Kummallista miten täällä ylläpidon sivuistoilla aina alkaa niin laulattamaan, yhden laulun sanat ulos pyrkii. Pidätellään, pidätellään. Lyriikoille ja karaokeille on omat sivustonsa.
Syyttömyyteen olemme näköjään molemmat päätyneet asioita punnittuamme. Sinä olet kertonut miten alkuvaiheessa olet olettanut AA:n voivan syyllinen olla, mutta asioihin mm. etp:n kautta tutustuttuasi olet tullut toisenlaiseen johtopäätökseen. Ihailtavasti olet jaksanut puolustaa näkemystäsi ja mielestäni näkemyksesi puolustamiseen valitsemasi välineet ovat olleet ainoat oikeat. Näytöt, faktat ja fysikaalisten suureitten kautta tapahtuneen arviointi ovat olleet peruskauraasi. Tiedät itsekin minkälaisia helmiä olet "löytänyt" ja luonut analyyttisen lähestymistapasi ansiosta. Paljon on sättimistä niskaasi satanut, naurettavia nöyryyttäviksi tarkoitettuja pulumerkkejä jaeltu. Joskus toisen ihmisen näkemysten kunnioittaminen on todella vaikealta vaikuttanut.turumurre kirjoitti:
Kuten aikaisemmin olen sanonut: Jos vastauksia haluaa, pitää itse selvittää ja niistä muodostaa oma mielipiteensä.
Minä olen nuo ed lauseessa olevat asiat itselleni selvittänyt, olen siis tuomarina, mutta vain itselleni.
Se riittää minulle aivan mainiosti, enkä minä tarvitse siihen myönnytyksiä keneltäkään.
Tarpeetonta edes sanoa tähän mitä mieltä tästä tapauksesta olen. Se on tässä reilun vuoden aikana vahvistunut ja tullut oletettavasti lukijoillekin selväksi.
Tämä keissi alkaa olla päätöksessään, myös turren osalta, loppusilausta vaille....
Poliisitutkinta tästä tapauksesta on kaikkineen yhtä epäselvä kuin surmaillan tilannetta esittävä 3d-kuva. Varjoja kuvaan ei ole esitetty, niitä tästä tapauksesta on löytynyt muutenkin ihan liikaa…
Minä tulkitsen tämän kykysi muuttaa katsantokantaasi jotakin ihmisen kyvystä tarkkailla ja analysoida ajatusmaailmaansa kertovan. Onhan joukossamme tapauksia, jotka ovat sitä mieltä, ettei mikään määrä etp:tä saa heitä mieltään muuttamaan, intuitio se on joka jyllää. Etp:eettömänä olen itse juttua vähän erilailla lähestynyt (kykyäni todellisuuden tuomarina toimimisessa varmasti suuresti haittaisi monen muun seikan lisäksi puuttelliset tiedot ja taidot hahmottaa ja ottaa maailma haltuun teknisten todisteiden ja fysiikanlakien tuntemisen kautta). Looginen ajattelu on salainen aseeni
Hovioikeuden päätöksen jälkeen "meillä" palstalaisilla varmaan tovi vierähtää päätöksen palasiksi purkamisessa, AA:n tilannetta hahmottaessa ja sitten, niin toivon, voisimme siirtyä tarkastelemaan tätä koko prosessia kaikkine aspekteineen. Ja seuraamaan tapauksen synnyttämiä jatkotoimenpiteitä ja seuraamuksia, toivottavasti niitä tulee. Henkilökohtaisesti kun olen tämän kautta saanut tarkastella oikeusjärjestelmäämme ja sen "toimivuutta". Toivon yhteisten "ajatusleikkiemme" jatkuvan, eihän tämä keissi ikinä lopu
Ps. En tiedä miten suhtautua tuohona Alpon purkaukseen. Se on niin rohkean vilpitön (ja samalla ...?).
Helpolla Alpo ei ole itseään päästänyt, sen voi palstaa seurannut päätellä. Ei melkein mitään ole pureksimatta niellyt, rekojen paikkansapitävyyttä tarkastellut rekoamalla! Koko se äänimaailman tallennukseen liittyvän problematiikan avaaminen muun muassa. Kiehtova tapaus täällä kantansa lukkoonlyöneiden keskellä. Loppupäätelmäänsä olen salaa odottanut ... ja johtopäätös on SYYTÖN.
Jotenkin nyt on kovasti (toivottavasti vain hetkellisesti) pettynyt Turumurren esittämiin asioihin. Minun mielestäni ryöpytys ei ihan reilu ollut, mutta toisaalta jos ehdottoman luja luottamus on tuntunut kolhuja saaneen niin silloin reaktion voimakkuuden ymmärrän. Mutta hei vain jumalat ovat erehtymättömiä, errare humanum est.