Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
INES 7
Axel Foley

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

taavetti kirjoitti:Teille on turha edes yrittää...jos elämän parhautta on better than Tuksu, niin antaa olla.
Eipä se kai kellekään parhautta ole, vaan on se ns. oikea, oma elämäkin kaikilla. Tuksu on itse, tietoisesti tehnyt itsestään markkinapellen, joka tuo hauskoja hetkiä tavalliselle peruskansalle. Hän kun ei ole ainakaan tyhmä, korkeintaan aavistuksen päihderiippuvainen, mutta ei sitäkään vielä läheskään huolestuttavissa määrin. Tuksu varmasti tietää, että hänelle vittuillaan joka paikassa. Pahoin vaan pelkään, että hän saattaa vielä joskus näyttää itsensä pilkkaajille. Se on vain arvaus.

Toisaalta turha miettiä sen enempää. Hän nyt vaan on ja jos ei olisi, olisi joku muu. Minä en ainakaan seuraa hänen edesottamuksiaan oikeana henkilönä, vaan hahmona. Mutta syytä on muistaa, että taustalla on oikea ihminen.
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

INES 7 kirjoitti:^Päähän kohdistuvat vammat ovat yleisiä ammattilaisjääkiekossa.
hah hah haa :) Kiitos Ines aamun pelastuksesta :D
Life. It´s just fucking thing after nother...
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tuntuu olevan joillekkin palsta veljille ja siskoille vaikea ymmärtää että Johanna Tukiainen on itse luonnut julkkis hahmon nimeltä Tuksu. Kaikin mahdollisin keinoin pyrkii pitämään julkisuudessa Tuksun. Sehän on totta että ei meistä kukaan tunne Johanna Tukiaista mutta Tuksun tuntee kaikki lehdistön ja television sekä esiintymisten kautta. Tämä Tuksuun kohdistuva kirjoittelu on hänen oma tahtonsa. Hän on muokannut ulkonäkönsäkin Tuksuksi pysyäkseen julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Jos Johanna Tukiainen haluaisi poistua reality sarjasta "Tuksun elämä" niin onnistuisi hyvinkin helposti purkamalla sponssi sopparit lehdistön kanssa ja vetäytmällä Taka Hikiän Korvenkylään vuodeksi Johanna Tukiaisena. Siellä pari kyläjuoppoa vois vielä 2 viikon jälkeen muistaa et täähän oli se Tuksu, muilta hän olisi painunut jo unhonsuohon. Jos olet julkisuudessa vaikka maailman turhimpana julkkiksena niin et sinä pysty säätämään mitä sinusta kirjoitetaan tai mitä mieltä sinusta ollaan.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Vato
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Vato »

Jääkylmä kohtaaminen Arton kanssa…

Pariskunta tapasi viimeksi torstaina Seiskan Bilediscossa ravintola Popkellarissa, johon molemmat saapuivat sattumalta. Johannan aviomies Arto Länsman, 46, yritti lämmitellä Johannaa, mutta kohublondi ei taipunut ehdotuksille.

- Arto yritti tarjoilla minulle muiden maksamia drinkkejä. Maksaisi edes ne itse, Johanna kommentoi tuttuun tyyliinsä.

KATSO: Tuksun ja Arton hyinen kohtaaminen!
Johanna: Kostin Artolle!

Tuksun ja Arton kohtaaminen aiheutti säpinää bilekansan keskuudessa, mutta vielä enemmän huomiota herätti, kun Johanna alkoi suudella kiihkeästi nuorehkon pukumiehen kanssa Arton silmien edessä.

- Halusin kostaa Artolle, koska hän kertoo Facebookissa elävänsä avoimessa parisuhteessa jonkun naisen kanssa, vaikka Arto on naimisissa kanssani vielä lähes puoli vuotta.
Arto: Aviostatus on pelkkä vitsi!

Arto ei jäänyt paikalle katsomaan vaimonsa vehkeilyä, mutta hän vaihtoi perjantaina Facebook-statuksensa jälleen avioliitoksi.

- Koko Facebook on pelkkä vitsi ja aikuisten leikkipaikka, Arto perustelee.

..Tätä on mahtava seurata, "Arto yritti tarjota minulle muiden tarjoamia drinkkejä" ei vittu :lol:
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... alle-yksin

Arto Länsman lähtee häämatkalle yksin

Johanna Tukiaisesta eroprosessia läpi käyvä Arto Länsman oli valmiina häämatkalle maanantaina.

– Olen juuri lähdössä lentokentän läheisyydessä olevaan hotelliin yöksi. Yhtään en tiedä mihin minua viedään. Mitään ei tarvitse ottaa mukaan kuin passi ja kalsareita, Arto Länsman kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille maanantaina.

Arto kertoo olevansa lähdössä viikkolehden järjestämälle häämatkalle. Eroprosessia läpi käyvä Länsman ei usko näkevänsä Johanna Tukiaista matkansa aikana. Tukiainen oli jo aiemmin lähtenyt viettämään häämatkaa yksin.

– Johannaa en uskoakseni tapaa. Johanna käyttäytyy minua kohtaan kylmästi. Johtuu varmaan siitä, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan.

Arto alkaa uskoa, että suhde Johanna Tukiaisen kanssa on todellakin ohi.

– Emme ole missään puheväleissä enää. Emme minkäänlaisissa. Tämä on lopussa, sille ei voi enää mitään. Tämä ei ollut mitenkään ennalta ajateltua. Eihän tunteita voi heittää roskakoriin. Olen edelleen rakastunut.

Tukiainen ja Länsman menivät naimisiin 26. helmikuuta 2011. Pari vihittiin Saariselällä.

Johanna Tukiainen on jättänyt toistamiseen avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen. Aiemman hakemuksen Tukiainen oli perunut jo saman päivän aikana. Kertaalleen avioerohakemuksen käräjäoikeuteen on toimittanut puolestaan Arto. Tämäkin hakemus peruttiin seuraavana päivänä.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Voisin lyödä vetoa, että Seiska jutun toivossa lennättää nämä kaksi samaan paikkaan...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ihan samaa mietin ja siksi olenkin jo visiteerannut seiskan blogissa.
Jotenkin osa 1 vaikutti siltä, että myös Tuksu odottaa Artoa paikalle. :?: :?:
Nuotio & Äreät Tiput
ns_
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Ainakin vielä eilen Arto istui baarissa Kalliossa.
Nooruska
Michael Knight

Johanna Tukiaisen häämatka on suuntautunut kauas, kertoo 7 päivää -lehti.
Eron partalla oleva tuore avioliitto aiheutti sen, että Johanna Tukiainen lähti lehden kustantamallle matkalle yksin.

Tukiainen matkusti sunnuntaina Karibialle, jossa hänellä on käytössään viiden makuuhuoneen, keittiön ja olohuoneen talo.

- Arto oli niin tyhmä, kun pilasi kaiken. Hän olisi nauttinut tästä. Täällä olisi voinut rakastella vaikka missä. Olisimme voineet vaihtaa makuuhuonetta vaikka joka ilta, Tukiainen kommentoi 7 päivää -lehdelle.

Samaan aikaan Arto Länsman on kertonut lähtevänsä yksin häämatkalle. Maanantai-iltana hänet nähtiin vantaalaisen hotellin baaritiskillä, jossa hän jutteli humalassa vieraiden naisten kanssa.
iltasanomat.fi
Vato
Poliisikoira Rex

"Arto Länsman on kertonut lähtevänsä yksin häämatkalle. Maanantai-iltana hänet nähtiin vantaalaisen hotellin baaritiskillä, jossa hän jutteli humalassa vieraiden naisten kanssa."

Arto kyllä ottaa aika kiitettäväsi tota temppujuomaa, jokainen haastattelu tai kuva missä kyseinen herrasmies on mukana niin pääasiassa kaverilla näyttää olevan vähintään 2 promillea päällä..
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Julkaistu: 08.04.2011 11:48
Karibialla yksin häämatkalla oleva Johanna Tukiainen myöntää olevansa siskonsa tavoin alkoholisti, kertoo 7 päivää.

Tukiainen on St. Bartsin paratiisisaarella yksinään. Hänen tuore aviomiehensä Arto Länsman ei ole mukana matkalla.

Hän on ylpeä, kun Julia-sisko kertoi Nelosen Maria!-show'ssa olevansa alkoholisti.

Julia kertoi ohjelmassa, että hän muun muassa joi Johanna kanssa kuukauden putkeen alkoholia.

- Myös minä olen alkoholisti, mutta en pysty vielä lopettamaan alkoholin käyttöä kokonaan, hän kommentoi 7 päivää -lehdessä.

Onhan se hyvä, että sisarukset voivat alkaa yhdessä käymään AA-kerhossa. 8)
Nooruska
Michael Knight

Tiina kirjoitti:
- Myös minä olen alkoholisti, mutta en pysty vielä lopettamaan alkoholin käyttöä kokonaan, hän kommentoi 7 päivää -lehdessä.
Pystyminen ja haluaminen ovat eri asia... 8)
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a17 ... aribialle/

Nyt on 7 päivää raahannut Artonkin Karibialle.. Luoja että sitä draamaa haetaan vaikka väkisin ja tää on niin tätä käsikirjoitettua paskaa!! Ikävä kyllä mä olen koukussa Tuksuun ja pahasti :lol:
Life. It´s just fucking thing after nother...
Vato
Poliisikoira Rex

Jenni. Sitä ei tartte hävetä, minäkin olen, en vain tiedä miksi. :roll:
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Tämä on terapiaa täällä murhien ja lapsiinsekaantujien keskellä, tämä tuksuketju. Muuten en Tuksun elämää seuraa, muuta kuin tätä foorumia lukiessani. Tänne täytyy aina kurkistaa, ja hyvin pysyy kärryillä siinäkin, mitä ei vielä ole tapahtunut mutta tulee tapahtumaan :lol:
Vastaa Viestiin