla ihan terve eikä ole ihan hyvä, että tällaisen ihmisen sairautta ruokitaan julkisuudella, jne. ja sitten hyväksikäytetään yleisenä naurunkohteena talk show'issa tai lehtijutuissa.

Pitäisi peräänkuuluttaa perheen vastuuta tällaisessa, kun antavat Tukiasen koheltaa ympäriinsä ilman että millään lailla puuttuvat asiaan. Ja näköjään jos kaksi epätasapainoista ihmistä sattuu yhteen ja laitetaan tositeeveehäihin ja piikittelemään toisiaan studiohaastatteluihin (jonka jälkeen toinen vetää kännit / on vaaraksi itselleen), niin mietin vain, että eikö jo joku laki sano, että jonkun pitäisi ottaa vastuu siitä, mitä tässä oikein tehdään?
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Ihmettelen ettei kyseistä daamia ole jo otettu hoitoon jonnekin. En myöskään ymmärrä niitä Maria-neitosia jotka hyötyvät toisen alemmuudentilasta esim. ottamalla hänet tv-ohjelmaan mukaan. Mitä tässä odotetaan? Että Tukiainen päättää päivänsä ajettuaan itsensä ensin ihan loppuun?

Toivottavasti tämä Arto-herra häviää maisemista vähin äänin eikä mitään häitä tule. Koko Tukiainen saisi poistua julkisuudesta ja ne ihmiset jotka sitä voivat edesauttaa voisivat sen tehdä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Eikös Tuksun parisuhde vinkeissä juuri heti ekoissa pykälissä kerrottu, että tälläiset katoamiset ja aikataulu- ja lupausrikkomiset on juuri niitä, joita EI saa olla? :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu