Murha.infon Presidentinvaalit!
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Re: Murha.infon Presidentinvaalit!
Voi olla et koppaan pari salkkua lisää huomenna kun kaupat aukee, Turju on lähellä taivaspaikkaa.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Onko ministeritittelit samaa kuin oikeassa eduskunnassa? Vai jaetaanko kategorioittain? 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ääni sinne minne kuuluukin! Lällärityypit sitten erikseen..
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
Voi Viddu mitä ehdokkaita. Listalta puuttuu ainoastaan Jani Toivola 
Riippuu valtaoikeuksista,jos nykytrendi jatkaa kulkuaan niin lähinnähän sillä olisi pelkästään symbolinen merkitys,joten lopputuloksella ei silloin lienee väliä 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mitääh!? Onko muka Jani Toivolassa jotain vikaa?MTee kirjoitti:Voi Viddu mitä ehdokkaita. Listalta puuttuu ainoastaan Jani Toivola
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Miten ministerisalkut jaetaan?
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Marskille oikeusministerin salkku, vaikka jäisikin jumboksi. Kellään muullahan ei ole viran vaatimaa kokemusta.

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Marskille oikeusministerin salkku, vaikka jäisikin jumboksi. Kellään muullahan ei ole viran vaatimaa kokemusta.
Oikeusministeriö: Sen toiminta-ajatus on luoda oikeuspolitiikan linjoja, kehittää säädöspolitiikkaa ja ohjata hallinnonalaa. Oikeusministeriö on asettanut tavoitteekseen avoimen, aktiivisen ja turvallisen yhteiskunnan, jossa ihmiset voivat luottaa oikeuksiensa toteutumiseen. Oikeusministeriö ylläpitää ja kehittää oikeusjärjestystä ja oikeusturvaa sekä huolehtii demokratian rakenteista ja kansalaisten perusoikeuksista.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jos joku on murha.infon presidentti se näyttää aivan joltain mopokerhojen touhuilulta sivullisten silmissä. Näiden vaalien suurin epäkohta tuntuu olevan ehdokasasettelu ja sen syyt. Nyt näyttää siltä että otus on vetänyt nimet hatustaan ja ehdokkailta kysymättä. Luulen, että esimerkiksi Marsalkka keskittyy mieluummin kupolirunoihin ja oloneuvosteluun kuin vaalikampanjaan. Naisehdokkaista: mikään laki ei pakota heitä lisäämään ehdokkaiksi ja vasta Nooruska on ilmaissut kiinnostuksensa tehtävään.
Eikö voitais vaan ilmoittaa että vaalit on peruttu määrärahojen puutteesta johtuen ja koska oli muutenkin paska idea pitää ne...
Eikö voitais vaan ilmoittaa että vaalit on peruttu määrärahojen puutteesta johtuen ja koska oli muutenkin paska idea pitää ne...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lähinnä vain olin syvästi hämmästynyt, kun minua ei oltu laitettu kysymättä ehdoille. En ymmärrä miten tämä vääryys pääsi tapahtumaan.
Jatkoin myös ilmoittamalla toisenlaiset keinoni vaikuttaa "vaaleissa".
Ja hei, minä ehdotin sinua Rippis tuolla aikaisemmin jo! 
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Joo kiitosta vaan, tunsinkin asian johdosta paatuneessa sydämessäni jonkinlaisen lämpimän läikähdyksen.Nooruska kirjoitti: Ja hei, minä ehdotin sinua Rippis tuolla aikaisemmin jo!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kato se oli kiitos siitä, ku hehkutit mun rintavarustusta jossakin ketjussa. 
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kannattaako silmiä kehua enää ollenkaan vai keskittyä vaan rintojen kehumiseen? Entä takamuksen kommentit asiasta? "Minut on jätetty täysin taka-alalle", kitisee herra Peppu.Nooruska kirjoitti:Kato se oli kiitos siitä, ku hehkutit mun rintavarustusta jossakin ketjussa.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kunhan kesä saapuu joka kolkkaan maata ja ihmisten villavarustus vähenee niin pidetään minfon
Miss manboob-skabat johon varmasti kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan.
Miss manboob-skabat johon varmasti kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mä panttaan mun ääntäni Aizerbaidzanille. Viime tipassa on hyvä antaa äänensä. Tässä äänestyksessä vähän häiritsee, että osa ehdokkaista sopisi paremmin kansanedustajiksi, osasta voisi olla jopa pressaksi asti. Laittaisin kansanedustajiksi Damienin ja VoDkan, pressa-ainesta löytynee Aizerista ja dr. Lecterista. Marsalkka voisi olla musta hevonen 
Listalta puuttuu tärkeitä nimiä kuten: Matlockb, MEG, Valdovas, Härkä, Ailar Mariacka, Kylli ja Belker. Marokon kauhu ja Norsula voisivat edustaa kansanedustajapuolta. Ja me muut oltaisiin tietenkin työnantaja, eli minfokansa
Miss manboob-skaboja on turha pitää, sillä minfon kuninkaallisiin kuuluva, minfoprinzessa Nooruska voittaisi skabat mennen tullen jättäen muut itkemään katkerasti peräänsä. Kirjaimellisesti
Listalta puuttuu tärkeitä nimiä kuten: Matlockb, MEG, Valdovas, Härkä, Ailar Mariacka, Kylli ja Belker. Marokon kauhu ja Norsula voisivat edustaa kansanedustajapuolta. Ja me muut oltaisiin tietenkin työnantaja, eli minfokansa
Miss manboob-skaboja on turha pitää, sillä minfon kuninkaallisiin kuuluva, minfoprinzessa Nooruska voittaisi skabat mennen tullen jättäen muut itkemään katkerasti peräänsä. Kirjaimellisesti
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Voitaisko pitää edes Murha.info annual springfest miss manboob wet t-shirt-skabat?rosamarine kirjoitti: Miss manboob-skaboja on turha pitää, sillä minfon kuninkaallisiin kuuluva, minfoprinzessa Nooruska voittaisi skabat mennen tullen jättäen muut itkemään katkerasti peräänsä. Kirjaimellisesti