Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
matlockb
Watson itse

Re: Milla Heikkilä, surmattiin Karkkilassa v. 2009

Viesti Kirjoittaja matlockb »

hannu hanhi kirjoitti:Nimimerkin käyttäjiä taitaa olla useampi. Äidin kirjoitus oli asiallinen ja puhuttelevakin. Sen sijaan tuolla toisella kirjoittajalla ei todellakaan ole kaikki palikat kohdillaan. Sairasta tekstiä.
Niin taitaa, mutta se on aivan sama kuka on kirjoittanut ja mitä, tuon viestin perusteella pikakäännytys on paikallaan ja ip-banni koko foorumille, olisi äitimuori huolehtinut ettei Nickyan veljet, pikku kullannuput kirjoittele hänen tunnuksillaan, tai kukaan muukaan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Niinpä. Aloin jo tuntea pienoista myötätuntoa surmaajankin perhettä kohtaan, mutta tämä viimeisin viesti kyllä karisti turhat myötätunnot.
Huh, huh... :roll:
matlockb
Watson itse

Tiina kirjoitti:Niinpä. Aloin jo tuntea pienoista myötätuntoa surmaajankin perhettä kohtaan, mutta tämä viimeisin viesti kyllä karisti turhat myötätunnot.
Samoin kävi itselleni, pienoista myötätuntoa alkoi tulla perhettä kohtaan mutta kyllä tämä vaikuttaa siltä että kun jo kuolleen kunnianloukkaukseen syyllistytään (pitää laittaa nettipoliisille meiliä niin selvittää varmasti asiaa) niin toivottomia tapauksia koko sakki ja yhteiskuntakelvottomia tuon viestin perusteella.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
inka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja inka »

matlockb kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Niinpä. Aloin jo tuntea pienoista myötätuntoa surmaajankin perhettä kohtaan, mutta tämä viimeisin viesti kyllä karisti turhat myötätunnot.
Samoin kävi itselleni, pienoista myötätuntoa alkoi tulla perhettä kohtaan mutta kyllä tämä vaikuttaa siltä että kun jo kuolleen kunnianloukkaukseen syyllistytään (pitää laittaa nettipoliisille meiliä niin selvittää varmasti asiaa) niin toivottomia tapauksia koko sakki ja yhteiskuntakelvottomia tuon viestin perusteella.
ajattelin kanssa ensin että sieltä joku normaalikin löytyy, mutta nyt käänty kelkka!!
olis hyvinkin paljon kirjoitettavaa "tummasta väestöstä" mutta en taida vaivautua!!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hei hei nyt ihmiset rakkaat... Miten yksi toisen ihmisen kirjoittama viesti vesittäisi kaiken aiemman kirjoitetun, kenties äidin tuskan ja samalla häpeänsäkin poikaansa kohtaan?
Matlockb, näytä sinä myös nyt se malttisi ja kenties viisautesi, äläkä lietso joukkotyhmyyttä. Onhan se ihan selvä asia, ainakin mulle, että tuska ja suru on molemmissa perheissä, niin henkirikoksen uhrin kuin tekijänkin.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
matlockb
Watson itse

rosamarine kirjoitti:Matlockb, näytä sinä myös nyt se malttisi ja kenties viisautesi, äläkä lietso joukkotyhmyyttä. Onhan se ihan selvä asia, ainakin mulle, että tuska ja suru on molemmissa perheissä, niin henkirikoksen uhrin kuin tekijänkin.
Ei tässä paljon tarvitse joukkotyhmyyttä lietsoa, en usko enää pätkän vertaa että yhdenkään viestin on kirjoittanut Nickyan äiti vaan eiköhän sieltä ole jollain veljellä palanut pinna tai sitten äidiltä jos onkin viestit kirjoittanut kuten antaa viesteistä ymmärtää, no samapa tuo minulle, toivottavasti modet pääsevät noihin viesteihin käsiksi ja nopeasti.
inka
Theo Kojak

rosamarine kirjoitti:Hei hei nyt ihmiset rakkaat... Miten yksi toisen ihmisen kirjoittama viesti vesittäisi kaiken aiemman kirjoitetun, kenties äidin tuskan ja samalla häpeänsäkin poikaansa kohtaan?
Matlockb, näytä sinä myös nyt se malttisi ja kenties viisautesi, äläkä lietso joukkotyhmyyttä. Onhan se ihan selvä asia, ainakin mulle, että tuska ja suru on molemmissa perheissä, niin henkirikoksen uhrin kuin tekijänkin.
eiköhän nää "valkolais huora" jutut (ja muut) ollut nyt vähän liikaa... oli ne sitten äidin, veljen, serkun tai kummin kaiman kirjoittamia!!
samaan puuhun koko helvatan sakki! :evil:
rosamarine
Adrian Monk

matlockb kirjoitti:Ei tässä paljon tarvitse joukkotyhmyyttä lietsoa, en usko enää pätkän vertaa että yhdenkään viestin on kirjoittanut Nickyan äiti vaan eiköhän sieltä ole jollain veljellä palanut pinna tai sitten äidiltä jos onkin viestit kirjoittanut kuten antaa viesteistä ymmärtää, no samapa tuo minulle, toivottavasti modet pääsevät noihin viesteihin käsiksi ja nopeasti.
Et usko enää pätkän vertaa...? No johan on yksi viesti suhun syvälle vaikuttanut. Mistä sä edes tiedät, onko joku "viksu" hakkeroinut tai arvannut salasanan ja päättänyt peeloilla kunnolla? Luulisi hieman taustatyötä suorittavan, ennenkuin noin tolaltaan menee. Mä en taas usko, että tekstit ovat samasta kynästä.
matlockb kirjoitti:On kyllä täysin ymmärrettävää miten kirjoitukset totuus 15 nimimerkkiä koskettaa sillä käsitin hänen olevan surmaajan läheinen(?).
Tietenkin netissä tuomitaan ja rankasti, joskus ajattelematta että omaisetkin näitä lukevat, mutta tarkoitus ei kuitenkaan ainakaan itselläni ole omaisia syyllistää.
^ Ja tässähän on ääni vielä toinen kellossa. Netissä tosiaan tuomitaan rankasti...
matlockb
Watson itse

Kyllähä sitä myötätuntoa oli monellaki vielä tossa vaiheessa mutta toi viimenen viesti muutti asian (luetko vaa mun viestit?).
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

Suomen kielen kirjoitustaidossa on noissa saman nimimerkin kirjoituksissa niin selvä ero, että eri kirjoittajista on tietysti kyse. Jos todellakin kyse on Millan murhaajan lähisuvusta, niin pahemmin ei voi enää itse omaa perhettään häpäistä. Äidin jutuilta vietiin matto alta niin sitten maan perusteellisesti.
inka
Theo Kojak

hannu hanhi kirjoitti:Suomen kielen kirjoitustaidossa on noissa saman nimimerkin kirjoituksissa niin selvä ero, että eri kirjoittajista on tietysti kyse. Jos todellakin kyse on Millan murhaajan lähisuvusta, niin pahemmin ei voi enää itse omaa perhettään häpäistä. Äidin jutuilta vietiin matto alta niin sitten maan perusteellisesti.
JUURI NÄIN!!!
rosamarine
Adrian Monk

hannu hanhi kirjoitti:Suomen kielen kirjoitustaidossa on noissa saman nimimerkin kirjoituksissa niin selvä ero, että eri kirjoittajista on tietysti kyse. Jos todellakin kyse on Millan murhaajan lähisuvusta, niin pahemmin ei voi enää itse omaa perhettään häpäistä. Äidin jutuilta vietiin matto alta niin sitten maan perusteellisesti.
hannu hanhi, näinhän se varmasti on.
Yritin sanoa aiemmin, että kuinka tämä yksi viesti olisi vesittänyt jotenkin aiemmat lähiomaisen postaukset? Onko niin, että tämä yksi viesti pyyhkisi pois kaiken aiemmin kirjoitetun? Mun mielestä aiemmissa postauksissa oli paljon aihetta ajatella, kuinka myös tekijän perhe on tavallaan uhri, sosiaalisen median uhri.

Matlockb, en toki lue vain sinun postauksiasi, mistä tällainen ajatus? :roll: Sä olet vaan eniten moshannu ympäri palstaa ja olet mukana monessa keskustelussa.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

En jaksa kahlata kaikkea alusta, mutta nuo kirjotusvirheet ja sana "valkolais huora"... onko toi lössi mustalaisia?!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
inka
Theo Kojak

Nooruska kirjoitti:En jaksa kahlata kaikkea alusta, mutta nuo kirjotusvirheet ja sana "valkolais huora"... onko toi lössi mustalaisia?!
näin olen ymmärtänyt :lol:
rosamarine
Adrian Monk

Nooruska kirjoitti:En jaksa kahlata kaikkea alusta, mutta nuo kirjotusvirheet ja sana "valkolais huora"... onko toi lössi mustalaisia?!
Valkolaishuora ja mustalainen yhtä kaikki, loukkaavia nimityksiä molemmat.
Vastaa Viestiin