Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
oikuliina
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 11:34 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja oikuliina »

tuuli kirjoitti:Niin btw onko siitä taksinkuljettajasta kuulunut mitään? Onko ilmoittautunut poliisille? Kahlasin kyllä keskustelua läpi, mutta reilu 450 sivua alkaa olla hiukan liikaa. Älkää lynkatko minua, jos tämä asia on täällä jo ollut esillä..
Ei ainakaan julkisuuteen asti ole tullut mainintaa. Mutta eikö tämä pyyntö ilmoittautua tullut vasta eilen tai toissapäivänä? Poliisin täytyy ensin saada kuljettajalta vihje, sitten kysellä mitä on nähnyt ja vielä varmistaa asia omilla tutkimuksilla, ennen kuin sen voi julkaista IS tai IL.
Avatar
tuuli
Sofia Karppi
Viestit: 449
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2011 1:54 am
Paikkakunta: Pori

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja tuuli »

oikuliina kirjoitti:
tuuli kirjoitti:Niin btw onko siitä taksinkuljettajasta kuulunut mitään? Onko ilmoittautunut poliisille? Kahlasin kyllä keskustelua läpi, mutta reilu 450 sivua alkaa olla hiukan liikaa. Älkää lynkatko minua, jos tämä asia on täällä jo ollut esillä..
Ei ainakaan julkisuuteen asti ole tullut mainintaa. Mutta eikö tämä pyyntö ilmoittautua tullut vasta eilen tai toissapäivänä? Poliisin täytyy ensin saada kuljettajalta vihje, sitten kysellä mitä on nähnyt ja vielä varmistaa asia omilla tutkimuksilla, ennen kuin sen voi julkaista IS tai IL.
No näinpä, mutta joissain takseissa on kamerat, jotka olisivat voineet napata bemarin rekkarin ja jospa sitä kautta alkanut vyyhti selviämään. Mutta ilmeisesti en ole sitten missannut mitään uutista tästä aiheesta..
Martin_Beck
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: To Elo 11, 2011 1:55 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Martin_Beck »

Kilta kirjoitti: poliisitiedottesta napattua...

"Poliisi pyytää havaintoja nyt erityisesti tästä BMW -merkkisestä autosta ja kolmesta miehestä sen läheltä."
Mielenkiintoista. Nimittäin tosiaan 21.8. tiedotteessa on juuri noin, mutta 22.8. tiedotteessa:
Poliisi pyytää nyt erityisesti havaintoja tästä BMW autosta ja sen vieressä olleista henkilöistä ja heidän liikkeistään.

Tämä voi tietysti viittaa kolmen miehen lisäksi skootterilla istuvaan tyttöön, jolloin olisi kyse neljästä henkilöstä.
oikuliina
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 11:34 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja oikuliina »

Saturnus kirjoitti: Vai olisiko katoamisella joku muu ratkaisu. Olisiko itsemurha täysin poissa laskuista. Vaikutti ettei murroikäistä tyttöä kaipaa kukaan. Sama mitä äiti sanoo, jos vanhemmat tuntisivat lapsensa niin hyvin, Suomessa ei olisi yhtäkään nuoren tekemää itsemurhaa. Karoliinan elämäntilanne vaikutti aika kaoottiselta, mikä voi olla vaikea 15v käsitellä.
Poliisi olettaa varmaankin sen kaverille soitetun puhelun perusteella, jossa suunniteltiin seuraavaa viikkoa, että itsemurha on poissa laskuista. Toisaalta olen joskus lukenut, että itsemurhaa pitkään suunnitelleet eivät anna merkkejä ulospäin ja saattavat hyvinkin sopia tapaamisia, vaikka tietävät, etteivät enää myöhemmin ole elossa.
Olisi kuitenkin kummallista jättää skootteri kumolleen vilkku päällä ja juosta metsään tekemään itsemurha. Millä? Hirttäytyminen vaatii köyden, lääkkeitä pitää olla paljon ja tarpeeksi tehokkaita, ranteiden viiltämiseen tarvitaan teräase... En yrittäisi noista juuri mitään hetken mielijohteesta kolmen aikaan yöllä metsässä pikkuhuppelissa. Minä en toisaalta ole enää 15-vuotias ja epätoivoinen.
Lone Wolf
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Elo 20, 2011 8:30 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Lone Wolf »

Saturnus kirjoitti:Tuuli: aivan, olen samoilla linjoilla. Poliisi on viikkotolkulla keskittänyt etsintänsä Likolammenkadun ympäristöön. Lavastus vai jättö, tuskin sillä on väliä. Tosin täysin hyödytöntä, kiinni he jäävät kuitenkin.

Tappoi Karoliinan yksi tai useampi, ne muut pysäkillä olleet tietävät Karoliinan mahdollisen henkirikoksen syyllisen. Kestävätkö painetta.

Vai olisiko katoamisella joku muu ratkaisu. Olisiko itsemurha täysin poissa laskuista. Vaikutti ettei murroikäistä tyttöä kaipaa kukaan. Sama mitä äiti sanoo, jos vanhemmat tuntisivat lapsensa niin hyvin, Suomessa ei olisi yhtäkään nuoren tekemää itsemurhaa. Karoliinan elämäntilanne vaikutti aika kaoottiselta, mikä voi olla vaikea 15v käsitellä.
Tuskin asiaa käsiteltäisiin tappona, jos se olisi itsari? Karoliina ei ollut itsetuhoinen. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisi silloin tällöin ollutkin.
"She's hiding something..."
Wilkku
Armas Tammelin
Viestit: 87
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 2:21 pm
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Wilkku »

Poliisin tiedotteessa saattaa lukea henkilö siitä syystä, että tosiaan sinne auton sisälle voi olla melko hankalaa nähdä, tai sitten tosiaan kysymys on tuosta että testataan silminnäkijöiden havaintojen yhteneväisyyksiä. Toisaalta se, että skootteritytöstä ei kerrottu sen kummempia tuntomerkkejä/toisessa tiedotteessa kolmesta miehestä viittaisi jälkimmäiseen, toisaalta taas tytön tapauksessa tyttökin saattaa olla ollut jotenkin niin että tytön tuntomerkkejä ei ole kunnolla nähnyt.

Itsemurhaan Likolammenkadun ympäristön metsissä en edelleenkään usko siitä syystä, että ruumista ei ole tuolta seudulta löytynyt. Piti oikein alkaa miettimään, että itsekin olen kyllä lukenut, että itsemurhapäätöksen tehnyt saattaa olla niin iloinen ja vapautunut päätöksen tehtyään, että ihmiset ihmettelevät että mikä siihen nyt iski (tosin tällöin tosin itsemurhaa on yleensä pohdiskeltu pidempi aika eli tämä ei oikein istu humalaisen teinin "nopean päätöksen" itsemurhaan), mutta mitenkään erityisen tyypillistä ei mielestäni ole, että tehdään tulevaisuuden suunnitelmia itsemurhapäätöksen jälkeen. En kiellä etteikö joissakin tapauksissa voisi moisia piirteitä olla, mutta teinin känni-itsemurha olisi varmasti aika spontaani teko. Jos oletetaan, että Karoliina on ajanut kolarin ja tämän jälkeen on tullut "maailma vihaa mua, parempi kun mua ei olisi"-fiilis, niin ei teini olisi näissä tuntemuksissa kovin kauas matkannut sitä itsemurhaa tekemään. Yleensä pitkällä aikavälillä itsemurhapäätöksen tehnyt ei laita energiaansa tulevaisuuden suunnittelemiseen, koska sitä ei ole. Nämä ovat nyt vain omia pohdintojani, jokainen itsemurha on yksilöllinen, eikä täydellistä yleistystä voi varmaan koskaan tehdä, mutta itse pistäisin itsemurhan tässä tapauksessa sinne epätodennäköisempien ratkaisujen joukkoon.

Edit:Typo.
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
Saturnus
Remington Steele
Viestit: 203
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 12:47 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Saturnus »

Siihen asti kunnes ruumis löytyy poliisi on samanlaisten arvausten varassa kuten mekin, ellei sitten joku ole tunnustanut. He eivät voi tietää onko kyse taposta vai ei.

Heitin itsemurhan kehiin koska tässä valossa se on yhtä mahdollista kuin mikä tahansa muukin. Vaikuttaa siltä että ruumis löytyy jostain sitten kun se löytyy, ennen kukaan ei tiedä. Olen aina kunniottanut Suomen poliisia, he sentään ratkaisevat rikokset, eri asia mitä tuomioistuin päättää. Mutta nyt näyttää huonolta. En ymmärrä miksi Kallioniemi sanoi: "on yhdentekevää miksi tai miten Karoliina Likolammentielle päätyi", kun juuri se on alusta ollut tärkeintä. Poikahan juuri kertoi ettei Karoliina tuntenut tietä kotiinsa, sikäli kun puhui totta. Etsintöjen laajentaminen ja jatkaminen ei ole loputtomiin mahdollista. Avain ratkaisuun on varmasti ollut koko ajan lähellä, vaikea tietysti sanoa mitä se on, kun ei tiedä oikeasti mistään mitään. En usko tuiki tuntemattomiin tekijöihin, ne ovat lähinnä myytti. Tero Haapala ratkaisi Imatran tytön katoamisen aloittamalla alusta ja tekemällä kaiken perusteellisesti. Kaikki lausunnot käytiin pilkkua myöten uudelleen läpi.
"Ei kuolema ole paikka..."♫
Saturnus
Remington Steele
Viestit: 203
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 12:47 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Saturnus »

eiku Imatran tytön kuoleman
"Ei kuolema ole paikka..."♫
Saturnus
Remington Steele
Viestit: 203
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 12:47 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Saturnus »

Ja jos nyt saivarrellaan; lopullinen rikosnimike, syyte perustetaan kuolinsyytutkimukseen. Itse tunnustuskaan ei pelkästään riitä. En tiedä riittääkö se välttämättä tuomioonkaan, jos henkilöä ei voida sitovasti todistaa kyseisen rikoksen tekijäksi.
"Ei kuolema ole paikka..."♫
Nonu
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 8:22 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Nonu »

Tämä voi olla aikamoista spekulaatiota, mutta tutkein tässä nettiauton bemari tarjontaa ja tein omasta mielestäni mielenkiintoisen löydön... Fb:n ja eniron avustuksella löysin henkilön, jolla on aivan samallainen bmw, joka hakusessa ja mikä mielenkiintoisempaa, ilmeisesti tämä poika, jonka luona KK oli kyseisenä yönä ollut voi olla tämän bemarimiehen veli! Asiasta en todellakaan ole varma, mutta löydökseni viittaisivat hieman siihen.
LeisureSuitLarry
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Elo 22, 2011 12:07 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja LeisureSuitLarry »

Huomenta kaikille. Olen tähän asti seuraillut keskustelua sivusta, mutta nyt oli pakko rekisteröityä ja kantaa oma pieni korteni kekoon.

Löysin Googlettamalla mielenkiintoisia juttuja.

Tuohon "Karoliina Kesti, tapettu vai murhattu? R.I.P." -Facebook ryhmään kuuluva 23-vuotias virolainen henkilö nimeltä Riho Putko on etsintäkuulutettu Virossa ja etsintäkuulutus julkaistu lehdessä 19.8.2011:

http://ohtuleht.ee/440012#9

Kyseinen henkilö on asunut mitä ilmeisimmin pidempään Suomessa, todennäköisesti Salossa, ja olisi aloittanut opiskelut syksyllä 2011 Salon seudun ammattiopistossa kone- ja metallialan linjalla:

http://www.sskky.fi/ssao/ajankohtaista/8858.aspx

Ilmeisesti jättänyt jonkinlaisen viestin tänne, jossa pahoittelee jotain tekemäänsä ja sitä että on nyt päättänyt kadota jäljettömiin:

https://profiles.google.com/RihoPutko#RihoPutko/about

Eli Suomessa asuva virolainen on poistunut Suomesta aivan hiljattain tehtyään mitä ilmeisimmin jonkin rikoksen josta jäisi kiinni jos pysyisi Suomessa. Jos lehdessä julkaistaan etsintäkuulutus 19.8.2011, juuri samoihin aikoihin kun BMW-porukkaa aletaan toden teolla etsimään ja kyseinen henkilö kuuluu tuohon Karoliina Kestin katoamiseen liittyvään epämääräiseen Facebook-ryhmään, niin alkaa olla jo aika monta yhteensattumaa kasassa. Onkohan kyseessä yksi tekijöistä?

Tässä vielä tuon viimeisen linkin kautta ainakin vielä toistaiseksi luettavissa oleva teksti:

miks kaikki sanoo et mun pitää olla vahva/
miks se oon mä, jonka pitäs muka jaksaa/
liikaa paskaa, se väkisinkin maahan painaa/
teen mitä vaan, teen väärin silti aina/
tein sillo väärii päätöksii ja kadun niitä/
elämä on peli, eikä mikään mulle riitä/
nyt oon saanu iha tarpeeks tästä kaikest/
pääki on hajonnu, se tekee tästä vaikeet/
miks en sais luovuttaa, nyt on vittu pakko/
tää tekee must hullun, ei auta juomalakko/
te riistitte mult kaiken, veitte mun sielun/
ulkoo ihan tyyni, mut sisältä päin kiehuu/
aika alkaa miettii muuta, koittaa rauhottuu/
aika alkaa laittaa hommat kuntoo ja muuttuu/
on vaikee selittää, ettekä te ymmärrä/
mut oon palasina, tarviin jonku joka välittää/
anteeks, mitä muuta voin sanoo/
pilasin kaiken, vedin altani maton/
halusin vaa elämän ja kaiken takasin/
pelasin ja hävisin sen kaiken mitä rakastin/
sytytin tän kynttilän pari vuotta sitten/
nyt sen puhalsin, ja nyt mä joudun itkee/
oon tehny paljon paskaa, ja nyt on aika loppuu/
tein korttitaloo, ja nyt se sit sortuu/
en jaksa enää mitää, en haluu nähdä ketää/
antakaa mun olla, ja jatkaa mun elämää/
ette te ymmärrä, enkä vaadi sitä/
mua vituttaa nii paljo, mut dissatkaa vaa lisää/
välil tuntuu ettei jaksais ees enää elää/
ku herää, eikä vieressä oo ketää/
tää kaikki sattuu sydämee, repii mut paskaks/
jos tunnet samoin, ni me ollaa samas laivas/
joka lähtee satamast, ja jättää kaiken taakse/
ette nää mua enää, näätte ehkä vilauksen/
pakko sanoa, teen tän itteni hyväksi/
oon pahoillani, mut sanon nytten hyvästi/


Ammatti:

Yritäjä

Työnantajat:

*
Artrade Project
Yritäjä, nykyinen
*
Kuie PMÜ
*
Sarapiku Piim OÜ
*
Metsuri

Koulutus:

*
Elämä koulu
nykyinen
*
Vajangu PK
*
Rakke Gümnaasium
Saturnus
Remington Steele
Viestit: 203
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 12:47 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Saturnus »

"Teletunnistetiedoissa kummittelee edelleen ulkopuoliset alueet, kuten Tottijärven alue. Emme tiedä mikä siihen on syynä. Pidämme todennäköisenä, että puhelin on skootterin löytymispaikan lähellä, Kallioniemi sanoo."


Harmi kun ei tiedä noista tukiasemajutuista, eikä ole niitä tietoja mitä poliisilla. Voiko puhelin olla Tottijärvellä?
"Ei kuolema ole paikka..."♫
Pardon
Jane Marple
Viestit: 1043
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2011 4:35 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Pardon »

Vielä on ratkaisematta se jännittävä asia, että miksi Karoliina on tullut Salmenrannan reittiä?

Se ei voi olla Villiläntien pojan, sen viimeisen bilepojan, antama ohje. Olisi valittavana suorempikin reitti. Mutta suoremmalta reitiltä (Ratakistonkadulta Nokiantielle) eksymiseen en voi uskoa.

Aiemmin kun uskoin että Karoliina on ruvennut seuraamaan joku tuntematon, niin oletin että Karoliina oli lähtenyt hakemaan uimarannalta jotain unohtamaansa. Ei kännykkää, koska siihen oli kai puhuttu juuri ennen lähtöä. Mutta jotain tavallisempaa: uikkareita, pyyhettä, aurinkolaseja tms. Kameraa? Mistään uimisesta ei ole kyllä kukaan puhunut, mutta yksi helpoimpia asioita unohtaa voisi olla jotain minkä ripustaa esim. puunoksille kuivumaan. Tästä Karoliina olisi sitten saanut syyn mennä Salmenrannan reittiä Nokiantielle.

Toinen mahdollisuus mikä tuli toisesta kommentista mieleen, oli että Karoliina olisi käväissyt uimarannan tienoilla pissalla. Siellä kun ei ole yhtään taloa ja kaikkialla muualla on. Mutta tässä nyt tietysti ihmetyttäisi, että miksi Karoliina ei voi käydä pissalla lähtiessään Villilänkadun asunnosta?

Karoliina havaitaan pysäkillä klo 02.45-02.50 aikoihin bemarin ja kolmen tyypin kanssa. Jos lähtö on ajoitettu oikein, niin tuossa pysäkillä on oltu tovi. No, äkkiäkös 10 minuuttia vierähtää. Mutta luulisi siitä muutaman auton ohi menevän.

Sitten tuossa on enää hyvin vähän aikaa skootterin saattamiseksi Likolammenkatu 6 pihaan. Ei siis vähän aikaa niin, että tekijöillä olisi joku kiire vaan että postinkantajan havainto olisi mahdollinen.

Mitä ihmettä pysäkillä on voinut tapahtua, että Karoliinan skootteri olisi sanotaanko 10-15 minuutin kuluttua kumollaan tuosta vajaan kilsan päässä aika erikoisessa paikassa?

Onhan tuo Likolammenkadun yläpää ihan komeaa paikkaa vaikka istuskella ulkona ja poltella tupakkaa. Jos vielä siitä pimeä alkaisi väistyä. Mutta tämmöiseen skenaarioon ei vaan ole aikaa. Postinkantaja näkisi tai kuulisi kyllä jotain muutakin, jos siellä joku porukka olisi fiilistelemässä.

Mitä tuo porukka käy siellä tekemässä? Minusta heidän on pakko käydä. Olisi kummallisempaa, jos nyt tuosta joku lähtisi sinne Karoliinan skootterilla ja ajaisi sen kevyesti kumoon juuri siihen, missä se oli. Paljon luontevampaa olisi, että on oltu porukalla siellä kaiteen vieressä tien päässä. Jotain on sitten tapahtunut. On hypätty autoon ja joku on käynyt jättämässä skootterin siihen mistä se löytyi.

Miten vartti sitten vielä skootterin selässä tuolla pysäkillä istunut Karoliina olisi vapaaehtoisesti jättänyt skootterinsa ja miksi oltaisiin jo menossa muualle? Mitä siellä ylhäällä olisi voinut tapahtua kenties vain 10 minuutin aikana?

En vaan tajua. Autolla seuraamisen ja kaappauksen sain kuviteltua, mutta tätä en. Miksi niin nopea käynti siellä? Miksi Karoliina olisi niin nopeasti poissa pelistä? Valmis/pakotettu hylkäämään skootterinsa tavaroineen.

Kuten keskustelussa on todettu, niin olisi ihmeellistä jos kaikki 3 yhtäkkiä olisivat valmiita raakaan seksuaalirikokseen. Sen pitäisi alkaa välittömästi siellä ylhäällä ja olla nopeasti ohi. Miten siihen päädyttäisiin? Nopeimmillaan joku suunnitelma tehtäisiin matkalla sinne autossa, kun Karoliina ajaa samaan aikaan skootteria.

Jos sitä postinkantajaa havaintoineen ei olisi, tässä olisi kaikenlaisia mahdollisuuksia tapahtumien kehittyä eikä mitään kiirettä. Likolammenkadun pää, se silmukka, olisi hyvä syrjäinen paikka omalle biletykselle. Ja siitä voisi seurata mitä vaan. Mutta miten siitä seuraa mitä vaan kymmenessä minuutissa?
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4674
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja dazu »

Eihän tuossa nyt muuta vaihtoehtoa näytä olevan, kuin, että Karoliina on siitä pysäkiltä ajanut jostain syystä harhaan sinne Likolammenkadulle, mukannut sinne oma-aloitteisesti ja sitten joku on ollut siinä heti paikalla ja poiminut hänet autoon, tai asuntoon ja, koska nämä bemarihemmot nyt eivät vielä olleet ilmoittautuneet, on todennäköistä, että juuri tämä porukka olisi jostain syystä häntä tuonne sivukaudulle bemarillaan seurannut. Toinen vaihtoehto, mitä minä olen ajatellut on, että Karoliina olisi kohdannut erään lähistöllä asuvan sarjaseksuaalirikollisen ensin mukattuaan, mutta tässä variaatiossa järjetöntä on se, että tekijä jättäisi skootterin kotikulmilleen narauttamaan tekijän.

Jonkinverran on ollut kommenttai siitä, ettei Karoliina olisi voinut sinne itse ajaa, koska naapuritalon koira olisi herännyt skootteriin. Itse kävin ajelemassa ks. paikalla paskarinkiä autolla kolmen aikoihin yöllä, eikä koira tiennyt mitään.

Jokatapauksessa tekijä on ollut pakkomielteinen saalistaja ja tämä kuvio tuo mieleen jotkin Järvenpään sarjamurhaajaan liittyen olleet pakkomielteistä käyttäytymistä kuvaavat piirteet.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Pardon
Jane Marple
Viestit: 1043
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2011 4:35 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Pardon »

dazu kirjoitti:Eihän tuossa nyt muuta vaihtoehtoa näytä olevan, kuin, että Karoliina on siitä pysäkiltä ajanut jostain syystä harhaan sinne Likolammenkadulle, mukannut sinne oma-aloitteisesti ja sitten joku on ollut siinä heti paikalla ja poiminut hänet autoon, tai asuntoon ja, koska nämä bemarihemmot nyt eivät vielä olleet ilmoittautuneet, on todennäköistä, että juuri tämä porukka olisi jostain syystä häntä tuonne sivukaudulle bemarillaan seurannut. Toinen vaihtoehto, mitä minä olen ajatellut on, että Karoliina olisi kohdannut erään lähistöllä asuvan sarjaseksuaalirikollisen ensin mukattuaan, mutta tässä variaatiossa järjetöntä on se, että tekijä jättäisi skootterin kotikulmilleen narauttamaan tekijän.

Jonkinverran on ollut kommenttai siitä, ettei Karoliina olisi voinut sinne itse ajaa, koska naapuritalon koira olisi herännyt skootteriin. Itse kävin ajelemassa ks. paikalla paskarinkiä autolla kolmen aikoihin yöllä, eikä koira tiennyt mitään.

Jokatapauksessa tekijä on ollut pakkomielteinen saalistaja ja tämä kuvio tuo mieleen jotkin Järvenpään sarjamurhaajaan liittyen olleet pakkomielteistä käyttäytymistä kuvaavat piirteet.
Hetkonen. Ihmettelen aikajanaa:

02.30 Karoliina poistuu Villilänkadulta
02.45-02.50 Luotettava havainto Karoliinasta skootterin selässä pysäkillä, jossa myös etsitty bemari ja ulkona kaksi nuorehkoa miestä, joita kuvailtu hiukan.
03.00 Postinkantaja huomaa skootterin Likolammenkadulla; vilkku päällä

Tämä avainhavainto, joka kertoo skootteritytöstä, auton tuntomerkit ja jotain miehistäkin on tähän asti uskottavin. Paikka vain viittaisi siihen, että Karoliina on tullut siihen reittiä: Ratakistonkatu-Salmenranta-Nokiantie (sitä 50 metriä). Havainto ei voi sisältää tietoa siitä, kuinka kauan nuo ovat tuolla pysäkillä olleet. Havaitsija ei ole nähnyt asetelmassa mitään hälyttävää.

Miksi dazu väität, että Karoliina olisi ajanut tuosta jonnekin vikaan? Hän on nyt tiellä, joka johtaisi hänet suoraan Pispalanvaltatielle. Esim. sinne Heselle, josta on ollut puhetta. Joka tapauksessa tutuille seuduille.

Pikemmin ongelmalta näyttää paitsi se, että a) miksi Karoliina olisi tullut Salmenrannan kautta niin se, että b) miten tuon havainnon jälkeen skootteri on niin nopeasti jo hylättynä löytöpaikallaan? Mitä tuossa välissä on tapahtunut? Siinä ei ehdi tapahtua juuri mitään, jos tapahtumien haluttaisiin kehittyvän.

Vaikka tässä olisi ajoituksessa väljyyttä, niin vartin kuluessa skootteri on hylätty toisaalle. Rikosta - tappoa - epäillään Karoliinan katoamisessa. Kyllä tässä varmaankin ovat nyt katoamiseen syylliset.
Lukittu