Holly

LOLSiru83 kirjoitti:Amerikkalaiset ovat pohtineet keskustelupalstoilla paljon veljen mahdollista osuutta. Itse pidän sitä epätodennäköisenä. Veljestä löytyy kuvia netistä, kiltin näköinen poika..

Siru taitaa olla keskittymässä näihin kasvoanalyyseihin. Heinolan 17-vuotiaat murhasta syytetytkin on arvioitu tarkkaan, älykkkyysosamäärää myöten pelkkien kasvokuvien perusteella.DollariExpress kirjoitti:LOLSiru83 kirjoitti:Amerikkalaiset ovat pohtineet keskustelupalstoilla paljon veljen mahdollista osuutta. Itse pidän sitä epätodennäköisenä. Veljestä löytyy kuvia netistä, kiltin näköinen poika..![]()
entäs mika muranen? kiltin näköinen ku mikä..
Siinä tapauksessa tän olisi voinut otsikoida vähän paremmin, että siitä selviäisi millaisesta tapauksesta on kyse.Siru83 kirjoitti:Mielestäni tämä kuuluu tähän, koska on uusi tapaus eikä ole ollut pitkään kadonneena. Jos löytyy henkirikoksen uhrina, sitten voi siirtää henkirikokset ulkomaat-osioon.
Miten haluat. Yleensä kadonneet laitetaan suoraan kadonneisiin, vaikka kyse olisi karkumatkalla olevasta teinistä.Siru83 kirjoitti:Mielestäni tämä kuuluu tähän, koska on uusi tapaus eikä ole ollut pitkään kadonneena. Jos löytyy henkirikoksen uhrina, sitten voi siirtää henkirikokset ulkomaat-osioon.
Mitenköhän monta kertaa on kuultu läheistenkin sanoneen rikoksen tehneestä, ettei olisi koskaan uskonut hänen tekevän niin?Jack the Ripper kirjoitti:Siru taitaa olla keskittymässä näihin kasvoanalyyseihin. Heinolan 17-vuotiaat murhasta syytetytkin on arvioitu tarkkaan, älykkkyysosamäärää myöten pelkkien kasvokuvien perusteella.
Minä olen käsittänyt että molemmat, Holly ja veli, asuivat vielä kotona josta Holly aamulla lähti ulos veljen ollessa vielä sisällä. Eli olivat varmaan moikanneet jo siinä aamullaCrishelle kirjoitti:OT: Mä olen henkilökorttini kuvassa todella vihaisen näköinen vaikka olen aina hymy korvissa. Ne kuvasäännöt..
Tuo veljen käytös on outoa. Olisi luullut menevän moikkaamaan siskoaan,vai oliko niin kaukana ettei ehtinyt perään,olettaen että Holly seuralaisineen meni nopeaa vauhtia?? Oma veljeni olisi varmaan soittanut perään ja pyytänyt odottamaan et ehtii tulla moikkaan,plus että mun kaiffan se kyllä tunnistaa pidemmänkin matkan päästä?? Olivatko Holly ja poikakaveri olleet kauan yhdessä? Tekemisissä perheen kanssa? Millaiset välit veljellä ja poikakaverilla olivat??