Tapahtui siis jossain Tikkurilan Teboilin ja Koisorannan (vai mikä se päihdeongelmaisten yömaja siellä olikaan..) välimaastossa. Poikaystävä muistaakseni puukotti tyttöystävänsä hengiltä.
Muistaako kukaan juttua ja onko siitä jo mahdollisesti ketju? Haulla en löytänyt...
Nuoren naisen tappo Tikkurilassa 90-luvun alussa
Nuoren naisen tappo Tikkurilassa 90-luvun alussa
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."
Re: Nuoren naisen tappo Tikkurilassa 90-luvun alussa
Annatko jotain vähän tarkempia tietoja, näitä kun on niin paljon tapahtunut niin ei pysty yhdistämään ihan näillä tiedoilla mihinkään tarkemmin.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
No en paljoa muista.. Uhrin koko nimen ja tappajan etunimen (Sonja P. ja "Ripa". Ja paikka tosiaan olis se Teboilin takainen metsä... Missä on/oli joku päihdeongelmaisten palvelukeskus/yömaja. Muistaakseni pukkoa tapossa käytettiin.
Mä muistelin että olisi tapahtunut kyseinen juttu jokiniemessä mutta varma en toki ole.
Mä olen melko varma, että se oli siellä Teboilin takaisessa metsikössä. Ja ainakin ne viettivät öitään siellä Koisokodin (vai mikä se nyt olikaan?) märällä puolella. Nehän oli aika deekiksellä niihin aikoihin.
Oliks tossa tapauksessa mukana myös nainen joka joutui lusimaan, eli mies ja nainen tappo naisen?
Ja entäs Sari S, oliko mukana tässä tai listikö se M. K:n kanssa jonkun muun jokkarissa?
Ja entäs Sari S, oliko mukana tässä tai listikö se M. K:n kanssa jonkun muun jokkarissa?
Ei liittynyt tähän juttuun mun käsittääkseni. Se juttu oli eri, mutta siitä Jokkarin jutustakaan en mitään muista.