Tuossa alla on Hessun kirjoitus sellaisenaan. Olen vain numeroinut Hessun kommentit. Vain nro 1 on joten kuten asiallinen. Nuo kaikki muut, eli numerot 2-5 ovat vain minun henkilökohtaista arvostelua. Ne ensinnäkin ovat perättömiä, toiseksi loukkaavia, kolmanneksi ei ole oikein arvostella vain toisen kirjoittajan ominaisuuksia. Ei tuollaista ala kukaan kuuntelemaan jatkuvasti. Kyllä tuollaiseen pitää jo ylläpidon puuttua. Tällaista se on ollut Hessun kommentointi jo pitkät ajat. Välillä on vähän parempi kausi, mutta kohta se voi alkaa jälleen vain sen vuoksi, että olen eri mieltä jostakin asiasta. Ei tuollaista pidä hyväksyä!
-------------------------------------------------------------------------------------------
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ke Maalis 16, 2011 8:47 pm
1. Sinä saat Sariola uskoa mitä haluat, uskothan siihenkin, ettei Gustafssonni tiennyt omia vammojaan ja se jos mikä on hyvin uskottu.
KOMMENTTI: Tosiaan uskon, että Gustafssonilla oli vääriä käsityksiä vammoistaan. Se kyllä ilmenee lähteistä. Vain tämä Hessun esityksessä on totta.
2. Kuvaamiosesta sinä et tiedä yhtikäs mitään, sillä ei sinun kokiskamerallasi oteta mitään still kuvia, dikikuvista puhumattakaan..
KOMMENTTI: Olen harrastanut valokuvausta ja ottanut kymmeniätuhansia valokuvia. Nimenomaan järjestelmädigikameralla. Tämä Hessun ilmaisu on perätön.
3. Kauko-objektiiveista et tiedä hönkäsen pöläystä, joten miten muka tietäisit TT, tai MRI kuvauksista, heh ja heh?.
KOMMENTTI: Suurimman osan kuvista olen ottanut nimenomaan kauko-objektiivilla. Olen ollut käyttämässä henkilöä sekä TT-kuvauksessa, että Magneettikuvauksessa. Ollut sitten myöhemmin kuuntelemassa lääkärin mielipiteita molemmissa tapauksissa. Olen myös lukenut teoriaa molemmista kuvaustavoista, ja lukenut paria asiaa käsittelevää tutkimusta. Tämä kaikki on totta. Hessun ilmaisu on perätön.
4. Nuokin lintukuvasi, jotka muka ovat sinun, olet tainnut lainata Olli Tenovuon lintukuvakokoelmista, kas kun satuin selailemaan hänen ottamiaa kuvia, tuossa päivänä muutamana ja tutulta näytti..
KOMMENTTI: Kaikki lintukuvat ja muut kuvat, joita olen täällä esittänyt ovat itse ottamiani ja minulla on niihin täydet oikeudet. Tässäkin Hessu puhuu perättömiä.
5. Näinköhän sinulla on niihin edes lupa, täytynee kysäistä!.
KOMMENTTI: Kysäise pois! Minulla on tietysti lupa itse ottamiini ja omistamiini kuviin keneltäkään kysymättä. Olen kuvien omistaja. Tässäkin Hessu puhuu perättömiä.
Tietysti minä voin esim. ylläpidolle todistaa nuo asiat, että ovat kuten olen kirjoittanut. Täällä avoimella palstalla sitä ei voi tehdä. Uskon kyllä, että ylläpito uskoo minun puhuvan totta. Ei tuollaista Hessun esitystä voi hyväksyä missään piireissä. Siinähän rikotaan mm. lakia. Kyllä siihen pitää ylläpidonkin jo puuttua.
En usko, että kukaan tänne kirjoittavista hyväksyisi noin törkeää "perättömien tietojen levittämistä keskustelupalstalla". Ne tiedot koskevat nimenomaan henkilöä, ei mitään asiaa. Se ylläpidon ohje pitää ulottaa nimenomaan myös Hessuun ja awaan.
Katsokaa nyt!
Hessun 5:stä numeroidusta huomautuksesta vain yksi on asiallinen ja 4 ovat perättömiä, loukkaavia ja henkilön ominaisuuksiin meneviä. Tämä ei ole suinkaan ainut kerta. Minä en pidä noita neljää loukkaavaa huomautusta hyväksyttävinä.
Kiroiluhan on sallittu! Perkele sanon minä! Ei kenenkään pitäisi hyväksyä tuollaista!
Jo on kumma jos tuollainen hyväksytään!