Poimittu MTV3-sivulta...
12 vuotta on kyllä aika välittömästi .....
Tämä oli kyllä yksi pohjakosketuksista. Aloitin itse lukemaan ketjua juuri sopivasti kun siellä kinattiin, mihin aikaan Muumit tulivat aamulla. Kaikki lähti toki siitä, että joku oli näkevinään siinä Aamulehden kuvassa Muumin _ikkunnassa_vanja kirjoitti:Menetin viimein (nyt vasta) kärsivällisyyteni KK -ketjuun, ja olin poissa muutaman päivän. Eilen, kun vilkaisin sinne taas, oli tullut yli 100 sivua lisää, ja viimeisillä sivuilla keskusteltiin muumeista.
![]()
En uskalla enää mennä sinne.
Ehkä vauhtia oli niin paljon kantoon törmätessä, että skootteri pomppasi komeasti korkealle ilmaan (kahdella kierteellä!) ja putosi laskeutuessaan aidan päälle rikkoen sen? Vastaavasti kuski saattoi lentää törmäyksen seurauksena kaaressa lähipihassa olevalle trampoliinille, mikä selittäisi paljon puhutun "trampoliiniäänen" sekä sen, miksi verijälkiä ei ole missään eikä kuski loukannut itseään vakavasti, vaan pystyi poistumaan paikalta omin avuin. TAI, ruumis olisi pompannut trampoliinilta jonkin lähitalon katolle ja juuttunut savupiippuun, mikä selittäisi, miksei sitä ole vieläkään löydetty
Tälle eksyneelle muumille revettiin täällä.Rampo Edogawa kirjoitti:Tämä oli kyllä yksi pohjakosketuksista. Aloitin itse lukemaan ketjua juuri sopivasti kun siellä kinattiin, mihin aikaan Muumit tulivat aamulla. Kaikki lähti toki siitä, että joku oli näkevinään siinä Aamulehden kuvassa Muumin _ikkunnassa_vanja kirjoitti:Menetin viimein (nyt vasta) kärsivällisyyteni KK -ketjuun, ja olin poissa muutaman päivän. Eilen, kun vilkaisin sinne taas, oli tullut yli 100 sivua lisää, ja viimeisillä sivuilla keskusteltiin muumeista.
![]()
En uskalla enää mennä sinne.Kyseessä oli kuitenkin normaalitarkkuuksilla varustetuilla laseilla katsottuna ulkomaailman heijastuma ikkunassa. Ellei sitten siellä Tampereella liiku nyt Muumikin eksyneenä tai pahimmassa tapauksessa kuolleena jossain.
Kuulin muuten, että samaisessa laaksossa on myös kaikki inkkarit kanootissa ja terävin kynä penaalissa, joten niiltä osin kaikki hyvin. Sen sijaan epätietoisuutta on vielä siitä, ovatko kaikki lepakot jo vintillä, ja kulkeeko laakson hissi ihan ylös asti.Tampereen Tyttö kirjoitti:Sisäpiirin tietoa: Kaikki Muumilaakson asukkaat olivat tänään Muumimaailmassa paikalla. Eli kuten leikkisästi todetaan olivat kaikki muumit laaksossa.
Tuo on muuten yksi seikka, jota en ole koskaan ymmärtänyt. Parasta on jossain esim. chateissa/irkissä, tms. kun välillä sielläkin on tyyppejä, jotka jokaisen kommentin jälkeen kirjoittavat oman nimimerkkinsä. Olen tullut tulokseen, että ihmiset, jotka näin tekevät, eivät liiemmin ylipäätään edes sano mitään erityisen tähdellistä ja varmaan jostain demi-foorumilta on lähtenyt leviämään, sillä lähinnä nuorempien juttu taitaa olla.Waakku kirjoitti:Ihanaa on myös oman jutun perään laittaa oma nikki, sitähän ei saa selville kuin kahdesta paikasta viestissä
Lähettäjästä ja siitä kuka kirjoittanut kyseisen viestin. Fetissi omaan nimeen? :O