Entinen tangokuningas tuomittiin pahoinpitelystä
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Entinen tangokuningas tuomittiin pahoinpitelystä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007091 ... 4_uu.shtml
Tangokuningas hakkasi perheenäidin
Maanantai 17.9.2007 klo 04.38
Poliisi vei Kari Hirvosen aamuyöllä ravintolaillan jatkojuhlilta.
Vuoden 2003 tangokuningas Kari Hirvonen hakkasi kahden pienen lapsen äidin Ähtärissä perjantain ja lauantain välisenä yönä. Näin väittää uhrin äiti, joka saapui auttamaan pahoinpideltyä tytärtään neljän jälkeen yöllä ravintolaillan jatkoille.
- Olin kylässä tyttäreni luona ja vahdin lapsenlapsiani, jotta tyttäreni pääsi miehensä kanssa ulos viettämään iltaa. Yöllä tyttö soitti ja huusi, että tule äiti auttamaan, Kari Hirvonen kävi kimppuuni, äiti sanoo.
Äidin mukaan Hirvonen oli potkinut nuorta naista ähtäriläisen rivitaloasunnon pihalla. Ilman järkevää syytä alkanut tappelu päättyi siihen, että myös perheenäidin avomies joutui nujakkaan.
Verinen perheenäiti haki apua naapurista. Naiselle oven avannut naapuri sanoo näyn olleen karmea.
- Heräsin siihen, kun nainen huusi apua ovemme takana. Verta tuli kauheasti ja tilanne oli todella pelottava ja kaoottinen. Soitimme poliisille ja jäimme odottamaan. Ei sinne ulos uskaltanut mennä, naapuri kertoo.
Kun iskujen uhriksi joutuneen naisen äiti saapui paikalle, tytär juoksi verissä päin äitinsä luokse.
Tappelusta lähtenyt kova metakka herätti useita naapureita. Eräs heistä näki, kun Hirvonen vietiin poliisiautoon.
- Ajattelin heti, että siinä meidän tangokuningasta viedään.
Naapurin mukaan tappelu vaikutti niin mielipuoliselta, ettei hän uskaltanut lähteä ulos keskeyttämään tilannetta.
- Siellä huudettiin vaikka mistä.
Potkujen kohteeksi joutunut perheenäiti vietiin naapureiden mukaan ambulanssilla sairaalaan. Hänen avopuolisonsa virkosi ennen virkavallan saapumista ja kävi lääkärintarkastuksessa viikonloppuna. Kummallekaan ei jäänyt pysyviä vammoja.
- Tyttäreni kehossa on paljon kipeitä mustelmia potkuista.
Ähtärin aluetta hoitavasta Alavuden poliisista todettiin Iltalehdelle eilen, että poliisi tiedottaa tapauksesta tänään maanantaina.
Iltalehti tavoitti eilen Kari Hirvosen veljen, joka oli mukana samoilla
otsikkoa muokattu ja lisatty linkin takana ollut uutinen
t:mode
Tangokuningas hakkasi perheenäidin
Maanantai 17.9.2007 klo 04.38
Poliisi vei Kari Hirvosen aamuyöllä ravintolaillan jatkojuhlilta.
Vuoden 2003 tangokuningas Kari Hirvonen hakkasi kahden pienen lapsen äidin Ähtärissä perjantain ja lauantain välisenä yönä. Näin väittää uhrin äiti, joka saapui auttamaan pahoinpideltyä tytärtään neljän jälkeen yöllä ravintolaillan jatkoille.
- Olin kylässä tyttäreni luona ja vahdin lapsenlapsiani, jotta tyttäreni pääsi miehensä kanssa ulos viettämään iltaa. Yöllä tyttö soitti ja huusi, että tule äiti auttamaan, Kari Hirvonen kävi kimppuuni, äiti sanoo.
Äidin mukaan Hirvonen oli potkinut nuorta naista ähtäriläisen rivitaloasunnon pihalla. Ilman järkevää syytä alkanut tappelu päättyi siihen, että myös perheenäidin avomies joutui nujakkaan.
Verinen perheenäiti haki apua naapurista. Naiselle oven avannut naapuri sanoo näyn olleen karmea.
- Heräsin siihen, kun nainen huusi apua ovemme takana. Verta tuli kauheasti ja tilanne oli todella pelottava ja kaoottinen. Soitimme poliisille ja jäimme odottamaan. Ei sinne ulos uskaltanut mennä, naapuri kertoo.
Kun iskujen uhriksi joutuneen naisen äiti saapui paikalle, tytär juoksi verissä päin äitinsä luokse.
Tappelusta lähtenyt kova metakka herätti useita naapureita. Eräs heistä näki, kun Hirvonen vietiin poliisiautoon.
- Ajattelin heti, että siinä meidän tangokuningasta viedään.
Naapurin mukaan tappelu vaikutti niin mielipuoliselta, ettei hän uskaltanut lähteä ulos keskeyttämään tilannetta.
- Siellä huudettiin vaikka mistä.
Potkujen kohteeksi joutunut perheenäiti vietiin naapureiden mukaan ambulanssilla sairaalaan. Hänen avopuolisonsa virkosi ennen virkavallan saapumista ja kävi lääkärintarkastuksessa viikonloppuna. Kummallekaan ei jäänyt pysyviä vammoja.
- Tyttäreni kehossa on paljon kipeitä mustelmia potkuista.
Ähtärin aluetta hoitavasta Alavuden poliisista todettiin Iltalehdelle eilen, että poliisi tiedottaa tapauksesta tänään maanantaina.
Iltalehti tavoitti eilen Kari Hirvosen veljen, joka oli mukana samoilla
otsikkoa muokattu ja lisatty linkin takana ollut uutinen
t:mode
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Näitä "kuninkaitahan" riittää joka taloon, mutta tämä nyt vaan uutisoitiin, koska kyseessä julkkis.
Olisiko ehdotuksia, mitä näille naisia hakkaaville tosi miehille pitäisi tehdä?
Mulla olisi muutamakin konsti, mutta en viitsi niitä tänne kirjoittaa, kun teksti voisi olla joillekin, jopa murhainfon lukijalle, liikaa.
Naisten ei ainakaan pitäisi salailla ukkojen hakkaamisia, vaan antaa nimet julki kaikille!
Olisiko ehdotuksia, mitä näille naisia hakkaaville tosi miehille pitäisi tehdä?
Mulla olisi muutamakin konsti, mutta en viitsi niitä tänne kirjoittaa, kun teksti voisi olla joillekin, jopa murhainfon lukijalle, liikaa.
Naisten ei ainakaan pitäisi salailla ukkojen hakkaamisia, vaan antaa nimet julki kaikille!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Hirvonen kommentoi iltasanomissa:
mikä sitten lie totuus. Odotelkaamme mielenkiinnolla jatkoa.
Tangokuningas Hirvonen puolustautuu
18.9.2007 11:25
Törkeästä pahoinpitelystä epäilty tangokuningas Kari Hirvonen puolustautuu tänään Ilkka-lehdessä. Hän myöntää lyöneensä 22-vuotiasta naista nyrkillä sekä potkineensa tätä summittaisesti ilmeisesti päähän.
Hirvonen on sitä mieltä, että nainen löi ensiksi.
"Siellä asunnolla tuo 22-vuotias nainen löi yllättäen minua kerran nyrkillä. Syytä siihen en tiedä. Tilanne oli jo rauhoittunut, kun hän äkkiä heitti minua avainnipulla silmään. Siinä vaiheessa oltiin sisällä asunnossa ja minä olin ulko-oven lähellä. Silloin naisen avomies löi minua kerran voimalla kasvoihin ja putosin iskun voimasta lattialle polvilleni", Hirvonen tilittää Ilkassa.
"Nenästä vuoti verta erittäin runsaasti. Tämän jälkeen siirryttiin ulos, jolloin aloin puolustautua ja löin takaisin", hän jatkaa.
Ilkan mukaan Hirvosen silmä on tappelun jäljiltä mustana ja nenä kipeänä.
Myös Hirvonen kertoo tehneensä rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Mun mielestä mies saa kyllä lyödä lossauttaa, jos nainen alkaa ensin hutkimaan.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Taitaa olla todellakin enemmänkin kolmiodraamaa tässä,muuten sitten tuohon Hirvosen sanomiseen,että nainen löi ensin,vaikka löisikin niin kunnon mies ei lyö koskaan naista.
Kai sitä jokainen saa puolustautua, oli sukupuoli sitten kumpi tai kampi
Itseäni ei oo ikinä lyöty, enkä oo kyllä lyönyt itsekään ketään.
Mutta näin oon aatellut aina.
Huvittava tämän jutun uutisointi muutenkin.
Tangokuningas löi >perheenäitiä<.
Nyyh.
Perheenäitejäkin on niin monenlaisia.
Se, että on jonkun äiti ei tee susta yhtään parempaa ihmistä.
Tangokuninkaan mukaanhan pariskunta oli alkanut ensin juhlissa tapella ja sitten tää oli mennyt väliin ja mimmi oli kuulemma hutkassu ensin.
Mut ota nyt näistä selvää.
Ens viikolla seiskassa varmaan selviää joku kolmiodraama asian tiimoilta.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
KemikaaliAli
- Armas Tammelin
Mä lähtisin lyömälinjalle vasta, jos nainen lähestyy puukko tms. tanassa. Oon ottanu joskus naiselta kunnolla osumaa tuopista naamaan, eikä silti antanu luonne periksi tehdä muuta ku istua sen päälle ja kutsua poliisi paikalle. Tämä taas johtuu siitä, että mä olen lähtöisin väkivaltaisesta kodista jossa faija pisteli ympäri korvia mutsia ja tenaviakin. "Asiantuntijat" väittää että sellaisesta kodista tuleva mies ryhtyy itsekin naistenhakkaajaksi, mutta mulle ei tulis moinen mieleenkään.
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Joo mut ei-julkkiksia ei lasketa!Bombay kirjoitti:Vanhoja Alibeja lukeneena voisin väittää että entisillä Mr. Finlandeillakin on tekemistä päästä siihen asti mitä entiset merimiehet/sekatyömiehet on tehneetEuroJR kirjoitti:Kyllä "entisillä tangokuninkailla" on vielä helvetin pitkä matka siihen mitä "entiset mr. Finlandiat" ovat saaneet aikaan...
Listalla ovat mm.
- entiset mäkihyppääjät (määrä vähäinen, suoritustaso kova)
- entiset hiihtäjät (välissä olevat asianajajat vesittävät herkkujutut)
- entiset mr.finlantiat (henkka, kimi, jne....)
- entiset tangokuninkaalliset
- vähänniinkumissit
jne.