Virallista tietoa Pasin äidin ja avovaimon väleistä en ole lukenut.Poju2011 kirjoitti:pasin äiti ja avovaimo olivat hyvissä väleissä ja ovat edelleenkin ihan ok väleissä
Pasi Eloranta. Kadonnut Somerolta 2010.
Re: Kadonnut Pasi Eloranta
Tällainen edelliseltä sivulta:
-
Mantua
Tuli mieleen, että Facebookissa on yhteisö "Kadonneet ihmiset". Linkkiä en saa, sillä en minut laitettiin estoon, kun kommentoin ylläpitäjän eduskuntaan hakua ja eläinsuojelurikkeitä. Asiaan.. Muistan kun avovaimo kaipasi sivulla juttua Pasista, sivun ylläpitäjä (etunimi Jyri, sukunimeä en muista) sanoi kivenkovaan että Espoossa on ja, ettei Pasi kuulu tälle pastalle. Lopulta meni heidän kahden välillään riidaksi asti, kun kyseinen "Jyri" rupesi pätemään (mutu)tiedoillaan ja antamaan ohjeita avovaimolle "Antamaan jo asian olla, kun pasi on elossa ja ei halua olla tekemisissä". (Itse en tuohon elossa oloon usko.)
Hieman ohi menee, mutta, jos joku pääsee katsomaan sivua, niin löytyykö uusia kommentteja aiheeseen liittyen?
Mitä äidin ja avovaimon väleihin tulee, niin väkisinkin tulee mieleen, että yrittääköhän jompikumpi osapuoli antaa medialle "hyvää kuvaa suhteesta"? Kukapa viitsisi kertoa julkisuuteen vihaavansa miniäänsä/anoppiaan.
Hieman ohi menee, mutta, jos joku pääsee katsomaan sivua, niin löytyykö uusia kommentteja aiheeseen liittyen?
Mitä äidin ja avovaimon väleihin tulee, niin väkisinkin tulee mieleen, että yrittääköhän jompikumpi osapuoli antaa medialle "hyvää kuvaa suhteesta"? Kukapa viitsisi kertoa julkisuuteen vihaavansa miniäänsä/anoppiaan.
Enpä ainakaan tästä Kadonneet ihmiset -ryhmän keskustelusta nyt saanut sellaista kuvaa että ryhmän pitäjä olisi varma Pasin olevan elossa.
Tässä linkki: http://www.facebook.com/home.php#!/topi ... 4&topic=68
Pari kommenttia poimin sieltä:
Pasin avovaimo: "Miten voi olla mahdollista että ei pasista ole mitään havaintoja poliisilla tai kenelläkään muullakaan. Tämä alkaa olla jo aika tuskaista tämä epätietoisuus!!"
noin 8 kuukautta sitten
Ryhmän ylläpitäjä: "Huhujen mukaan Pasi liikkuu Espoossa, jonne on myös kiireellä muuttanut eräs hänen sukulaisensa."
noin 6 kuukautta sitten
Pasin avovaimo: "joo olen kuullut saman huhun."
noin 6 kuukautta sitten
Joku (kenties m-infolainen
) "Mä näin MAHDOLLISESTI Pasin (saattoi hyvinkin olla joku ihan samannäköinenkin) nousevan Helsinkiin menossa olevaan bussiin Espoon Tapiolasta 16.12. Tämä mies tuli istumaan minua vastapäätä ja jatkoi Kamppiin kun itse jäin Ruoholahdessa pois. Ilmoitin havaintoni myös Salon poliisiin. En halua antaa turhaa toivoa jos se ei ollutkaan Pasi, mutta toivon sydämestäni että oli."
noin kuukausi sitten
Pasin avovaimo: "kyseinen henkilö ei tuntomerkkien perusteella ollut pasi."
noin 2 viikkoa sitten
Tässä linkki: http://www.facebook.com/home.php#!/topi ... 4&topic=68
Pari kommenttia poimin sieltä:
Pasin avovaimo: "Miten voi olla mahdollista että ei pasista ole mitään havaintoja poliisilla tai kenelläkään muullakaan. Tämä alkaa olla jo aika tuskaista tämä epätietoisuus!!"
noin 8 kuukautta sitten
Ryhmän ylläpitäjä: "Huhujen mukaan Pasi liikkuu Espoossa, jonne on myös kiireellä muuttanut eräs hänen sukulaisensa."
noin 6 kuukautta sitten
Pasin avovaimo: "joo olen kuullut saman huhun."
noin 6 kuukautta sitten
Joku (kenties m-infolainen
noin kuukausi sitten
Pasin avovaimo: "kyseinen henkilö ei tuntomerkkien perusteella ollut pasi."
noin 2 viikkoa sitten
Menee nyt vähän ot:ksi, mutta eikös tuolla fb:n kadonneet ryhmässä ole moitittu tätä murha.info sivustoa. Että täällä taas spekuloidaan.
Olen huomannut, että tuolta kyseiseltä fb:n sivulta välillä katoaa kommentteja. En tiedä kuka poistaa, mutta luulisin tuon ylläpitäjän jonkin verran seuraavan muutakin mediaa. Kyllä hän kerran jossain kommentissaan sanoi, että saa viranomaisilta jonkin verran tietoa, joku muu kadonnut oli kylläkin silloin kyseessä.
Tämä Pasin tapaus on sikäli hankala, että periaatteessa kaikki on mahdollista. Jos tuo bussissa ollut heppu ei ollut Pasi, silloin joku hänet tuntee, muuten ei voi 100 % varmuudella sanoa, että ei ole Pasi. Kaveri on ilmeisesti itse ilmoittautunut poliisille.
Muistelisin myös, että Pasin äiti kertoi Pasin lähteneen ihan normaalisti ja rauhallisena hänen luotaan. Siis mistä sitten tulee se, että jotain pahaa tapahtuu? Onko se hämäystä vai mitä?
Ja noihin väleihin. Kyllä mun ja ex-anoppini välit oli ihan hyvät. Todellisuudessa emme kumpikaan sietäneet toisiamme, mutta mieheni ja lapseni takia tulimme toimeen. Eli tuosta ei voi juuri mitään päätellä. Moni luulee vieläkin, että olimme toisillemme läheiset. Kuitenkin selkään puukotusta tuli heti, jos vain mahdollisuus siihen oli, siis anopin puolelta. Itse en luottanut häneen ollenkaan, jopa mustalaiseukkoon luotin enemmän.
Olen huomannut, että tuolta kyseiseltä fb:n sivulta välillä katoaa kommentteja. En tiedä kuka poistaa, mutta luulisin tuon ylläpitäjän jonkin verran seuraavan muutakin mediaa. Kyllä hän kerran jossain kommentissaan sanoi, että saa viranomaisilta jonkin verran tietoa, joku muu kadonnut oli kylläkin silloin kyseessä.
Tämä Pasin tapaus on sikäli hankala, että periaatteessa kaikki on mahdollista. Jos tuo bussissa ollut heppu ei ollut Pasi, silloin joku hänet tuntee, muuten ei voi 100 % varmuudella sanoa, että ei ole Pasi. Kaveri on ilmeisesti itse ilmoittautunut poliisille.
Muistelisin myös, että Pasin äiti kertoi Pasin lähteneen ihan normaalisti ja rauhallisena hänen luotaan. Siis mistä sitten tulee se, että jotain pahaa tapahtuu? Onko se hämäystä vai mitä?
Ja noihin väleihin. Kyllä mun ja ex-anoppini välit oli ihan hyvät. Todellisuudessa emme kumpikaan sietäneet toisiamme, mutta mieheni ja lapseni takia tulimme toimeen. Eli tuosta ei voi juuri mitään päätellä. Moni luulee vieläkin, että olimme toisillemme läheiset. Kuitenkin selkään puukotusta tuli heti, jos vain mahdollisuus siihen oli, siis anopin puolelta. Itse en luottanut häneen ollenkaan, jopa mustalaiseukkoon luotin enemmän.
-
Mantua
En ole päästäni juttua jonka kirjoitin keksinyt. Ja ainakin omat kommenttini ovat sieltä poistuneet samalla kuin estoon minut laittoivat. Kaikki jotka sinne ovat tätä eläinsuojelurikkomusta kommentoineet (sivun ylläpitäjä haluaa eduskuntaan) estetään. Ja murha.info-pilkkaa osui omiinkin silmiini. Linkki joka ylempänä julkaistu ei mua auta tarkoittamaani kohtaa etsimään, sillä en pääse sivulle.
[sivuhuomautus alkaa ]Minä en luottaisi mihinkään mitä Jyri Suominen (Kadonneet ihmiset -ryhmän ylläpitäjä FBssä) sanoo tai tekee. Varsinkaan jos kertoo yhteistyöstä viranomaisten kanssa.[/sivuhuomautus loppuu ]
There are no crimes behind enemy lines
-
Mantua
Tää mun pointti oli, mutten pysty todistamaan. Hän itse Pasin tapauksessa antoi jo oman ratkaisunsa kyseisellä palstalla -elossa on, lopeta etsimiset, kun on omasta tahdostaan, joka ei perustu mihinkään faktaan, vain ylläpitäjän omaan mielipiteeseen. (Onko hän siis kykenevä pitämään yllä ko. sivua?) Tätä edellämainittua keskustelua siis en pysty sanatarkasti lainaamaan.. Muutenkin rupee menee jo ohi. Mut kaiken ydin on, että avovaimo ei suostunut ko. keskustelussa luopumaan toivostaan löytää Pasia elossa ja palaamaan kotiin.Rezah kirjoitti:[sivuhuomautus alkaa ]Minä en luottaisi mihinkään mitä Jyri Suominen (Kadonneet ihmiset -ryhmän ylläpitäjä FBssä) sanoo tai tekee. Varsinkaan jos kertoo yhteistyöstä viranomaisten kanssa.[/sivuhuomautus loppuu ]
Poliisi sitäpaitsi on nyt virallistanut, ettei uusia vihjeitä ole tullut ja tilanne on täysin auki.
Joo tosta olinkin jo tietoinen ettei se ollut Pasi. Enkä ihmetellyt asiaa oikeastaan yhtään. Kuten jo alussa sanoin, Espooseen mahtuu kyllä montakin Pasin näköistä heppua.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"
Eikös se näköhavainto Pasista katoamista seuraavalta päivältä kumottu? Eli ilmeisesti siis Pasin äiti on viimeinen joka näki ja kuuli Pasista jotain.
En yhtään ihmettele, että kihlattu ei luovu toivosta. Vaikka itsemurhakin olisi yksi vaihtoehto, ei ruumista ole löytynyt. Niin kauan on toivoa, kunnes asia joskus selviää. Ja vaikka olisi ottanut hatkat, saa silti toivoa, että jonain päivänä ottaa yhteyttä.
Juu kaikkeen nettiin kirjoitettuun pitää suhtautua varauksella, facebook ei tee poikkeusta. Ajattelen vain asian niin, että jos omalla nimelläsi esiinnyt, niin kuitenkin sanomisesi otetaan vakavammin, kuin nimimerkin takaa. Mutta mielipiteitähän nää kaikki on. Ja yksi sen kadonneet-sivuston ylläpitäjistä on poistunut sieltä.
Mä olen ollut pitkään siinä ajatuksessa, että Pasi olisi ottanut hatkat. Mutta nyt kun aikaa kuluu, niin sekin vaihtoehto alkaa mureta. Tosin eihän sitä tiedä mihin hän olisi mennyt. Tuo äidin yhtäkkinen muutto ja ne vihjailut, että ilman mitään erityistä syytä muutti, tuntuu jotenkin oudolta. Toki saahan sitä muuttaa, mutta luulisi, että olisi muun perheen tukena ja etsimässä Pasia. Ellei äiti vahvasti usko, että Pasi on itselleen jotain tehnyt ja odottaa vain löytymistä. Luulisi kyllä, että hänet olisi jo löydetty, jos olisi tappanut itsensä.
Tuosta kommentista, että jotain pahaa tapahtuu, kaipaisi kyllä lisäselvitystä. Kenelle ja mitä? Ja onko poliisilla se käsitys, että on itselleen jotain tehnyt? Mistä se käsitys olisi tullut?
En yhtään ihmettele, että kihlattu ei luovu toivosta. Vaikka itsemurhakin olisi yksi vaihtoehto, ei ruumista ole löytynyt. Niin kauan on toivoa, kunnes asia joskus selviää. Ja vaikka olisi ottanut hatkat, saa silti toivoa, että jonain päivänä ottaa yhteyttä.
Juu kaikkeen nettiin kirjoitettuun pitää suhtautua varauksella, facebook ei tee poikkeusta. Ajattelen vain asian niin, että jos omalla nimelläsi esiinnyt, niin kuitenkin sanomisesi otetaan vakavammin, kuin nimimerkin takaa. Mutta mielipiteitähän nää kaikki on. Ja yksi sen kadonneet-sivuston ylläpitäjistä on poistunut sieltä.
Mä olen ollut pitkään siinä ajatuksessa, että Pasi olisi ottanut hatkat. Mutta nyt kun aikaa kuluu, niin sekin vaihtoehto alkaa mureta. Tosin eihän sitä tiedä mihin hän olisi mennyt. Tuo äidin yhtäkkinen muutto ja ne vihjailut, että ilman mitään erityistä syytä muutti, tuntuu jotenkin oudolta. Toki saahan sitä muuttaa, mutta luulisi, että olisi muun perheen tukena ja etsimässä Pasia. Ellei äiti vahvasti usko, että Pasi on itselleen jotain tehnyt ja odottaa vain löytymistä. Luulisi kyllä, että hänet olisi jo löydetty, jos olisi tappanut itsensä.
Tuosta kommentista, että jotain pahaa tapahtuu, kaipaisi kyllä lisäselvitystä. Kenelle ja mitä? Ja onko poliisilla se käsitys, että on itselleen jotain tehnyt? Mistä se käsitys olisi tullut?
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Jahans. Suosittelen linkkiä:
http://kadonneetihmiset.suntuubi.com/?cat=8&img=11
Siellä tälläinen keskustelu:
http://kadonneetihmiset.suntuubi.com/?cat=8&img=11
Siellä tälläinen keskustelu:
Jotenkin tuntuu oudolta, että todella moni väittää nähneensä miehen ja kuvat näyttävät monille tutuilta, että olisiko tosiaan sitten kadonnut kotipuolesta esim. sinne Espooseen ja siksi äitikin vaitonainen, kun tietää asiasta?24.10.2010 12:57 (lähipiiristä) taitaapa pasin katoaminen jäädä ikuiseksi arvoitukseksi
25.11.2010 02:04 (Nimi) tais vaihtaa nuorempaan?
08.01.2011 01:52 (ptatok) Näin Pasin noin viikko sitten, olisiko ollut uudenvuoden jälkeen maanantai tai tiistai. Oli aamu, en muista tarkkaa kellon aikaa mutta jotain välillä 6-8. Pimeätä vielä oli. Oli bussissa matkalla kamppiin länsiväylää pitkin. Kaveri on sekaantunut huumeis
08.01.2011 01:52 (ptatok) iin, voi olla tämä syynä katoamiseen. En olisi muuten varmaan kiinnittänytkään huomiota, mutta puhui puhelimeen jonkun kanssa "Nyt olisi metadonia saatavilla". Hänellä oli jokin ystävä kanssaan matkassa. Muistan heidän keskustelusta vielä että olivat olle
08.01.2011 01:53 (ptatok) et juhlimassa viiteen saakka. Myös "Kaikki rakastavat Raymondia" sarja sai haukut matkan varrella.
08.01.2011 01:53 (ptatok) En osannut yhdistää tähän kadonneeseen kaveriin silloin, mutta kun vähän sen jälkeen näin kuvan niin natsasi. Miehellä oli matala rauhallinen ääni. Jos omaisille kuulostaa tutulta, niin tässä tiedoksi. Jos vaikuttaa ihan vieraalta, niin voihan se olla ett
08.01.2011 01:54 (ptatok) ä on aivan eri tyyppi joka vain sattuu näyttämään samalta.
08.01.2011 01:55 (ptatok) Vielä sellaista muistan, että hiukset oli ajeltu hyvin lyhkäiseksi.
09.01.2011 00:42 (Webmaster) välitetään tietoa eteenpäin.
29.01.2011 09:46 (lolllo) olen nähnyt ehkä jossain..Näyttää tutulta...
21.02.2011 11:39 (suomalainen) tutun näkkönen.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Pakko sanoa, että munkin mielestä Pasi näyttää tosi tutulta vaikka en varmaankaan ole nähnyt häntä ikinä.
Muistuttaa vaan jotakin tuttua. On tuo silti kieltämättä aika jännää, että Pasista tuntuu tulevan täällä pk-seudulla noita "havaintoja".
Hmm... tuo Länsiväylä ja bussi. Pasin äiti asuu Espoossa ja sinne bussit menee juuri Länsiväylää. Siis sinne päin, missä hän asuu. Toki Pasin näköisiä voi olla, mutta jos jollakulla olisi jokin tarkka tuntomerkki, omaiset voisivat siitä tunnistaa. Ja mä olen kuullut kans, että pk-seudulla liikkuu Pasin näkönen hemmo, mutta ilman silmälaseja. Käyttiköhän Pasi piilareita? Kuinka huono hänen näkönsä muuten oli? Onko siitä ollut mitään juttua?
Sanokaa mun sanoneen; mä en ole missään vaiheessa itse väittänyt, että olisin nähnyt itsensä Pasin. Samannäköisiä heppuja löytyy varmasti useampiakin PK-seudulta. Jos on pienikin eroavaisuus vaikka kulmakarvojen muodossa, sekin saattaa olla jo merkki eri ihmisestä vaikka muuten samannäköinen olisikin. Mullakin on kuulemma kaksoisolento Helsingissä. Lisäksi mun kanssa kulkee usein samalla bussilla mies, joka näyttää hätkähdyttävästi eräältä julkisuudessa olleelta insesti-isältä. Tosin tämä insesti-isä on tietääkseni vieläkin vankilassa Uudessa-Seelannissa
Mut tosiaan, sekin bussi jossa mahdollisesti näin Pasin, oli juurikin bussi 109. Länsiväylää menee käytännössä kaikki bussit jotka menee väliä Helsingin keskusta-Espoo. Silloin kun tämän hepun näin, mua häiritsi just se miten se tuijotti ihan koko ajan. Jos joku ei vielä tiennyt, busseissa on sanaton sopimus siitä, ettei turhaan tuijotella muita matkustajia tai puhuta niille, ellei niitä tunne.
Mut tosiaan, sekin bussi jossa mahdollisesti näin Pasin, oli juurikin bussi 109. Länsiväylää menee käytännössä kaikki bussit jotka menee väliä Helsingin keskusta-Espoo. Silloin kun tämän hepun näin, mua häiritsi just se miten se tuijotti ihan koko ajan. Jos joku ei vielä tiennyt, busseissa on sanaton sopimus siitä, ettei turhaan tuijotella muita matkustajia tai puhuta niille, ellei niitä tunne.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
-
Mantua
Tiedän ainakin yhden metadonihoidossa olevan entisen Mikkeliläisen muuttaneen pääkaupunkiseudulle. Hän näyttää kovasti Pasille- pyöreähköine silmälaseineen. Tää tieto nyt ei oikein liity mihinkään, mutta tuli siitä mieleen, kun kaikki kuvaukset pasista sopii häneen ja tämä ex-mikkeliläinen mies hoitonsa takia (päivittäin lääkkeet hakee) liikkuu paljon, saattaisi aiheuttaa "väärät hälytykset".
Tyyppi tuli mieleen tuosta yläpuolelle liitetystä keskustelusta. Mutta kuten sanoin, kommenttini on aika kaukaa haettua.. Osoittaa vaan, että Pasi on aika ns. normaalin näköinen ja "kaksoisolentoja" löytyy varmasti monia- jos itsellenikin yksi tismalleen samannäköinen tulee mieleen.
Tyyppi tuli mieleen tuosta yläpuolelle liitetystä keskustelusta. Mutta kuten sanoin, kommenttini on aika kaukaa haettua.. Osoittaa vaan, että Pasi on aika ns. normaalin näköinen ja "kaksoisolentoja" löytyy varmasti monia- jos itsellenikin yksi tismalleen samannäköinen tulee mieleen.
-
Mantua
"Hänen pyöreistä silmälaseistaan on toinen sanka poikki."
lähde: http://ohjelmat.yle.fi/poliisitv/etsimm ... i_eloranta
nyt ei kiireen takia ennätä tarkistamaan onko tähän jo aiemmin keskustelussa kiinnitetty huomiota, mutta osui silmääni Poliisitv:n sivuilla. Miten lasit on päässä, jos toinen sanka on poikki? En omista silmälaseja, niin järkeni ei riitä käsittämään mitä tuo lause tarkoittaa hänen tuntomerkeissään...
lähde: http://ohjelmat.yle.fi/poliisitv/etsimm ... i_eloranta
nyt ei kiireen takia ennätä tarkistamaan onko tähän jo aiemmin keskustelussa kiinnitetty huomiota, mutta osui silmääni Poliisitv:n sivuilla. Miten lasit on päässä, jos toinen sanka on poikki? En omista silmälaseja, niin järkeni ei riitä käsittämään mitä tuo lause tarkoittaa hänen tuntomerkeissään...