Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
^Sitä punaista tännekin, eli jaetaanko puteli? Hiljaista on nyt. Tänään tuntui keväältä, kun näkyi nokkosperhonen ja kärpäsiä pihalla. Skåål sille!
Nothing is quite what it seems
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Jaetaan vaan.
Nyt olisin vailla vaikka kokonaistakin pulloa, täysi rentoutuminen ja vapaat, puhumattakaan pitkistä unista. Tykkään!
Erillaista musiikkia multa sitten jukesta http://www.youtube.com/watch?v=tEPB7uzKuh4
Nyt olisin vailla vaikka kokonaistakin pulloa, täysi rentoutuminen ja vapaat, puhumattakaan pitkistä unista. Tykkään!
Erillaista musiikkia multa sitten jukesta http://www.youtube.com/watch?v=tEPB7uzKuh4
Iltoja vaan. Koska en ole varmaan ikinä ennen sijoittanut 6,90€ yhtä nerokkaasti kuin tällä viikolla ostamalla jääkolpakon joka lienee parhaimpia keksintöjä sitten valmiiksi viipaloidun leivän, niin täytyyhän tätä juhlistaa parilla KYLMÄLLÄ oluella. Rochefort 10:ä tuoppi täyteen, nam!
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
No niin, pääsiäisen ensimmäinen happy hour valmiina alkamaan. Työpaikan ukset suljettu, pyhien ruokaostokset purettu jääkaappiin ja tohtorin vaalivedonlyönti-Karhut laitettu jäähdytykseen, ei puutu kuin juomari(t) paikalle...
Itselleni avaan yhden Laitilan virvoitusjuomatehtaan kuplivan viinin, olen sen varmasti ansainnut.
Itselleni avaan yhden Laitilan virvoitusjuomatehtaan kuplivan viinin, olen sen varmasti ansainnut.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Onko tämä niinkuin kutsu? Ja kenelle, hmmmaija turjukka kirjoitti:No niin, pääsiäisen ensimmäinen happy hour valmiina alkamaan. Työpaikan ukset suljettu, pyhien ruokaostokset purettu jääkaappiin ja tohtorin vaalivedonlyönti-Karhut laitettu jäähdytykseen, ei puutu kuin juomari(t) paikalle...![]()
Varmasti olet sen ansainnut ja minäkin olen ansainnut muutaman lasin punaviiniä tähän ihanuuteen =)maija turjukka kirjoitti:Itselleni avaan yhden Laitilan virvoitusjuomatehtaan kuplivan viinin, olen sen varmasti ansainnut.
Nooruska, oliks se mun Usher jo niin vanhaa kamaa? Kösses, mua on huiputettu! no kuis tää maailman kaunein nainen, Jennifer Lopez? Onks sekin jo vanhaa kauraa?
Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Lopezi vielä menee, mutta tuokin alkaa oleen jo lievää blaah-genree. Maailman kaunein nainen julkaiseekin ihan just sen uuden sinkun, jospa siitä tulis uus on the floor...? (tuskimpa vaan...)
Ulkona on kyllä tänää ollu niin loistosää!
Sen kunniaks kierros mun piikkiin. 
Ulkona on kyllä tänää ollu niin loistosää!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^ Rosamarine, Prison-kutsuthan ovat aina kaikille rotuun, sukupuoleen, seksuaaliseen suuntaukseen ja uskonnolliseen vakaumukseen katsomatta... Mutta sen verran pitää olla ryhtiä, ettei nyt sentään ihan rullat päässä tänne tulla
Toinen saunajuoma, kiitos, Nooruskan piikkiin
Toinen saunajuoma, kiitos, Nooruskan piikkiin
-
rosamarine
- Adrian Monk
Maija, ihanaa kuulla
Olemme siis minä ja kuus parasta kaveriani Prisonin vieraina tänään ja juomme Nooruskan piikkiin 
Kyselin vähän porukan nuorimmalta, että mikä ihme voisi sytyttää parikymppisen ylioppilasLarvannon Liekkeihin, vastaus tuli tähän malliin: I Just Had Sex Joten... Mussut rakkaat, oikein hauskaa iltaa, mie lähen ny juhlimaan tuonne julmaan maailmaan, Hu0h.
Ainiin, Tilaan silti pari punkkupulloa firman piikkiin minfolaisille, juokaa pois ja palaillaan astioille!
Kyselin vähän porukan nuorimmalta, että mikä ihme voisi sytyttää parikymppisen ylioppilasLarvannon Liekkeihin, vastaus tuli tähän malliin: I Just Had Sex Joten... Mussut rakkaat, oikein hauskaa iltaa, mie lähen ny juhlimaan tuonne julmaan maailmaan, Hu0h.
Ainiin, Tilaan silti pari punkkupulloa firman piikkiin minfolaisille, juokaa pois ja palaillaan astioille!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Iltaa. On ollut tosiaankin tänään mahtava ilma, ja niinpä nuo on ollut jo oikeastaan kolmenakin päivänä putkeen. Olen sentään älynnyt hyödyntää hienot ilmat käymällä lenkillä, mutta pipit on kyllä kintutkin jo juoksenteluista.
Nytpä sitä onkin taas hyvä ikäänkuin kumota lenkkeilyn vaikutuksia kun nappaa muutamat menojuomat.
Tuopillinen Chimay Blueta, kiitos.
Nytpä sitä onkin taas hyvä ikäänkuin kumota lenkkeilyn vaikutuksia kun nappaa muutamat menojuomat.
Tuopillinen Chimay Blueta, kiitos.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Juu kelejä pitäny, jos kyyppari vaikka tiun verran valkiaa venakkoo hilais pöytään
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Juoma maun mukaan kaikille niille vanhemmille, jotka eivät aio antaa lapsensa hukkua vesistöön nyt tai kesällä. Nyt täytyy löysätä vähän, alkaa tuo vanhempien päänsilittely pikkuhiljaa rasittaa kohtuuttomasti. Tänne tuoppi punkkua ja äkkiä! Kiitos ja skool
Nothing is quite what it seems
Tarkoittanet siis Maybrick ainaskin minua! Joten jospas yhden valkoryssän vielä iltapalaksi...
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Nyt Rossu osu biisi kohdilleen! Tuo on mun ja mun jätkäni biisi. <3
(mutta ei niinkään tän hetken kuumimpia biisejä.
)
(mutta ei niinkään tän hetken kuumimpia biisejä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tää leidi voisi ottaa vaikka nuijanukutuksen, sen verran ylikierroksilla tuntuu menevän
-godnatt och sov gott alla mina älsklingar-
-godnatt och sov gott alla mina älsklingar-