Jo 1002 rekisteröitynyttä käyttäjää ! (8.11.2007)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Raid kirjoitti:
Patricialle tiedoksi: Se etta virustorjunta ohjelmasi on ns. koteloinnut viruksen on yleisin turjuntatapa kaikilla viruksentorjunta ohjelmilla. Se tarkoittaa sita etta ohjelmasi toimii....

RAID
Apua,mitäs mun pitäisi nyt sitten tehdä,kuka tietää...
Ei mitään, noin sen pitääkin olla.

E: Raid sanoki jo :E
What you do... Makes you who you are.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Tällä hetkellä rekisteröityjä käyttäjiä 803, joista 531 on kirjoittanut palstalle vähintään yhden viestin.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ja eka tonni lähestyy. Käyttäjiä tänään klo 19.12 845 kpl. Päivämääräveikkaus (10.10.?) taitaa kuitenkin olla pikkuisen liian pian? Kuka teistä on houkutellut mukaan ihmisiä ja minkälaisin perustein? Itse olen kertonut muutamalle, joiden tiedän olevan a) kiinnostuneita erilaisista ihmismielen ilmiöistä ja b) hyviä kirjoittajia.

Edit: tietoa siitä, onko kukaan noista houkutelluista lähtenyt mukaan, minulla ei ole 8)
Viimeksi muokannut Kylli, Pe Syys 28, 2007 9:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

En oikeastaan ole houkutellut ketään mukaan. Haluan nauttia paheestani (Teistä senkin riiviöt) rauhassa... :lol:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tampereen Tyttö kirjoitti:En oikeastaan ole houkutellut ketään mukaan. Haluan nauttia paheestani (Teistä senkin riiviöt) rauhassa... :lol:
Olenko minäkin riiviö? Tykkään enemmän sanonnasta "pikkupiru". :D
Mutta ei, minäkään en ole houkutellut tänne ketään, vain parhaan ystäväni kanssa keskustelen mitä täällä on esim. Madeleinen tapauksesta sanottu.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:En oikeastaan ole houkutellut ketään mukaan. Haluan nauttia paheestani (Teistä senkin riiviöt) rauhassa... :lol:
Sama juttu mullakin, ootte liian ihquja jaettavaksi :oops:
Yhdelle ystävälleni olen jotain kertonut, mutta hän on kyllä vähän liian herkkä tänne murhajuttujen pariin :shock: (luultavasti valvoisi öitä, kun alkaisi miettiä kauhutarinoita liian pitkään)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Niin, ja sitten kun joku lukee palstaa "millainen murhaaja olisit"...*vihelteliö*
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä en kanssa ole kertonut kellekään, mies nyt väistämättä tietää :lol: , mutta mun työkaveritkin ei esim. ollenkaan tajuaisi palstan ideaa ja en todellakaan jaksa selitellä puolitutuille palstan ideaa, joka pakostakin aina kääntyy puolustelevaksi puheenvuoroksi palstan puolesta. joo ja toisekseen, varmaan olenkin tämän aikaisemminkin sanonut, mutta tykkään liikaa palstasta ja tästä jengistä jakaakseni teitä kenenkään tutun kanssa :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Kylli kirjoitti:Ja eka tonni lähestyy. Käyttäjiä tänään klo 19.12 845 kpl. Päivämääräveikkaus (10.10.?) taitaa kuitenkin olla pikkuisen liian pian? Kuka teistä on houkutellut mukaan ihmisiä ja minkälaisin perustein? Itse olen kertonut muutamalle, joiden tiedän olevan a) kiinnostuneita erilaisista ihmismielen ilmiöistä ja b) hyviä kirjoittajia.

Edit: tietoa siitä, onko kukaan noista houkutelluista lähtenyt mukaan, minulla ei ole 8)

Juu ei toteudu Patriician veikkaus nyt :cry: :cry: :cry:
862 jäsentä ja aikaa 10.10 vähän...
Totuus on tarua ihmeellisempää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Nooh...... lohduttaiskos sua yhtään, jos kuitenkin lupaisin sulle kilon irtokarkkeja :?:
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

maija turjukka kirjoitti:Nooh...... lohduttaiskos sua yhtään, jos kuitenkin lupaisin sulle kilon irtokarkkeja :?:
Eikös se ollutkaan painon mukaan :cry:

:lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Olihan se painosi verran, mikäli se tonni paukahtaa 10/10...... vaan kun nähtävästi ei paukahda, niin siksi lohtuna toi kilo :wink:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Hiphei, tänään on 6.10.2007, klo näyttää 0:46 ja:
Meillä on 869 rekisteröityä käyttäjää

Heitän uuden arvauksen, jos se on sallittua (anteeksi jos ei ole). Meitä on tonni täynnä ennen joulua, heitänpä vaikka päiväksi 13.12!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Uusi veikkaus: Tasavallan 90-vuotispäivänä eli 6.12.2007 klo 20.30 tulee 1000 täyteen.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Täällä on joku hinku ja innostus saada rekisteröityjä käyttäjiä lisää, aivan kuin sivusto olisi jokin pörssiyhtiö, joiden tarkoitus on vain ja ainoastaan, keinoja kaihtamatta saada aikaan loputon kasvu. Tällä hetkellä on yli 200 rekisteröitynyttä, joiden aikaan saamat viestit ovat tasan nolla!

Onko siis syytä juhlaan kun "meitä" on 1000, joista 25 % on ns. vapaamatkustajia. Tuollaista työttömyysprosenttia ei yhdenkään sivuston talous kestä. Onko siis odotettavissa pakkoliitoksia...?

Nolla! Toisaalta on myös paljon viestejä, joiden kohdalla olisi ollut parempi olla klikkaamatta sitä "Lähetä" namikkaa ja jos ei ole mitään sanottavaa, niin ehkä on silloin parempi kun ei sano mitään. On vaan.

Kaikkein paras ratkaisu olisi ns. sisäpiirin sivusto. Käyttömaksun suorittamalla pääsisi sivustolle vuodeksi eteenpäin. Ilman maksua näkyisi vain etusivu. Mieluummin järkevää keskustelua, pohdintaa, asiallista ja faktoihin perustuvaa arvokeskustelua kuin ämmämäistä nalkuttamista jossa ei ole useinkaan ns. päätä eikä häntää. Monen osion kohdalla olen jo päätynyt siihen, että kuittaan sen luetuksi, jotta sammuisi se kellertävä lamppu tms. Vuosimaksun suuruus olisi esim. 50 €.

Samalla vapaan keskustelun ja gallupin aiheissa olisi max määrä, joka pullauttaisi vanhan bittien avaruuteen a) jos sillä ei ole lukijoita b) jos se on 101. c) jos aihe on hanurista d) jos samasta aiheesta on jo menossa keskustelu.

Tämä tietysti karsisi lukijoita ja hömppäosastolla "leipänsä hankkivia" mutta so what.

Jos sanomiseni pukisi sanoiksi, niin "mieluummin katson töllöstä a-studiota, silminnäkijää ja uutisia sekä eduskunnan kyselytuntia kuin kauniita ja rohkeita tai jotain valmiiksi naurettua skeidaa".
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Vastaa Viestiin