90-luvun alussa tuli liikuttua paljon Keravalla.Tällöin tapahtui tappo Korsossa,muistaakseni asematunnelissa tai rautatieaseman liepeillä.
3 nuorta miestä jahtasi,heille tuntematonta keski-ikäistä miestä,pahoinpitelivät tämän ja lopuksi pudottivat painavan kiven tämän päähän.Muistaako kukaan enempää tapahtuneesta?
Toinen niihin aikoihin sattunut tapaus oli Tikkurilassa,tästä luin lehdestä.
2 miestä meni,eri teitänsä,meni Tikkurilan Rock Wellssiin (toinen oli,muistaakseni vessapaperinhakumatkalla).Ilta päättyi siihen,että toinen miehistä kuristi toisen vyöllään.Muistan jutusta,että tekijä kertoi,että aamulla hänellä oli kaamea tunne,että hän olisi edellisenä iltana tappanuit jonkun.Lehdestä hänelle sitten oli selvinnyt,etteti kysessä ollut paha uni.
Tällaisia tapauksia on jäänyt mieleen.Takutoiminnolla tai googlella en näitä löytänyt.Voi toki olla,etten osannut laittaa oikeita hakusanoja,sen verran hatarasti on tietoa.
Onko kellään mitään muuta tietoa tapauksista?
Tappo,Korso + Tikkurila 90-luvun alku
Re: Tappo,Korso + Tikkurila 90-luvun alku
Mielenkiintoista olisi kuulla ainakin tästä Korson tapauksesta, Muistaakseni 2 taisi olla ainakin veljeksiä ja toinen otti syyt niskoilleen? Mitenhän kaverilla on elämä edennyt?
Tämä tarkoittamasi vyösurma on luullakseni alustukseni :
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=5379
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=5379
Kiitos,Ailar.Juurikin tätä Tikkurilan tapausta tarkoitin.
Korson tapauksesta ei liene kellään mitään tietoa?
Minuakin kiinnostaisi kolmikon nykytila.Muistan yhden näistä "sankareista" liikkuneen Korson/Keravan baareissa,piankin tapauksen jälkeen,ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut.Hauskan näköinen siisti tumma kaveri,mutta maku meni totaalisesti,kun kuulin pojan tekemisistä.
Korson tapauksesta ei liene kellään mitään tietoa?
Minuakin kiinnostaisi kolmikon nykytila.Muistan yhden näistä "sankareista" liikkuneen Korson/Keravan baareissa,piankin tapauksen jälkeen,ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut.Hauskan näköinen siisti tumma kaveri,mutta maku meni totaalisesti,kun kuulin pojan tekemisistä.
Yritin tästä Korson tapauksestakin löytää jotain, mutta näin äkkiseltään ei napannut.
Itse tämän tapahtuman kyllä muistan. Mutta minulla on sellainen mielikuva, että nämä tekijät tekivät jonkun toisen rikoksen ennen tätä tappoa. Mutta hitto, kun lyhyt muisti. No, minä kattelen, jos tulee vastaan niin ilmoitan.
Itse tämän tapahtuman kyllä muistan. Mutta minulla on sellainen mielikuva, että nämä tekijät tekivät jonkun toisen rikoksen ennen tätä tappoa. Mutta hitto, kun lyhyt muisti. No, minä kattelen, jos tulee vastaan niin ilmoitan.
Korson tapauksesta uskoisin löytäväni tietoa. Tekijän kuva, pitkähiuksinen hamppi, piirtyi verkkokalvoilleni heti kun tästä luin.
Toivottavasti vaan se Rikosposti ei ollut muutossa kadonneissa
Yritän kaivella kun joudan
Toivottavasti vaan se Rikosposti ei ollut muutossa kadonneissa
Yritän kaivella kun joudan
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Minua jäi vaivaamaan tämä Korson tapaus aikanaan. Kuitenkin tarkoittamani tapaus ei ole tämä, koska löysin nyt tämän jutun, jota itse jahtasin. Tapaus on PPK-kirjassa 1982. Tässä jutussa uhri oli 30-vuotias mies. Kaksi noin 13-vuotiasta pojannatiaista surmasi miehen Arkadiankadun alitse johtavan rautatietunnelin syvennykseen, missä oli vettä. Pojat kivittivät miehen, käyttäen mm. 4,5 kiloista kiveä apunaan.
En ole tarkistanut, vaikka tästä olisi oma juttunsakin täällä, mutta ajattelin ilmoittaa, ettei minulla nyt olekaan tietoa tästä onnettaren kysymästä Korson tapauksesta.
En ole tarkistanut, vaikka tästä olisi oma juttunsakin täällä, mutta ajattelin ilmoittaa, ettei minulla nyt olekaan tietoa tästä onnettaren kysymästä Korson tapauksesta.