Lahti: Jalkarannassa ammuskeltiin aamuyöstä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Lahti: Jalkarannassa ammuskeltiin aamuyöstä

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Jalkarannassa ammuskeltiin aamuyöstä

Sunnuntain vastaisena aamuyönä hieman yli kello 5 Lahden Jalkarannassa ammuttiin Kiikkulankadulla sijaitsevan kerrostalon porrashuoneeseen sekä Mäkirinteenkadulla pysäköityyn pakettiautoon.
Näissä ammuskeluissa ei tapahtunut henkilövahinkoja. Lahden poliisin kertoman mukaan asiaan saattaa liittyä punainen henkilöauto. Mahdolliset havainnot tapahtuma-aikaan liikkuneista henkilöistä tai ajoneuvoista pyydetään ilmoittamaan poliisin numeroon 03-858 3120 kello 8-18 välisenä aikana.

ESS

Just joo..taas järjenjättiläiset liikenteessä; "hei ammuskellaan vähän niin me ollaan kovia, kaikki kunnioittaa meitä, joo-o."

vittu mitä pellejä tänne maailmaan mahtuu. :oops:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Joo-o.
Mitäpä mieltä ootte siitä, jos haja-asutusalueella eli semmoisessa yhteisössä missä naapuri on noin 100 metrin päässä ammuskellaan esim.yöllä kahden-kolmen aikaan ja useamman kerran.
Ihan vaan niinkuin huvikseen räiskitään ilmaan, niin että naapuri herää.
Soittaisitteko poliisille vai antaisitteko asian olla? :?
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Tiina kirjoitti:Joo-o.
Mitäpä mieltä ootte siitä, jos haja-asutusalueella eli semmoisessa yhteisössä missä naapuri on noin 100 metrin päässä ammuskellaan esim.yöllä kahden-kolmen aikaan ja useamman kerran.
Soittaisin poliisille, jos siis edes tunnistaisin ammuskelun ääntä! mä nimittäin luulen aina kuullessani pamauksen et joku ampuu, mies sit korjailee et tais kyl olla auton rengas tms... :oops:

..Niin kun eihän sitä kuitenkaan voi "ulkopuolisena" tietää on ihan huvin vuoksi-räiskintää?!?
Tiina
Sherlock Holmes

Nii joo, olettaisin kuitenkin, että olisi huvikseen räiskintää, kun oon kuullut samalta tontilta/talolta myös aiemmin ammuntaa, mut se on ollut sentään päivällä tai illalla.
Tosin samat tyypit ampuili myös ilotulitusraketteja toukokuussa, että mitkään järjen jättiläiset ei ilmeisesti kyseessä.
Mutta nyt tosiaan herättiin klo 2 ekaan pamaukseen, sitten kun saatiin unen päästä kiinni, niin taas pamahti.
Lapsetkin heräsi ihmettelemään.
Sitten mies sanoi, että soittaa poliisit, mutta kielsin. :oops:
Viimeisen kerran ammuttiin sitten klo puoli 3.

Nyt oon sitä mieltä, että jos vielä räiskivät niin sitten soitan poliisit.ärkele.
Muksutkaan eivät saaneet enää unta tän jälkeen vaan valvottiin sitten loppuyö. :evil:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kyse on siis jonkinlaisesta maaseudusta? En nyt tiedä onko se poliisiasia, jos omalla tontillaan maalla ammuskelee aseella vaikka keskellä yötä (olettaen että ase on laillinen ja ammuskelutilat on asialliset ja äijä ei ole perseet), tietysti jos olettaa että joku noista kohdista ei täyty niin ehdottomasti soittoa vaan poliiseille, vaikkapa nimettömänä.
Tiina
Sherlock Holmes

No mun mies harrastaa itse ampumista ja sanoi kyllä, että omassa pihassa ei ole luvallista ampua.
Oli sitten kyse laillisesta tai laittomasta aseesta.
Ampumaradat on sitä varten, käsittääkseni.

Ja luulenpa, että tuollaiset yöllä pommittajat on nauttineet kyllä muutakin kuin kansalaisluottamusta. :roll:
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Jos kyseessä on haja-asutusalue niin riippuu ihan onnesta miten poliisit reagoivat.Jos partio on lähellä niin totta kai tulevat katsomaan mutta jos lähin partio on suorittamassa tehtävää jossain kymmenien kilometrien päässä niin...
Tiina
Sherlock Holmes

wretch kirjoitti: Jos kyseessä on haja-asutusalue niin riippuu ihan onnesta miten poliisit reagoivat.Jos partio on lähellä niin totta kai tulevat katsomaan mutta jos lähin partio on suorittamassa tehtävää jossain kymmenien kilometrien päässä niin...
Noo..mä raportoin sitten poliisin aktiivisuuden kun ens kerralla yöllä herään vit*uuntuneena. :lol:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tiina kirjoitti:No mun mies harrastaa itse ampumista ja sanoi kyllä, että omassa pihassa ei ole luvallista ampua.
Oli sitten kyse laillisesta tai laittomasta aseesta.
Ampumaradat on sitä varten, käsittääkseni.

Ja luulenpa, että tuollaiset yöllä pommittajat on nauttineet kyllä muutakin kuin kansalaisluottamusta. :roll:
Joo, itsekkin kyl veikkaisin et ovat nauttineet :D Isäni asuu juuri maalla ja hänellä on oma ampumarata jolla ampuminen käsittääkseni on laillista, en ainakaan ole kuullut että ampumisella olisi jotkut kellonaikarajaukset..
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Tiina, mitäpä jos ne joka ammuskelukerta on lahdannut sinne??? :shock: Ja sä vaan kuvittelet et on huviräiskintää?? :oops:
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mulla on taas mennyt ihan ohi nää lahden kuviot...jännä juttu, ettei edes asumalla pysy kärryillä :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tiina
Sherlock Holmes

Cicciolina kirjoitti:Tiina, mitäpä jos ne joka ammuskelukerta on lahdannut sinne??? :shock: Ja sä vaan kuvittelet et on huviräiskintää?? :oops:
Voipi olla...
Aika hissua ollut pari päivää ja mikä tärkeintä myös yötä.
8)...joten aivan sama :D
Vastaa Viestiin