Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Taho
Scooby-Doo

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Taho »

dazu kirjoitti:... Miksi pitää ängetä tähän väkisin se asia, että Karoliina olis joltain *itun soramontun reunassa olleelta bemarilta ostanut huumeita?...
En usko Bemariin enkä Joulupukkiin. Sensijaan mahdollinen kuvio voisi olla:
- Pojat / poika tarjoaa / poltattaa salaa Karoliinalle kannabista.
- Tottumaton tyttö saa pelkotilan ja menehtyy vaikkapa sydänkohtaukseen.
Jalmari1
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Jalmari1 »

dazu kirjoitti:Siis kanto on kääntösilmukassa. Kaartava tie, mikä tuossa näkyy, on kääntösilmukka.
Ei ole. Tapahtumapaikka on pihakatumainen katu, jonka varressa on taloja ja joka johtaa Likolammenkadulle alemmas. Kääntösilmukka on kääntöpaikalla ylös mäkeä joka näkyy edellisessä linkitetyssä artikkelissa. Paikassa johon Likolammenkatu virallisesti päättyy.
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

Jalmari1 kirjoitti:Eli et vieläkään katsonut karttaa? Tai ilmakuvaa? Paikan päällähän et ole käynyt jos et tietäkään tiedä siellä olevan.
Mä kävin siellä paikanpäällä ja ajoin kaksi kertaa sen silmukan ympäri. Oikealle ei todellakaan mitään tietä mene, joku polku voi mennä, muttei sellaista, mitä pitkin voi autolla, tai edes skootterilla ajaa.

p.s kyllä tuo Aamulehden kuva on juuri siitä kääntösilmukasta.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
gacy
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja gacy »

Onko missään kuvia niistä kahdesta Likolammenkatu 6:n alemmasta talosta ?
En ole itse nähnyt kuin siitä skootteritalon etupuolelta kuvaa, ja hieman sen seuraavan talon etuseinää.
Jalmari1
Harjunpää

gacy kirjoitti:Onko missään kuvia niistä kahdesta Likolammenkatu 6:n alemmasta talosta ?
En ole itse nähnyt kuin siitä skootteritalon etupuolelta kuvaa, ja hieman sen seuraavan talon etuseinää.
On jossain satoja sivuja taaksepäin täällä. Myönnän, olen laiska: En jaksa etsiä sitä sinulle :(
Fordson
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Fordson »

Varma Kylmälehto kirjoitti:Oletko itse aivan idari? Benzoilla saa nupin niin sekaisin, kuin olla ja voi. Kokeileppa, ota vaikka lätkä 10mg Diapameja tai Xanoreita.
Mulle tarkoitettu? Benzot EI ole huumeita. Ja ei niitä oteta levyllistä kerrallaan.. Tosin alkoholin ja bentsodiatsepiinien yhteisvaikutus nuorella ihmisellä on varmasti raju. Imuroihan nyt itse pullollinen viinaa ja siinä sivussa pari levyä diapameja, niin päästään sinustakin.. ;)
Wilkku
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wilkku »

dazu kirjoitti: Mä kävin siellä paikanpäällä ja ajoin kaksi kertaa sen silmukan ympäri. Oikealle ei todellakaan mitään tietä mene, joku polku voi mennä, muttei sellaista, mitä pitkin voi autolla, tai edes skootterilla ajaa.

p.s kyllä tuo Aamulehden kuva on juuri siitä kääntösilmukasta.
Käsitän varmaan väärin selityksesi, koska tuohon mihin skootteri on ajettu ei tavallaan ole kääntöpaikkaa sinänsä vaan tosiaan tämä oma pihapolkunsa, johon kyllä skootterilla pääsee, autolla sinne pääsy onkin toinen jutut. Kääntöpaikka silmukan ja tämän pihatien välissä, josta skootteri löytyi, on tosiaan aita. Koska olet paikan päällä käynyt sinun täytyy kuitenkin tietää millainen paikka on. Itse käsitin, että nuo talot, joiden pihaa skootteri on ajettu ovat nimenomaan tuon kääntöpaikan silmukan tien varrella suoraan ilman mitään väliaitoja kunnes kävin paikalla. Tuo oli ainoa kohta, jonka hahmotin nettivideoista ja kuvista väärin. Itse en ole käynyt tuon pihapolun päässä, joten en tiedä yhtyykö se takaisin tuohon kääntösilmukkaan päässä vai ei. Ajoimme vain toisen puoliskon kanssa autolla tuon silmukan kautta.
"Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista..."
Jalmari1
Harjunpää

Wilkku kirjoitti: tuohon mihin skootteri on ajettu ei tavallaan ole kääntöpaikkaa sinänsä vaan tosiaan tämä oma pihapolkunsa, johon kyllä skootterilla pääsee, autolla sinne pääsy onkin toinen jutut.

Juuri näin. Kääntöpaikka on pihapolkua/tietä ylöspäin skootterin löytöpaikasta.
gacy
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja gacy »

Onko elinkaupan mahdollisuutta pohdittu. Ne tummatakkiset miehet voisivat sopia tälläiseenkin kuvioon, kenties olisivat "tilauskeikalla". Bemarimiehet eivät oikein tunnu sopivilta tälläiseen. Mahtaisiko se moottoritiellä lymyilevä porrasperä olla näiden tummatakkisten miesten ajopeli.

Vai onko ne sittenkin jotain ryöstömiehiä, Kuopiossahan ne oli nähty aiemmin tänä vuonna. Hupparit takkien alla piilossa.

http://testsite.almamedia.fi/cs/Satelli ... iossa.html
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

dazu kirjoitti:
uaa kirjoitti:Kuvasta takaviistoon kuljettaessa tullaan sitten kai takaisin Likolammenkadulle, eli pihatie toimii myös kääntösilmukkana, joten KK oli jo käytännössä palaamassa takaisin Nokiantielle päin.
Juuri tätä olen koittanut sanoa ja se osoittaa, ettei Karoliinaa varmaankaan ajettu takaa. Aikaa oli koittaa käynnistää skootteria ja riisua kypärä päästä, muttei niin paljoa, että kypärä olisi laitettu säilytyslokeroon ja avaimet otettu mukaan.
Tuohan vain osoittaa, että skopaa ajoi joku muu. Karoliina ei tuntenut seutua eikä näin ollen tiennyt, että kadun päässä on silmukka.
Luultavasti joku muu teki pienen testikierroksen K:n skootterilla ja Karoliina itse seisoskeli autolla tai istui auton sisällä odottamassa.
Sitten testailija kämmäsi mopon ojaan ja siitä alkoi vaikeudet. Karoliinalla tainnut olla päällä jo laskuhumalasta aiheutuva vitutus mikä ei auttanut tilannetta.
Totuus
LexKing
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja LexKing »

Selventäkääs ei lähiseudun asukkaalle, mikä ihme on KokkariMafia?
King For A Day, Fool For A Lifetime.
ZapoteK
Alokas

Viesti Kirjoittaja ZapoteK »

kiusausko
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Taho kirjoitti: En usko Bemariin enkä Joulupukkiin. Sensijaan mahdollinen kuvio voisi olla:
- Pojat / poika tarjoaa / poltattaa salaa Karoliinalle kannabista.
- Tottumaton tyttö saa pelkotilan ja menehtyy vaikkapa sydänkohtaukseen.
Pidät mahdollisena, että tyttö kuoli kannabiksen aiheuttamaan pekotilaan ja sydänkohtaukseen? Ihan kaikkea, mitä mieleen juolahtaa, ei kannata kirjoittaa tänne. Aikamoista, sano.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

– Karoliinan viimeiset puhelut eivät liity poliisia kiinnostaviin BMW:n vierellä ja ratin takana olleisiin miehiin. Karoliina soitti viimeisissä puheluissaan kavereilleen ja niissä käsiteltiin seuraavan viikon menoja. Toisessa puhelussa Karoliina pyysi toimittamaan lisää viinaa yksityisasuntoon, tutkintoja johtava rikoskomisario Hannu Kallioniemi kertoo Aamulehdelle.
http://www.aamulehti.fi/Pirkanmaa/11946 ... eluun.html

Mutta olisiko tuosta toisesta puhelusta missä K tiedusteli lisää viinaa (ja mistä sitä ei kuitenkaan herunut) ollut sellainen hyöty, että sieltä olisi neuvottu joku muu taho mistä saisi viinaksia. Ehkä tämä tyyppi jolle K soitti, järkkäsi koko tapaamisen näiden bemarihemmojen kanssa ilman, että K:n tarvitsi itse olla puhelimitse yhteydessä niihin.
Sovittiin ehkä, että K odottelee jossain ja tapaaminen on bussipysäkillä silloin ja silloin tms.
Totuus
kettulainen
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja kettulainen »

dazu kirjoitti:
Stide kirjoitti:tyttö menee auton kyytiin "vastaanottamaan pulloa" vähän piilossa tai soittamaan autosta kaver(e)illeen, että lähtee nyt tulemaan takaisin ja juomaa on mukana ja kertoo myös harhailleensa outoja reittejä > kaveri neuvoo tulemaan "ihan siitä läheltä" likolamminkadun poikki > Ehkä K valittelee ajokuntoaan ja huonoa oloa ja laskuhumalassa alkaa harmitella miksi on lähtenyt kännissä ajelemaan > joku bemaripojista tarjoutuu ajamaan skootterin karon määränpäähän ja likolamminkadulla toteaa "En kyllä lähde tonne umpimettään, täytyy olla väärä kohta", kääntää skopon ja mällää sen aitaan.
Pitsäisit ihan mahdollisena, että 15-vuotias tyttö lähtis kesken skootteriajon johon vieraaseen bemariin vähän naukkailemaan piemeääpulloa?
Kun näitä eri teorioita lukee, niin tulee tosiaan mieleen, että miksi pysähtymisen syynä olisi tarvinnut olla viina tai huumeet? Ei olisi todellakaan ensimmäinen kerta kun 15 vuotias pysähtyy juttelemaan "parille mukavalle" pojalle ihan muuten. Ehkä pojat tosiaan huudelleet auton ikkunoista, että "no mitäs mimmi" ja "hei tuu jutteleen" tms. Ei siihen nyt enempää vaadita, että sosiaalinen ja ehkä vähän seikkailunhaluinenkin tyttö pysähtyy. Ja tytöstä on sanottu, että voisi nousta vieraan auton kyytiin eli miksei siis pysähtyä sellaisen viereen juttelemaan? Moni meistä ei pysähtyisi, mutta kaikilla ei olekaan tapana pitää jokaista vastaantulevaa mahdollisena murhamiehenä kuten ehkä täällä kirjoittelevilla on ;D

Mutta että ei siihen pysähtymiseen vaadita kyllä yhtään enempää kuin ihan vaan ne kaksi mukavaa poikaa ja tapa, millä kiinnittää skootteria ajavan tytön huomio niin, ettei tyttö säikähdä. Ehkä naurattaneet tyttöä jollain tavalla ja tyttö todennut vaarattomiksi? Tätähän voi tosiaan vain arvailla.

Niin, ja ei tosiaan sekään olisi eka kerta, että tyttö pakotettu johonkin mihin ei halua. Autoon mukaan jne.
Lukittu