Don't flatter yourself.turumurre kirjoitti:
Kyllä minulla on faktat hallussa, varmaan olet sen monesti huomannut.
Siella on taas ainakin yksi viestiketju, jossa odotan edelleen (turhaan kuten aina) sinun kertovan lahteesi ja/tai pyytavan anteeksi vaaria syytoksiasi.
Samariinin tarve onneksi todella tassa viikon paasta vahenee. Kahvinjuontikuntoon seurassasi en usko kuitenkaan enaa kuntoutuvani -- vaikka kuinka tarjoaisit.
Toivottavasti sait keskusteluista mita hait. Itsestani on todella harmi, etta talle pro-Anneli puolelle ei sattunut ketaan kunnon debaattiin pystyvaa.
Naille keskustelupalstoille yleensakin on tyypillista, etta vastapuolella on aina ja kaikkien mielesta pelkkia lukutaidottomia imbesilleja. Hirveita en siksi odottanut kun tanne vuosi sitten vahingossa haksahdin. Ihmiset yleensakin yliarvioivat alynsa ja loogisen ajattelukykynsa ihan samoin kuin ajotaitonsa: 90% olettaa olevansa huomattavasti keskiarvon ylapuolella. Tassa ei ollut mitaan uutta. Sen sijaan nama sinun valehtelusyytoksesi--jotka postasit uudestaan ja uudestaan kauan sen jalkeen kun olin jo dokumenteilla todistanut kiistatta sinun olleen vaarassa--olivat uusi ja epamiellyttava kokemus. Mun mielesta taktiikkana harvinaisen ala-arvoinen, mutta ehkapa tunnet pappenheimilaisesi.
P.S. Taisit ihmetella jossain Taran puuttumista. Jollei ollut tallainen tekoviaton kieli-poskessa ihmettely, katso huilijaluettelo.