Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
Zultor_Horrens
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 6:27 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Zultor_Horrens »

Heureka!
Nyt sen keksinkin!
Karoliina meni niiden kahden jampan seurassa jatkoille! Siksi kyseli lisää alkoholia puhelimessa.

Pirun pää kalan, kalan pää minun, sinun pää Pirun...
Ja hän sanoi näin: "Kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun".
Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Huh, "karoliina ei ymmärtänyt puhetta" liiba laaba.

Käsi sydämelle: kuinka moni teistä olisi vienyt 15-vuotiaan oksentavan/ördäävän/kävelytaidottoman/sammumispisteessä olevan kaverinsa PÄIVYSTYKSEEN, jos kerran toinen ei uskalla kotiin mennä? Jos tulee totaalinen tiedottomuus/hengityksen pysähtyminen yms vakavaa, niin sitten toki, mutta kynnys sekoittaa aikuisia/viranomaisia tuohon on melko korkealla! Sitä paitsi en usko että Karo loppujen lopuksi edes joi niin hirveästi, mutta "vittuku mä oon kännissä" on silti melko yleinen ilmiö.

Enkä ihmettele sitäkään että Karo ryyppäsi useana päivänä: nuorelle ei tule niin helposti krapulaa (joo-o, outo juttu mutta niin se vain on, tällä tavoin siihen viinaan juuri koukuttuukin).

Seiskan jutun näkökulmaa on turha miettiä. Toimittaja on tarjonnut pojille limpskat jossain kahvilassa ja jutellut mukavia, leikkinyt oikein ymmärtäväistä setää ja kirjoittanut jutun sitten lopulta noin, kuulustelunomaisesti.
ohrana
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Su Marras 02, 2008 10:10 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja ohrana »

inka kirjoitti:Jotenkin on ollut alusta asti sellainen fiilis ettei tyttö ole omin jaloin poistunut Villilästä..
Jos olisi itsemurhan tehnyt, niin eiköhän tuo olisi jo löytynyt.
Tässä on niin paljon ihmisiä sekoitettu mukaan että en lähde spekuloimaan sen paremmin mitä kuka ja miten.
Onko tyttö ollut Villiläntien asunnossa? Asiasta ei tällä palstalla ole muuta
"varmaa" tietoa, kuin "bilepoikien" kertomukset. Samoin tulo- ja lähtöajat Villilästä ja Villiläntieltä perustuvat "bilepoikien" kertomuksiin. Poliisi lienee asian varmistanut?
Edelleenkin pidän yhtenä vaihtoehtona, että KK on ollut matkalla tai palaamassa
Kalkunvuorenkadulle/kadulta, yhden pojan kotiin/kotoa. Yrittävätkö pojat saada
tutkimukset keskittymään Villilään ja itse tapahtumapaikka onkin Kalkunvuoren-kadulla?? En oikein jaksa uskoa tuohon lavastusteoriaan muuten, mutta jos Kalkunvuorenkadulla on tapahtunut jotain (esim. tyrmäystipat), ja toinen pojista on ollut viemässä skootteria takaisin Villilään ja lehdenjakajaa pelästyneenä ottanut ns "lipat". Tämä ei vielä selitä missä on KK tai kännykän yhteydenottoa Tottijärvelle?
fct
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 1:45 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja fct »

Hemmo kirjoitti:En noista naisten farkkujen mitoituksista tiedä, minulla, on nyt hieman ahtaat Lewiksen 501 kokoa 34, 32 ja Olen sentään yli 185 senttinen ja yli 85 kiloinen.
Ehkä farkuissa on Lewisten jälkeen keksitty jotkin muutkin tuumakoot, koska 34 ei todellakaan ole käsitykseni mukaan kovin pieni kymmeniä vuosia takaperin käytin jopa kokoa 29. Kun painoin paljon vähemmän. Ja aina on olleet leviksen 501 -malli minulla, aikoinaan sininen nyt musta. Muistan että 20 senttiä lyhempi tyttöystäväni ei noihin 29" farkkuihin sopinut. Hän ei ollut mikään siiderivalas painaa vieläkin paljon alle 60 kiloa, ja siiderivalaalta ei Karokaan kuvissa vaikuta.

Valaiskaa vielä, että minkä kokoiselle tytölle nuo löydetyksi ilmoitetut farkut mahtuisivat, varsinkaan kun ei ole annettu tietoja että Karolla olisi ollut farkut. Jos ne ovatkin murhaajan, mustasukkainen tyttö.
Erään mittataulukon mukaan C34 vastaisi tuumakokona 26" tai 27". Jotenkin minulla on sellainen tuntuma, että me miehet eletään aivan eri maailmassa, kun farkkujen kokonumeroista puhutaan. En ole koskaan edes ajatellut, että farkkujen koosta puhuttaessa käytettäisiin jotakin muuta tapaa kuin jenkkiläistä eli vyötärö/lahkeen sisäpituus tuumina. Tarkistin yhdet Onlyt ja niissäkin on tuttuun tapaan tuumakoot aivan kuten noissa jo mainituissa Leviksissä.
Avatar
Zultor_Horrens
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Elo 28, 2011 6:27 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Zultor_Horrens »

Jösses!
Skootterin löytöpaikalta suora yhteys polkua pitkin Kalkunvuorenkadulle! Karoliina oli menossa siihen suuntaan!
http://www.directa.fi/route_search/Kalk ... TAMPERE/-/

Kalanpää sinun, sinun pää Pirun, Pirun pää minun...
Ja hän sanoi näin: "Kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun".
ohrana
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Su Marras 02, 2008 10:10 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja ohrana »

Zultor_Horrens kirjoitti:Jösses!
Skootterin löytöpaikalta suora yhteys polkua pitkin Kalkunvuorenkadulle! Karoliina oli menossa siihen suuntaan!
http://www.directa.fi/route_search/Kalk ... TAMPERE/-/

Kalanpää sinun, sinun pää Pirun, Pirun pää minun...
Näin on! Tästä taisi olla keskustelua abt 100 sivua sitten. 8)
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Mulla on 32 farkut ja pituutta 185 ja painoa n. 80. Uskon etten mahtuisi mihinkään Karoliinan tosi tiukkoihin (?) 34 koon muotifarkkuihin... Mutta joo, eli lopputulos tässä farkkuasiassa: jos ne on vero moda 34 tyttöjen farkut, niin läskiperseet ei mahdu sellaisiin. Luotan janitaan tässä. Karoliinalle ne voisi sopia, eikös se joku 165cm/50kg ole? Mutta kun miettii tarkemmin, niin en usko että ne on Karoliinan farkut tai liittyy mitenkään tähän tapaukseen.

1. Miksi Karoliinalla olisi ollut farkut mukana?
2. Miksi tappaja heittäisi farkut lähiseudulle? Kannattaisi heittää roskiin tai polttaa. Tämä oletettu tekijä on kuitenkin uskaltanut jättää Karon kännykänkin maastoon siten ettei ole sulkenut siitä virtaa.
tunis87
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: La Syys 03, 2011 2:26 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja tunis87 »

Minäkään en usko että kyseessä olisi Karoliinan farkut, mutta kooltaan ne sopisivat kyllä Karolle. Miesten tuumakoot ja naisten vaatekoot esim. 32, 34, 36 ovat täysin eri asioita!
Mirabella
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 12:45 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Mirabella »

Re: missä on Karoliina Kesti? 5.9.2011 11:46
Miten kauan siihen, että hän löytyy?

Olli Re: missä on Karoliina Kesti? 5.9.2011 12:52
Löytyy kyllä aika pian,ei mene kahta viikkoakaan. Mutta tuskin tällä viikolla. Siinä pitäisi etsijöiden nyt vaan kaikenlaiiset maakuopat,kaatuneiden puiden alustat tms tutkia. Ne varmaan ulkovarastot ,mahdolliset vene majat ja leikkimökit on käyneet läpi.Taivasalla eikä mihinkään haudattuna on Karoliina.Kun se ei ole rikos.
Merciful Samaritan
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 11:04 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Merciful Samaritan »

Kuinka vesitiivis se Karoliinan puhelin on/oli?
mrs.detective
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Elo 05, 2011 1:12 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja mrs.detective »

Itselleni tuli mieleen, josko Karoliinalla olisi sittenkin ollutkin oma pullo mukanaan tahi jotain muuta päänsekoitetta.

Mietin että KK on voinut soittaa PB:ltä "lisää viinaa" ihan pelkän seuran toivossa. Vaikka salaa hieman ihastunut PB:iin ja pikku huppelissa on pitänyt keksiä joku hyvä "syy" soittaa. Mahdollisesti (muistaen oman ajatusmaailmani kun olin 15v sitten samanikäinen, ja kun oli ihastunut johonkuhun) ajatellut että bileet jatkuisivat PB:n seurassa mutta ei ole kehdannut kysyä suoraan, vaan piilottanut kiinnostuksensa viinakyselyn taakse.

Noh, kokenut sitten tulleensa torjutuksi, ja ehkä jopa "Eero" alkanut hätistellä pois kämpiltä, niin on alkanut ahdistaa, nuorena ja varsinkin kännissä, ja varsinkin jos maailma muutenkin omalta kohdalta vähän sekaisin, aattelee niin helposti, että "musta ei välitä kukaan". Välttämättä ei tuo sitä julki ulospäin kenellekään. Eikös monista itsetuhoisista sanota, että ei olisi siitäkään ikinä uskonut?

Lähtenyt matkaan siis skootterilla, pysähtynyt ottamaan taskupullosta (esim.kirkasta) piiiitkän huikan, vähän niinkuin että "mä vielä näytän teille kaikille-teiniuholla", ehkä ajatellut kiepata Kalkunvuorenkadun kautta, katsomassa jos ees 1 & 2 lähteneiden bilepoikien luona olisi säpinää kun ei kotiinkaan kiinnosta mennä? Sitten kirkas olisikin mennyt huiviin liikaa ja siitä seurauksena kolarointi Likolammenkadulla ja eksyily jonnekin. Voihan ihminen kuolla aika pienestäkin jos vaan käy se niinkutsuttu p*ska tuuri. Mietin että esimerkiksi eksyily täysin vailla tajua ja sen jälkeen paha kaatuminen / putoaminen ns. "niskat poikki"-meiningillä voisi hyvinkin olla tapahtunut skenaario. Ja jo skootterilla kolaroituaan ollut niin sekaisin ettei ole tajunnut ottaa tavaroitaan yms. Ja löydettyhän tyttöä toki ei ole, mutta jos on ihan kännissä ollut ei välttämättä eksyilyn suuntakaan tietenkään ole looginen.
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Karoliinasta ei tosiaankaan taida olla yhtään silminnäkijähavaintoa kun/jos hän on tullut tai lähtenyt tuolta asunnolta. Tai skootterista siinä pihalla. Tästä jutusta puuttuvat muut tytöt kokonaan. Eikä kellään näistä pojista ollut tyttöystävää?

Karoliinan soitosta päätellen viina on ollut lopussa, sitä ei yleensä pyydellä kavereilta muuten vaan vaan tarpeeseen. Karoliina eli siis siinä uskossa että juhlat jatkuvat eikä ollut lähdössä ainakaan kotiin. Oletankin että Karoliina olisi lähtenyt jonkun kanssa eikä suinkaan yksin (kun ei tuntenut tienoota) hakemaan lisää alkoholia joltain poikein tuntemalta tyypiltä taikka jäi asuntoon siksi aikaa kun jompi kumpi pojista lähti hakemaan lisää alkoholia Karoliinan skootterilla. Vaikea uskoa että olisi yksin lähtenyt yhtään mihinkään. Toinen juttu on sitten se, että kuka hänen skootteriaan ajoi sen joutuessa sinne mistä se löytyi. Ei Karoliina välttämättä lähtenyt skootterilllaan enää yhtään minnekään.
Snibu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 8:23 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja Snibu »

^ Oletko nähnyt pb:tä? Ei ole ihastunut..
cracker
Remington Steele
Viestit: 213
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 6:28 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja cracker »

Zultor_Horrens kirjoitti:Jösses!
Skootterin löytöpaikalta suora yhteys polkua pitkin Kalkunvuorenkadulle! Karoliina oli menossa siihen suuntaan!
http://www.directa.fi/route_search/Kalk ... TAMPERE/-/
Eikä kai tästäkään mitään faktatietoa ole, että siellä pojista joku asuu? Spekuja vaan?
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011

Viesti Kirjoittaja corppi »

Tästä alkoholin käytöstä pakko kirjata muutama sananen....

Muistan kirkkaasti kun tk-palveluita ja päivystyksiä tehdessäni oli joka kesäinen näky nämä juurikin K;n ikäiset nuoret pojat ja tytöt joilla todellakin oli juominen jäänyt päälle,kuin pahemmillakin juopoilla...

Tästä löytyy päihdelääketieteestä jokunen tutkimuskin ja se ei niinkään liity alkoholin aiheuttamaan fyysiseen riippuvuuteen vaan tulee sellainen "psyykkinen" erittäin voimakas tarve ottaa alkoholia jasaada se nuppi sekaisin,tyypillistä näille on myös juoda itsensä lähes tai tyystin sammumis pisteeseen...Ja sitä otetaan sitten niin paljon ja kauan,että tarvitaan sairaalahoitoa juomisen lopettamiseksi...Jos siihen ei tuossa vaiheessa puututa,niin fyysisen rippuvuuden kehittymien etenee ja yleensä mukaan tulee muitakin päihteitä...
Lukittu