Miksi Hessu saa levittää perättömiä tietoja?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sariola
Horatio Caine

Re: Miksi Hessu saa levittää perättömiä tietoja?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Pasin oma kirjoitus paljastaa, että minun mielipiteeni on oikeutettu. Mielipiteitä saa olla, mutta on tosi, että niitä ei kannata aina esittää... Siinä saisin olla varovaisempi, se on totta. En kuitenkaan lähde suoraan valehtelemaan, että Pasi asuu hoitolaitoksessa, käy Shellillä tietokoneella, ja on vanha juoppo. Näitä seikkoja en tiedä, enkä myöskään väitä sellaista. Molemmat herrat ovat esittäneet tämän tyyppisiä väitteitä allekirjoittaneesta, joka on anteeksiantamatonta. Siitä pitäisi rapsauttaa muutama kuukausi kirjoituskieltoa mieheen. Kyllä pitäisi pysyä tosiasioissa. Olen ollut työelämässä noin 40 vuotta, asun omassa rivitaloasunnossani, ja olen kohtuullisen terve ja hyväkuntoinen. Työelämässä ollessani olen käyttänyt suomen lisäksi ruotsia ja englantia työssäni, tosin kielitaito on päässyt rapistumaan. Käyttämäni tietokone on koottu itse valitsemistani osista ja firma on vain koonnut sen. Olen myös harrastanut valokuvausta, minulla on korkealaatuinen kalusto, ja tuhansia ottamiani valokuvia mm. netissä. Tietokone on kotona omassa työhuoneessani, eikä Shellillä tai Essolla, ja voin käyttää sitä milloin tahansa. Nämä ovat tosiasioita, mutta Hessu ja Pasi ovat levittäneet näistä asioista "väärää tietoa" rankaisematta. Siitä pitäisi rangaista "pienellä kirjoitustauolla", eikä aivan pienellä.

Tuo perättömän tiedon levittäminen toisesta kirjoittajasta on rikos. Se on myös kielletty säännöissä.

Sama kysymys on voimassa edelleen: Miksi Hessu saa levittää perättömiä tietoja?
pasi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja pasi »

Sariola kirjoitti:En kuitenkaan lähde suoraan valehtelemaan, että Pasi asuu hoitolaitoksessa, käy Shellillä tietokoneella, ja on vanha juoppo. Näitä seikkoja en tiedä, enkä myöskään väitä sellaista. Molemmat herrat ovat esittäneet tämän tyyppisiä väitteitä allekirjoittaneesta, joka on anteeksiantamatonta....Tietokone on kotona omassa työhuoneessani, eikä Shellillä tai Essolla, ja voin käyttää sitä milloin tahansa. Nämä ovat tosiasioita, mutta Hessu ja Pasi ovat levittäneet näistä asioista "väärää tietoa" rankaisematta.
Nyt Sariola laitat linkin sellaiseen viestiini, jossa olen esittänyt tuontyyppisiä väitteitä sinusta. Selittelyt eivät nyt kelpaa. Muistutan, että Essosta on kirjoittanut nimimerkki Kotipoliisi:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 32#p376632

Siitä olen samaa mieltä, että väärää tietoa toisista levittävä kirjoittaja pitäisi poistaa vaikka kokonaan palstalta riippumatta siitä, tekeekö kirjoittaja sen tahallaan vai harhaisuuttaan.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Samaten minäkään en ole koskaan kirjoittanut sinun olevan missään Esson, tai Shellin baarissa kirjoittamassa tuota shittiä.

Minulle on aivan yks hailee, oletko koonnut tietokoneesi Pelle Pelottoman ylijäämäosista, tai vanhasta putkiradiosta, sekä mitä tulee tuohon "kokiskameraasi", niin itse olen ottanut joskus aikoinaan vanhalla kokiskamerallani mitä parhaimpia mustavalko kuvia ja jopa voittanutkin niillä erään kisan!

Pane todistusta kameroidesi tasosta, jos haluat uljastella niillä, mutta kun on pelkkää löpinää, muka järjestelmä, digi ym. kameroista, sekä zoomeista, ym. tarvikkeista, no mikäs siinä, kun ei ole edessäsi kuin pelkät esitteet, niin paha on kehua!

Mutta se on ainoa asia mikä harmittaa, että kiroitat noita shitti juttujasi yleensäkään täällä, sillä niillä ei ole muuta tarkoitusta, kuin trollata ja provosoida muita kirjoittajia, muutoin yhdyn täysin pasin kirjoituksiin!
Vastaa Viestiin