Päitä vadille

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Re: Päitä vadille

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

jenni82 kirjoitti:Sitten oli ne pikkupullot jotain limuviinaa. En nimeä muista mutta jtn ensimmäisiä makulonkeroita tai ciidereitä. Ei olleet olleskaan normipullon näkösiä vaan kaulat kapeampia ja pullo kooltaan pienempiä!
Meinaatkohan nyt sellaisia pulloja kun code?
Mä muistelin niitä hirmuisella haikeudella yksi päivä :D Ainut siideri/lonkero mitä koskaan tuli juotua ihan innolla, tosin silloin olikin vielä nuori ja nätti ja juotiin kaikkea makeaa ja ällöä :D
jenni82
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Alice Cullen kirjoitti:
jenni82 kirjoitti:Sitten oli ne pikkupullot jotain limuviinaa. En nimeä muista mutta jtn ensimmäisiä makulonkeroita tai ciidereitä. Ei olleet olleskaan normipullon näkösiä vaan kaulat kapeampia ja pullo kooltaan pienempiä!
Meinaatkohan nyt sellaisia pulloja kun code?
Mä muistelin niitä hirmuisella haikeudella yksi päivä :D Ainut siideri/lonkero mitä koskaan tuli juotua ihan innolla, tosin silloin olikin vielä nuori ja nätti ja juotiin kaikkea makeaa ja ällöä :D
Just ne, ihana Alice kun oon NIIIN monta vuotta koittanut muistella sitä nimeä :D Ne oli Niin hyviä ja mä olin njiistä teininä niin jurrissa :lol:
Life. It´s just fucking thing after nother...
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

jenni82 kirjoitti:
Just ne, ihana Alice kun oon NIIIN monta vuotta koittanut muistella sitä nimeä :D Ne oli Niin hyviä ja mä olin njiistä teininä niin jurrissa :lol:
Mä jo yhdessä vaiheessa epäilin et olenko keksinyt koko coden itse kun ei kukaan muista sellaista olleen :D
Hirmuisen pitkään ei tainnut niitä myynnissä olla, meidän porukassa ne oli ainakin suuri hitti ja ihmettelin syvästi kun niitä ei enää yhtäkkiä saanutkaan mistään!

Coden lisäksi kaipaan ako karkkeja joita sai laivalta, ai että ne oli hyviä!
Teresa Banks
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Juliet Jones kirjoitti: Yritin hakea eilen kosmetiikkavalmistajaa, joka siirsi tuotantonsa lopulta Lumenelle. Käytin niitä voiteita ja ihanaa antiperspiranttia, jossa oli mieto, raikas tuoksu. Loppui sekin, ja nykyään ei vastaavaa enää löydy. Lumenen Arctic Aqua nyt on lähinnä, muttei ihan niin hyvä. Mikä hitto se vanha valmistaja ja tuotemerkki oli.. ?
Tarkoitatko Anytimea? Se ainakin lopetettiin ja näyttäisi siirtyneen Lumenelle. http://www.anytime.fi/

Jellybean kirjoitti: Muistan nuo karkkirakeet! Oli niitä vielä noin 10 vuotta sitten. Tuli kerran vastustamaton halu tietää, miltä tuntuu jos niitä vetäisee nenään. Noh, melko vinkeältähän se tuntui kun ne rätisi jossain nenäontelossa.
:D
Sielu on metallipurkaus helvetin ammustehtaalta.
— A. W. Yrjänä
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Kiitos ehdotuksesta, Teresa Banks. Anytime se ei ollut, mutta pinnistelin kovasti ja lopulta muistin tuon mainion tuotteen olleen Nanoel- merkkinen. Hellävarainen, hyvin mieto tuoksultaan jne. Ihonhoitotuotteetkin olivat vielä pari vuotta sitten kovassa käytössä.. mutta katosivat sitten markkinoilta.
Portto
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Portto »

Monien vuosien etsimisen jälkeen löysin vihdoinkin itselleni pari vuotta sitten Lumenen meikkipuuterin, joka teki ihosta ihanan mattapintaisen ja tarvittaessa peittävän. Oli sellaisessa sinisessä, pyöreässä rasiassa. Sitten sen valmistaminen lopetettiin ja tilalle tuli "muka vastaava" mineraalipuuteri, joka oli aivan p****a.

Toinen meikkisuruni oli The Bodyshopin Flawless -meikkivoide, joka levittyi kasvoille täydellisesti ja teki niin hyvän mattapinnan, että puuteria ei edes tarvittu. Nyt SENKIN valmistus lopetettiin ja tilalle tuli (kuten edellisessäkin) "muka vastaava" mineraali -meikkivoide Extra Virgin Minerals. Se ei levity yhtä hyvin ja jättää itselläni ihon tosi rasvaisen tuntuiseksi. Jes jes.

Screw you guys, I'm going home.

Loistavia meikki- ja puuteriehdotuksia siis otetaan vastaan. :roll:
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter
Pazzie
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Pazzie »

Anytime meikkipuuteri oli hyvä ja edullinen, mutta koko merkki hävisi markkinoilta se oli suuri harmi, kun vihdoin löytyi hyvä puuteri . Tällä hetkellä pidän Max factorin meikkipuuterista, joita on läpikuultava sekä peittävä, itse pidän peittävästä. Ennen siinä oli todella hyvä tuoksu, jota on nyt jostain syystä laimennettu, mutta hyvä tuote silti. Sitä kannattaa kokeilla
If we could start again, would that have changed the end?
Portto
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Portto »

Pazzie kirjoitti:Anytime meikkipuuteri oli hyvä ja edullinen, mutta koko merkki hävisi markkinoilta se oli suuri harmi, kun vihdoin löytyi hyvä puuteri . Tällä hetkellä pidän Max factorin meikkipuuterista, joita on läpikuultava sekä peittävä, itse pidän peittävästä. Ennen siinä oli todella hyvä tuoksu, jota on nyt jostain syystä laimennettu, mutta hyvä tuote silti. Sitä kannattaa kokeilla
Anytimella oli hyviä tuotteita, muunmuassa yksi ripsiväri joka teki ripsistä superpitkät ja erotteli hyvin. Harmi tosiaan, että valmistus lopetettiin kokonaan. Mikä tuon suosittelemasi Max Factorin meikkipuuterin nimi on, vai onko niitä vain yksi?
"The worst thing about finally putting together a puzzle is finding there are missing pieces." -Dexter
Pazzie
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Pazzie »

Max Factor puuterin nimi on Creme puff, läpikuultavassa lukee lisäksi translucent. se on musta rasia.

Nykyään tuntuu, että ei kannata totuttaa itseään johonkin yhteen tuotteeseen, kun ne aina tuppaavat katoamaan oudosti. Äitini sanoi, että tätä kyseistä puuteria on saanut jo iät ja ajat joten toivottavasti se ei katoa sinne samaan mustaan aukkoon mihin kaikki hyvät jutut aina katoaa
If we could start again, would that have changed the end?
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Nythän on asiat vielä hyvin. Mun tässä kierrellyt kauppojen ruokaosastoja, niin 10 vuoden päästä haikailemme monen moista herkkusyötävää ja -juotavaa yms. Kehitys on jo nyt huolestuttavaa. Dystopiaa pukkaa...

Silloin ei saa vanhaa kunnon arominvahvennetta liharuokiin; maku on tympeä. Mehuissa ei ole lisättyä makeutusta, vain hedelmän oma liha ja sokeri; maku on hapan ja paha ja hapan, sopii lähinnä viinalla lantrattuna ja näin ollen aamiaisella ei toimi. Keskiolut on ihan pilsua. Tupakkakaan tuskin aiheuttaa riippuvuutta; mitäs iloa siitä sitten on? Hiusvärien pitää olla kauniin luonnollisen värisiä ja kahvikaan ei närästä piristävästi.
Vastaa Viestiin