Sini Susanna Länkinen, 19 - surmattiin Muhoksella 2011
Re: Sini Susanna Länkinen, 19, Muhokselta
Tai sitten puristanut kurkusta (vahingossa?) ja osunut just siihen johonkin paikkaan kaulassa josta ei tarvitse kovinkaan kovaa tai kauaa painaa kun henki lähtee. Hitto kun en nyt muista mikä se kohta on nimeltään!
Hyvä että Sini löytyi, surullista että surmattuna. Aika järkkyä että sekä Sini että Marja-Leena löytyivät sitten samana päivänä.
Osanottoni molempien läheisille ja omaisille.
Kumman kauan tuo Pavel pystyi tekonsa salaamaan, tosin nyt ymmärtää paremmin herran ränsistyneen olemuksen kuvassa.
Hyvä että Sini löytyi, surullista että surmattuna. Aika järkkyä että sekä Sini että Marja-Leena löytyivät sitten samana päivänä.
Osanottoni molempien läheisille ja omaisille.
Kumman kauan tuo Pavel pystyi tekonsa salaamaan, tosin nyt ymmärtää paremmin herran ränsistyneen olemuksen kuvassa.
Surullista. Ja mtv:n sivulla jopa luki että tahallisesti tapettu, eli silloin voidaan varmaan puhua joko kuristamisesta tai muusta tavasta mitä ei nyt "vahingossa" ole voinut tehdä... Eli voitaneen sulkea pois mahdollisuus vahingossa päähän osuneesta iskusta? Vai voidaanko...kun on maikkarista kymysys... hmmmmmmmm 
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... ineen-alla
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... ineen-alla
Ma tiedän kyllä: tulee kuolema ja elonlangan armaan poikki leikkaa,
voi olla kylmä, valju huomenna se mies, mi tänään veresväisnä veikkaa.
- Eino Leino-
- Eino Leino-
Missä? Mä en löytänyt tollasta tekstiäKaija kirjoitti:Ja mtv:n sivulla jopa luki että tahallisesti tapettu, eli silloin voidaan varmaan puhua joko kuristamisesta tai muusta tavasta mitä ei nyt "vahingossa" ole voinut tehdä...
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Sori, eihan se ollutkaan maikkarin kun Kalevan sivullaNaattori kirjoitti:Missä? Mä en löytänyt tollasta tekstiä
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/kadon ... sta/896587
...Mies on alustavissa puhutteluissa myöntänyt surmanneensa hyvin tuntemansa naisen riidan seurauksena.
Rikosylikomisario ei kerro rikoksen tekotapaa.
"Olemme saaneet vahvistuksen, että hänet on surmattu tahallisesti", Rantanen kuvailee....
Ma tiedän kyllä: tulee kuolema ja elonlangan armaan poikki leikkaa,
- Eino Leino-
- Eino Leino-
Painiharrastajana Pavel olisi kyllä tiennyt missä tämä kohta kurkussa on. Ainakin oletan että tuollaiset asiat on painijoilla hallussa. Että en usko että tiedettyään tästä olisi ainakaan vahingossa siihen osunut. Tahallaan niinkin mahdollista.eloq kirjoitti:Tai sitten puristanut kurkusta (vahingossa?) ja osunut just siihen johonkin paikkaan kaulassa josta ei tarvitse kovinkaan kovaa tai kauaa painaa kun henki lähtee.
Jos mies tavalla tai toisella pahoinpitelee naisen hengiltä, niin ei kai sitä nyt vahingoksi voida katsoa? Ei kai, tietääkö joku oikeasti miten nämä menee? Siis että nimike muuttuisi esim. törkeäksi pahoinpitelyksi, vain koska tyyppi märisee että "joo, hypin sen pään päällä/kuristin kyllä, mutta en aatellu et se nyt kuolis.." Päävammakaan ei kai usein ihan minuuteissa kuole, että jos puhdas vahinko ois ollu, niin tokihan Pavel olisi apua koettanut hankkia.
Ja eipä sitä (normi) naisella ole ikinä liiemmin mahdollisuuksia, jos jätkä päättää käydä tosissaan päälle..
Ja eipä sitä (normi) naisella ole ikinä liiemmin mahdollisuuksia, jos jätkä päättää käydä tosissaan päälle..
Se, joka ei koskaan muuta mieltään, ei ole koskaan oppinut mitään.
Ehdottaisin aiheen siirtämistä henkirikosten alueelle? koska etsitty henkilö on löytynyt henkirikoksen uhrina.
"if your religion is worth of killing, please start yourself"
-
johnny rebel
Miettiny aivan samaa tän julkitulon kans.Itse Luulen ja uskon et on vain tönässy pahasti! Jotenki oon aina oikeessa! Valitettavaa mutta voi olla totta?delila kirjoitti:Jos ei ole kuristanut, niin kyllä pienehkön (millaisen mielikuvan itse kuvista sain Sinistä) naisihmisen saa hengiltä joskus helpommalla, kun arvaakaan. Kännissä vähän reippaammin tempaissut tytön seinään, pää kolahtanut seinän kautta ikkunalaudan kulmaan tai pöydänlaitaan.. Mistäpä sitä meistä kukaan tietää, vaikka parisuhdepainiottelut olisi olleet tällä pariskunnalla arkipäivää, mutta nyt vain kävi sitten astetta huonommin..
kertoisin oman kokemuksen, mut ei kuullu teil
Surullinen asia silti. ::(
-
johnny rebel
Uskon tohon mitä jo sainoin mut muuten, aika kylmää paveli touhu kopis viikos jos ei suskin tappoo myöntäny. Eilen viel audista hinnat tiputettu. haki rahaa, mihin? no ei saanu kai rahaa. en tiedä muutaku et nyt porukka kelaa sinin oikeit omaisia mut kai pavelki niit on....?
Melkeinpä uskallan väittää, että poliisi ei puhuisi tahallisesta surmaamisesta, jos kyseessä olisi tönäisy tai yksittäinen lyönti...johnny rebel kirjoitti:Miettiny aivan samaa tän julkitulon kans.Itse Luulen ja uskon et on vain tönässy pahasti! Jotenki oon aina oikeessa! Valitettavaa mutta voi olla totta?delila kirjoitti:Jos ei ole kuristanut, niin kyllä pienehkön (millaisen mielikuvan itse kuvista sain Sinistä) naisihmisen saa hengiltä joskus helpommalla, kun arvaakaan. Kännissä vähän reippaammin tempaissut tytön seinään, pää kolahtanut seinän kautta ikkunalaudan kulmaan tai pöydänlaitaan.. Mistäpä sitä meistä kukaan tietää, vaikka parisuhdepainiottelut olisi olleet tällä pariskunnalla arkipäivää, mutta nyt vain kävi sitten astetta huonommin..
kertoisin oman kokemuksen, mut ei kuullu teil
Surullinen asia silti. ::(
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Tossa joku sivu taaksepäin joku kirjoitti että syytetty olisi eka kerralla vangittu todennäköisin syin, mutta se ei pidä paikkaansa. Hänet vangittiin lievemmin perustein silloin eli syytä epäillä. Nyt hänet on vangittu todennäköisin syin. Tappona tulee saamaan tuomion, pituutta varmaan 9-11 vuotta. Mut eihän tää ihmiskunnan hylkiö paskahousu istu siitä kuin puolet.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
katjuska.84
- Sabrina Duncan
No, ainakin täällä aiemmat spekuloinnit siitä, oliko riita vai ei, osoittautuivat paikkansa pitäviksi, joten joskus huhutkin voivat olla tosia. Siitä riitelystä kun ei mitään faktatietoa ollut. itse kyllä epäilisin, että on ne yöllä kyläilleet kaverit menneet paikan päälle juuri siksi, kun sieltä on niin kovaa meteliä kuulunut ja sitten kun onkin hiljentynyt (ja ovat mahd.huomanneet ettei Sini ole poistunut asunnosta->katselleet ikkunasta,etc) niin menneet uudestaan katsomaan että mistä kyse.
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
-
masi78
- Nikke Knatterton
Niinhän siinä sitten kävi kuten ajateltiinkin..Mutta miten tyyppi on roudannut kropan kämpiltä autoon ja kuskannut noin 30 kilometrin päähän,tätä mä ihmettelen että onko tyyppi toiminut yksin vaiko onko ollut kuitenkin apuja siinä hommassa?? Toki tommonen painitaustainen tyyppi vois saada kropan yksinkin autoon..mutta että kukaan ei olis nähny mitään?
-
katjuska.84
- Sabrina Duncan
Onko multa mennyt jotain ohi, kun en muista tuota 30km lukeneeni mistään?
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
-
masi78
- Nikke Knatterton
Poliisi: Sinin poikaystävä murtui paineen allakatjuska.84 kirjoitti:Onko multa mennyt jotain ohi, kun en muista tuota 30km lukeneeni mistään?
18.04.2011 18:27
Sini Länkinen asui tässä Ervintiellä sijaitsevassa talossa.
Poliisille muhoslaisen Sini Länkisen tapaus oli hankala, koska ruumista ei löytynyt ennen kuin poliisi julkaisi viime perjantaina kuvan autosta, jolla todennäköisesti on osuutta tapahtumaan.
Tapauksen saaman suuren julkisuuden jälkeen paine poikaystävän lähipiirissä kasvoi niin suureksi, että tänään poliisi sai yleisövihjeen, jonka avulla se löysi Sini Länkisen kuolleena Muhokselta ojasta.
Sini sai surmansa kotonaan
Vuonna 1991 syntyneen poikaystävän epäillään tappaneen 19-vuotiaan Sinin heidän yhteisessä kodissaan Muhoksella ja kuljettaneen ruumiin useiden kymmenien kilometrien päähän ojaan, jonka läheisyydessä ei ole asutusta.
Poliisin mukaan Sini kuoli riidan päätteeksi. Teossa ei käytetty teräasetta.
Poikaystävä tunnusti teon
Poliisi esittää huomenna 19.04.2011 Oulun käräjäoikeudelle miestä viipymättä vangittavaksi, koska poikaystävä on ollut jo kertaalleen vangittuna todennäköisin syin epäiltynä taposta. Tuolloin hän kiisti teon, mutta on tänään kuulustelussa myöntänyt surmanneensa Sinin.
Poliisi kaipaa edelleen havaintoja yöllisitä liikkeistä punaisesta Fiat Bravan liikkeistä 06.03.2011.
Ari Kettunenari.kettunen(at)mtv3.fi