"Ällöt" kirjoittelijat? jotka saavat sappesi kiehu
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Ei minua oikein kenenkään viestit ällötä tai ärsytä. Joskus tietenkin joidenkin viesteissä voi olla tiettyä "ylimielisyyttä", josta en kauheasti pidä. Tosin voi olla, että joku on kokenut minunkin viestejäni ylimieliseen tyyliin kirjoitetuksi. Vasta ihan viime päivinä olen huomannut, että tuolla avattarellanikin on aika ylimielinen katse... 
Minulla ei niinkään ole henkilöä, jonka kirjoitus ärsyttäisi. Minua ärsyttää enemmän se, jos viestin asiasisältö on joko 1) turhanpäiväistä kiroilua 2) pelkästään toisen provosointiin/mielenpahoittamiseen tarkoitettu 3) kiertelyä ja kaartelua ja väistelyä, kun kysymys esitetään suoraan ja kauniisti.
En kiinnitä näihin kovinkaan paljon huomiota (eli en anna niiden vaivata itseäni), mutta välillä tekisi mieli avautua.
En kiinnitä näihin kovinkaan paljon huomiota (eli en anna niiden vaivata itseäni), mutta välillä tekisi mieli avautua.
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
-
Kalessin
- Adrian Monk
niin, ihan totta, mutta miksi ihmeessä täällä on viimeaikoina muutamat menneet sille linjalle, että;" mä tiedän tän asian kuitenkin paremmin kuin sä, eli painu helvettiin"? mitä sellaisella asenteella voit saavuttaa? miten se sopii ylipäätänsä keskustelufoorumiin, jossa tarkoitus on keskustella eikä vittuilla? mä joudun omassa arjessani kuuntelemaan niin paljon tylytystä, alentuvaa puhetta ja äkäilyä, että täällä en sitä enää jaksa katsella.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-