Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
McAbre kirjoitti:No niin heitetäänpä tänne avautuminen. Olen tullut tunnetuksi nihilistisenä asiakirjoittajana mutta nyt on piru merrassa.
Tervetuloa kerhoon.
Väkeviä en tosin enää juo, darra on liian kaamea.
Eikö olisikin hyvä, jos ihmiset olisivat (jo) kyborgeja, voisi kääntää päälle kännäysvaihteen ilman krapulaa ym. sivuvaikutuksia, ja muistikuvatkin voisi suodattaa tarpeen mukaan...
NONNIIN! Irkku (ihana...) -kyyppari ymmärsi oitis, kun kerroin kaljaa valitessani miksi tahdoin lagerin Guinnessin sijaan. Seuraavalla kerralla tarkisti vielä "etkö ole tänäänkään nälkäinen"? Eli ravintoarvojahan löytyy, etenkin juuri nyt juuri tällä hetkellä olen täydellisen vakuuttunut että ystävän synttäribileet palvelivat nimenomaan porukan ravonnontarpeita
...Tewrveisijn Kylli, pikku hiprakassa
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Yritän löytää yhteyden ison, aggressiivisen, naisestani mustasukkaisen kollikissan kanssa.
Meillä on pakko olla jotain yhteistä nisäkästaustan ja lajiemme vuosituhantisen symbioosin takia.
Käteni ovat verinaarmuilla, vaikka hoen om-mantraa mattoon kääritylle eläimelle kolmatta tuntia.
Vuodan laskujeni mukaan kuiviin viimeistään puoleenpäivään mennessä.
Yritän selittää sille, että joo, kissat ovat itsenäisiä ja se on tosi hienoa, ja sulla on yhdeksän henkeä ja kaikki. Ja tiedetään, että teitä palvottiin jossain vitun egyptissä, mutta mua kiinnostaa lähinnä se muumiointipuoli, mirri.
Et näytä ymmärtävän erästä tärkeää tosiseikkaa. Yhtä hyvin voi olla, että löydyt aamulla suihkulähteestä neljä pientä lyijypainoa jaloissa, eikä kukaan epäile mitään.
Pienet saappaat lammen rannalla.
Pieni kissan käsialalla kirjoitettu itsemurhaviesti kirjoituspöydälläsi, taittunut sulkakynä.
Tai sitten tulet suosiolla siihen viereen ja kehräät.
Oma valinta.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?