Anneli Auerin kotiin kotietsintä
-
MollyMalone
- Neuvoja-Jack
Re: Anneli Auerin kotiin kotietsintä
Monen lapsen kotiäitinä ja entisenä nettiaddiktina ei mielessä ole epäilystäkään siitä etteikö Anneli olisi surman takana. Sieluni silmin voin nähdä miten miehen väsynyt suunpieksentä on johtanut surmaan. Anneli on ollut addiktoituna nettisivustoonsa siinä määrin että koti ja lapset ovat jääneet hunningolle ja ärsytyskynnys madaltunut olemattomalle tasolle. Miehen kotiintulo ja ehkä toteamus siitä miten Anneli on viettänyt koko ajan koneen ääressä ja pieni ylimielinen asenne nukkavierua vaimoa sekä siivotonta kotia kohtaan on mitä todennäköisin saanut Annelin aivot sanomaan "bing" ja hyökkäämään.
Mun mielestä on todella surkuhupaisaa että tämä juttu ei edelleenkään ole saanut viimeistä niittiä. Siitä olen kyllä onnellinen että Anneli ja lapset asuvat eri osoitteissa, selvästikään Anneli ei heille edusta mitään pehmeää muistoa eikä Annelilla näytä olevan mitään tunteita heitä kohtaan.
Mun mielestä on todella surkuhupaisaa että tämä juttu ei edelleenkään ole saanut viimeistä niittiä. Siitä olen kyllä onnellinen että Anneli ja lapset asuvat eri osoitteissa, selvästikään Anneli ei heille edusta mitään pehmeää muistoa eikä Annelilla näytä olevan mitään tunteita heitä kohtaan.
Vai, että jonkin sortin sirkustelttakin on paikalla ollut. Tässä farssissa alkaa olla yksi yksittäinen henkirikoskeisi jo marginaalimerkityksessä. Kokonaisuus arvioiden olisi parasta, jos pääministeri pyytäisi virallisesti anteeksi Suomen kansalta oikeuskoneiston kelvotonta tilaa ja esittäisi käytännön konkreettisella tasolla miten tästä suosta aiotaan nousta.
-
murhaeivanhene
- Susikoski
Siis tuliko murhaaja siitä parvekkeen ikkunasta vai ovesta sisään?? Siis ikkunasta ei voisi tulla ilman verinaarmuja!! Ei sellaista 'loikkaajaa' ole joka syöksyisi ikkuna-aukosta kuin 'stuntmies'.
Jos tuli ovesta niin katsokaapa terassin kuvaa. Oven edessä on musta muovituoli. Jos joku olisi tempaissut oven auki, niin tuoli olisi luultavasti kaatunut tai siirtynyt. Se on lähes kiinni ovessa!! Viittaisi ettei ovesta ole kuljettu sisään eikä ulos.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010042 ... 7_uu.shtml
Jos tuli ovesta niin katsokaapa terassin kuvaa. Oven edessä on musta muovituoli. Jos joku olisi tempaissut oven auki, niin tuoli olisi luultavasti kaatunut tai siirtynyt. Se on lähes kiinni ovessa!! Viittaisi ettei ovesta ole kuljettu sisään eikä ulos.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010042 ... 7_uu.shtml
-
huppuhiiri
- Remington Steele
Tunnistettava kuvio, kyllä. Itse asiassa tuo majaleikki saattaa olla yksi laukaiseva tekijä. Mies - jota on ärsyttänyt kodin sotkuisuus ja vaimon mitääntekemättömyys (nettihommat eivät ole toiselle kovin näkyviä) - on hermostunut ylimääräisestä sotkusta, varsinkin jos kyseinen majaleikki on lojunut olohuoneessa päiväkausia purkamatta. Netti on todennäköisesti edustanut AA:lle Virginia Woolfin kuvaamaa omaa tilaa ja omaa rahaa ja siksi siihen käytetyn ajan arvosteleminen edes välillisesti on uhannut suoraan häntä. Keittiöpsykaa pahimmillaan, mutta näin uskon asian olleen.MollyMalone kirjoitti:Monen lapsen kotiäitinä ja entisenä nettiaddiktina ei mielessä ole epäilystäkään siitä etteikö Anneli olisi surman takana. Sieluni silmin voin nähdä miten miehen väsynyt suunpieksentä on johtanut surmaan. Anneli on ollut addiktoituna nettisivustoonsa siinä määrin että koti ja lapset ovat jääneet hunningolle ja ärsytyskynnys madaltunut olemattomalle tasolle. Miehen kotiintulo ja ehkä toteamus siitä miten Anneli on viettänyt koko ajan koneen ääressä ja pieni ylimielinen asenne nukkavierua vaimoa sekä siivotonta kotia kohtaan on mitä todennäköisin saanut Annelin aivot sanomaan "bing" ja hyökkäämään.
huppuhiiri:
.. saadaanpa nähdä mitä vielä tulee eteen jo ennen ensiviikon 45 minuuttia. Siinä ohjelmassa AA tuskin avaa asioitaan yhtään enempää kuin mikä on jo lehdistä luettu. 'Jättäkää minut rauhaan' (Alibi elokuu 2011) Höh. Itse levittelee lastenkin asioita julkisuuteen.
Minkä taakseen jättää.. se näkyy nyt pieninä paloina tipahtelevan AA:n eteen.
AA se taisi ohjaksia pitää käsissään tuossa talossa. Vahti Jukankin rahankäyttöä, aikuisen miehen. Minä-itse-ekonomiaivo (ekonomiaivo <--- AA:n itse itsestään käyttämä 'vitsikäs' määritelmä, kotiäidit net.)kun oikein kitsaaksi heittäytyy, niin sehän ei raaski vanhoja hylättyjä riepujakaan heittää pois, säästää tyhjiä purkkeja, vessapaperirullia, vanhoja lehtiä ym niin että kun kaappeihin ei enää mahdu mitään niin kamoja pitää kasata pinoiksi ympäri taloa, ja pakata muovikassikasoiksi. Hiirien pesistä viis. AA:lla oli/on vahva käsitys, että hän tietää mikä on parhaaksi hänelle ja hänen lapsilleen, ilmeisesti myös Jukan paras on ollut AA:n tiedossa. Lapsetkin ovat Annelin: minä ja minun lapset, ei ikinä meidän. Ihmetytti kun hän JJ:lle puhui 'minun vanhimmasta tyttärestä' vaikka Jukan ruumis oli hädin tuskin jäähtynyt. Meidän lapsista en muista AA:n puhuneen kertaakaan....mitä muuta on jätetty kertomatta. Vahvistuu kuva ihmisestä joka haluaa pitää asioita itsellään, jopa jääräpäisesti ja omaa etuaan ajattelematta, tai ikään kuin luottaen siihen että hän voi päättää mikä on tärkeää, mikä ei.
.. saadaanpa nähdä mitä vielä tulee eteen jo ennen ensiviikon 45 minuuttia. Siinä ohjelmassa AA tuskin avaa asioitaan yhtään enempää kuin mikä on jo lehdistä luettu. 'Jättäkää minut rauhaan' (Alibi elokuu 2011) Höh. Itse levittelee lastenkin asioita julkisuuteen.
Minkä taakseen jättää.. se näkyy nyt pieninä paloina tipahtelevan AA:n eteen.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Alkaa olla vahvaa kyökkiä, joten voisi vaihtaa sopivampaan ketjuun tämäntyyliset pohdinnat 
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Auts, olet oikeassa!Kuolemannaakka kirjoitti:Alkaa olla vahvaa kyökkiä, joten voisi vaihtaa sopivampaan ketjuun tämäntyyliset pohdinnat
Vaikka onhan se tosiasia, että A todellakin halusi hoitaa itse lapset kotona, eikä missään nimessä 'asiantuntijatätien' hoteissa, Jukan rahankäyttöä AA ihmetteli vielä Jukan kuoleman jälkeenkin, kertoi itse, että heillä oli asian suhteen erimielisyyksiä (Jukka ei olisi saanut lainata rahaa, koska AA ei siitä pitänyt. AA saneli mitä sai syödä. Kasviksia. Niin no, kalapuikkoja ja ketsuppia. Jukkakaan ei saanut syödä lihaa kuin kerran vuodessa, joulunaikaan kinkkua. Ja jos AA:ia ei häirinnyt sotkuisuus, niin mitäs se kenellekään kuului.
Kotietsinnän kanssa tällä ei ole enää mitään tekemistä, sen myönnän. Toisaalta olisi kiinnostava tietää, onko nykyinen koti siistimpi nyt kun lapset eikä Jukka ole siellä sotkemassa. Mutta siis utelias en ole..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Onkohan nämä lasten kertomukset (tai Auermaisesti "tarinat") heti surman jälkeisiltä ajoilta? Voisi kuvitella, että esim. keskeytetyissä terapiaistunnoissa on alkuun keskusteltu päivän ja illan touhuista ennen surmatekoa. Mitenkäs se menee, kuka on tällä hetkellä lasten huoltaja ja saako huoltaja pyytäessään itselleen esim. terapiasessioissa syntyneen materiaalin?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
AA ja O.J. (näyttelijä-palloilija jenkeistä); samanlaisia piirteitä: Molemmat kertovat miten surma olisi voinut tapahtua. Näin voi vapaasti kerta tarinaansa ja "vapautua" siltä osin paineista. Lopuksi vain toteaa, että en sitä minä kuitenkaan tehnyt.
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
AA tosin ei ole kertonut varsinaisesta surmasta mitään, eli ei yhtään yksityiskohtia, eikä sitä, minne vaatteet, kengät, hanskat, astalot hävisivät, miten jäljet pestiin, miten ikkuna rikottiin, miten verijäljet lavastettiin jne, kun ei tiennyt.Chili kirjoitti:AA ja O.J. (näyttelijä-palloilija jenkeistä); samanlaisia piirteitä: Molemmat kertovat miten surma olisi voinut tapahtua. Näin voi vapaasti kerta tarinaansa ja "vapautua" siltä osin paineista. Lopuksi vain toteaa, että en sitä minä kuitenkaan tehnyt.
Siksi "tunnustukselle" ei ole painoa annettukaan. Se ei paljastanut mistään mitään, kunhan nyt kertoi, että oli varmaan riita. Siihen nyt ei kovin suurta päättelyä tarvita.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Vastasin kyökkipsykologian puolelle:Kuolemannaakka kirjoitti:AA tosin ei ole kertonut varsinaisesta surmasta mitään, eli ei yhtään yksityiskohtia, eikä sitä, minne vaatteet, kengät, hanskat, astalot hävisivät, miten jäljet pestiin, miten ikkuna rikottiin, miten verijäljet lavastettiin jne, kun ei tiennyt.Chili kirjoitti:AA ja O.J. (näyttelijä-palloilija jenkeistä); samanlaisia piirteitä: Molemmat kertovat miten surma olisi voinut tapahtua. Näin voi vapaasti kerta tarinaansa ja "vapautua" siltä osin paineista. Lopuksi vain toteaa, että en sitä minä kuitenkaan tehnyt.
Siksi "tunnustukselle" ei ole painoa annettukaan. Se ei paljastanut mistään mitään, kunhan nyt kertoi, että oli varmaan riita. Siihen nyt ei kovin suurta päättelyä tarvita.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 94#p421494
Vietin muutaman päivän nettipimennossa toisella puolen Suomea. Nämä uudet käänteet kuten lasten piirrustukset, talossa surmaa edeltävänä iltana mahdollisesti ollut teltta/kilpi sekä Iltalehden uutisointi, jossa Valkama sanoo ettei pajatsoa ole vielä tyhjennetty, hämmentävät. Samoin aikaisempi uutisointi, jossa vihjataan, että talossa olisikin tapahtunut jotain sellaista, mitä ei ennen ole osattu ajatella, herättää aika mielenkiintoisia mietteitä. Toivottavasti olen väärässä - tai toivottavasti uusi skenaario liittyy ainoastaan siihen, että hätäpuhelun taustalla kuuluvia ääniä epäillään nauhoitetuiksi etukäteen.
taavetti kirjoitti:Mitenkäs se menee, kuka on tällä hetkellä lasten huoltaja ja saako huoltaja pyytäessään itselleen esim. terapiasessioissa syntyneen materiaalin?
Huostaanotetun lapsen huoltaja voi olla ns. biovanhempi, mutta luulen, että tässä tapauksessa lapsilla on edelleenkin erikseen nimetty edunvalvoja (semmoinen lapsilla oli jo käräjäoikeuden aikoihin). Ts. huoltajuus menetetään harvoin, pikemminkin se sivuutetaan tietyissä tapauksissa.
Edit. Jos lähdetään siitä, että Auer oli lastensa (ainoa) huoltaja silloin, kun he terapiaistunnoissa kävivät, hänellä olisi ollut mahdollisuus saada materiaali tietoonsa - ellei hänen ja lasten välillä katsottu olevan ns. intressiristiriitaa. Siitä en tiedä. Esimerkkinä intressiristiriidasta on käytäntö, jossa lapsen pahoinpitelystä syytetylle vanhemmalle ei lapsen terveystietoja luovuteta. Myös lapsi voi - periaatteessa ikään katsomatta - kieltää tietojensa annon holhoojalleen. Silloin pitää arvioida, onko lapsi tarpeeksi kypsä ilmaisemaan tahtonsa, ts. ymmärtämään asian.
En näe mitään syytä, miksi lapsilla olevan edunvalvojan olisi pitänyt saada lasten terapiatiedot itselleen, mutta todennäköisesti käräjäoikeuden istuntojen aikana nämäkin ovat olleet esillä. Minulle jäi vähän epäselväksi, kumpaa vaihtoehtoa ajoit takaa.
Voi lapsiparkoja
, olen ollut siinä käsityksessä että ovat isovanhemillaan tai muilla sukulaisilla.
Nyt lukeekin, että perheissä, ja vanhin nuorisokodissa. Eikö lasten kannalta olisi ollut parempi pitää heidät yhdessä, tai ainakin 2 ja 2?
Nyt lukeekin, että perheissä, ja vanhin nuorisokodissa. Eikö lasten kannalta olisi ollut parempi pitää heidät yhdessä, tai ainakin 2 ja 2?
There are no crimes behind enemy lines
Juu, ei ymmärrä ratkaisua. Alkuun olivatkin sukulaisella. Ja ehkä tuosta vähän sai ymmärtää, että esikoisella on ongelmia jotka jo ulospäin oireilee. Erityisen kurjaa tälle vanhemmalle lapselle joka ilmeisesti on ainakin hieman lojaali äidilleen mutta on itsekin nyt kuin ehdonalaisessa erossa sisaristaan. Rankka paikka - todella rankka. Ja juuri se lapsista jonka käräjät luonnehti "ainakin osin nähneen surmateon". Ja nyt kaiken kukkuraksi äiti retuuttaa asioita julkisuudessa ja poliisi kuulustelee ja sisaret ei tapaa ja sisarten sijaisvanhenpi ei diggaa.Rezah kirjoitti:Voi lapsiparkoja, olen ollut siinä käsityksessä että ovat isovanhemillaan tai muilla sukulaisilla.